Шахрайські дії, некваліфікований пенсонал, низька якість послуг, ненадійний банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 10
- +
- +2
- Станислав Косовцов
- 22 июля 2020, 18:54
- #
Мудрое решение! Успехов!
Спасибо за качественный отзыв - подташнивает читать заказуху либо эмоции.
Уважаемые представители Приватбанка, спасибо за внимание. При этом мне от Вас не нужна формальная отписка в комментариях, как Вы обычно делаете, чтобы другие считали, что вопрос решен.
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 23 июля 2020, 17:18
- #
Перевірте актуальність описаної складності.
У разі виникнення додаткових питань будемо раді допомогти.
У разі виникнення додаткових питань будемо раді допомогти.
Добрий день!
23.07.2020 року Банк розблокував рахунок нашої компанії та завершив процедуру ре-ідентифікації, розпочату у січні 2020 року.
Після 6-місячного спілкування зі співробітниками відділенні на Олімпійській, результат вдалось досягнути лише після моїх 3-х публікацій на публічних ресурсах в інтернеті!
З огляду на це, ми бачимо, що представники Приватбанку таки піклується про свою репутацію та читають відгуки про свою роботі, розміщені в Інтернеті.
При цьому звертаємо Вашу увагу, що для вирішення питання мною витрачено близько 20-30 годин роботи протягом півроку на численні дзвінки по телефону з представниками Приватбанку, відповіді на емейли, зустрічі у відділенні.
І як остання інстанція - публікації звернень до Приватбанку в публічних ресурсах в інтернеті (замість здійснення своєї основної діяльності та роботи з клієнтами).
Для невеликого бізнесу, як наш (з середнім місячним оборотом у сумі, що не є меншим, ніж сума, яка підлягає фінансовому моніторингу), ця кількість часу для вирішення одного досить простого питання є неприпустимою та такою, що принесла нам значні збитки.
23.07.2020 року Банк розблокував рахунок нашої компанії та завершив процедуру ре-ідентифікації, розпочату у січні 2020 року.
Після 6-місячного спілкування зі співробітниками відділенні на Олімпійській, результат вдалось досягнути лише після моїх 3-х публікацій на публічних ресурсах в інтернеті!
З огляду на це, ми бачимо, що представники Приватбанку таки піклується про свою репутацію та читають відгуки про свою роботі, розміщені в Інтернеті.
При цьому звертаємо Вашу увагу, що для вирішення питання мною витрачено близько 20-30 годин роботи протягом півроку на численні дзвінки по телефону з представниками Приватбанку, відповіді на емейли, зустрічі у відділенні.
І як остання інстанція - публікації звернень до Приватбанку в публічних ресурсах в інтернеті (замість здійснення своєї основної діяльності та роботи з клієнтами).
Для невеликого бізнесу, як наш (з середнім місячним оборотом у сумі, що не є меншим, ніж сума, яка підлягає фінансовому моніторингу), ця кількість часу для вирішення одного досить простого питання є неприпустимою та такою, що принесла нам значні збитки.
Дана ситуація є яскравим прикладом:
1. Нерозуміння працівниками Приватбанку суті вимог законодавства про фінансовий моніторинг;
2. Взяття на роботу некваліфікованого персоналу та неналежне його тренування;
3. Неефективної та більш того — неправомірного підходу до оцінки ризиків при ідентифікації клієнтів;
4. Відсутність ефективної системи для розгляду звернень клієнтів;
5. Дії працівників Приватбанку при проведенні фінансового моніторингу за останні 6 місяців в першу чергу були направлені не на дотримання вимог законодавства та запобігання тероризму, а швидше в результаті страху та прикриття своєї некомпетентності.
Звертаємо Вашу увагу, що ми знаємо та поважаємо вимоги законодавства про фінансовий моніторинг. При цьому будь-які вимоги банку до клієнта мають бути в першу чергу обгрунтованими. Банк не має права безмежно та необгрунтовано знущатись над клієнтом та вимагати документи, яких немає у клієнта та не може бути, як це було у нашому випадку.
1. Нерозуміння працівниками Приватбанку суті вимог законодавства про фінансовий моніторинг;
2. Взяття на роботу некваліфікованого персоналу та неналежне його тренування;
3. Неефективної та більш того — неправомірного підходу до оцінки ризиків при ідентифікації клієнтів;
4. Відсутність ефективної системи для розгляду звернень клієнтів;
5. Дії працівників Приватбанку при проведенні фінансового моніторингу за останні 6 місяців в першу чергу були направлені не на дотримання вимог законодавства та запобігання тероризму, а швидше в результаті страху та прикриття своєї некомпетентності.
Звертаємо Вашу увагу, що ми знаємо та поважаємо вимоги законодавства про фінансовий моніторинг. При цьому будь-які вимоги банку до клієнта мають бути в першу чергу обгрунтованими. Банк не має права безмежно та необгрунтовано знущатись над клієнтом та вимагати документи, яких немає у клієнта та не може бути, як це було у нашому випадку.
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 24 июля 2020, 18:12
- #
И? Каков вывод? Сотрудничать дальше с этим банком собираетесь или нет? Судиться за компенсацию ущерба планируете?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Протягом більше, ніж 3 років співпраці у нас не змінбвався ані учасник компанії, ані бенефіціар, ані керівник. Всі документи ми надавали та ідентифікацію ми проходили при відкритті рахунку.
Проте в 2020 році до нас звернувся Банк для проведення повторної ідентифікації. І нашою компанією надано усі необхідні документи до відділення ддя такої повторної ідентифікації. Проте як виявилось пізніше, таку ідентифікацію Банком не проведено.
Тому через два місяці до мене повторно звернулись представники відділення з вимогою тих самих документів. Я неодноразово наголошувала, що усі документи вже надані, проте мені телефонували багато разів з відділення та вимагали надати знову з тим, що документи загублені.
Я знову надала усі документи та підписала заяву. Але Банк почав вимагати додаткові документи, начебто з тим, що у нас номінальний бенефіціар (без будь-якого пояснення та обгрунтування) і почали вимагати трастові договори (навіть не розуміючи, що це судячи з розмови).
Я надавала численні пояснення, що у мене немає такого документу (адже у нас бенефіціар не номінальний, а реальний). Проте Банк стояв на своєму і просив ті документи, яких у мене немає. Ми додаткова надали 17.07.2020 року доадткові документи по бенефіціару.
Не дочекавшись актуалізації та без будь-якого попередження нам 22.07.2020 р. заблоковано рахунки, внаслідок чого, чи втратили будь-яку можливість здійснювати господарську діяльність.
Ми плануємо звернутися зі скаргою до НБУ та до суду для відшкодування втраченої вигоди, та моральної шкоди.
Нікому не раджу це банк. Ми йдемо з нього, а також порадимо зробити те саме усім клієнтам, яких ми привели туди за три роки.
Тетяна
Ваше питання прийняте до роботи.
Ми додатково повідомимо вас приватним повідомленням після вирішення питання.