Готівка і термінал ...приватбанку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
На жаль, таких випадків у Приваті стає все більше. Гаряча лінія Вам навряд чи допоможе - там сидять «попугайчики», які просто повторюють завчені штампи і завдання яких - довести клієнту, що він «сам дурак». Чекайте відповіді від представника банку, а там по ситуації - скарги Голові Правління та у НБУ, у департамент захисту споживачів фін.послуг.
Складається враження, що банк навмисне морочить голову клієнту всякими «накладками» та «заминками», щоб остаточно загубились кінці і тоді присвоїти гроші собі. Хоча, чому дивуватись - шахрайство та злодійство це норма для Привату.
Ось відгуки з подібними випадками (на деяких стоїть значок «проблема решена», так що залишається сподіватись, що і у даному випадку все вирішиться):
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/168418/
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/167958/
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/166808/
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/168418/
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/167958/
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/166808/
Отримав таке повідомлення :
09.07.202011:35Ухвалено рішенняЗа вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти.
Але грошей на рахунку поки-що нема . Чекаю ..
09.07.202011:35Ухвалено рішенняЗа вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти.
Але грошей на рахунку поки-що нема . Чекаю ..
Кнопку «проблема решена» натиснули приватівці. Головне ж - відрапортувати, а там - як вийде...
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
На даний момент очікується проведення та звірка результатів інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в термінал та визначити їх суму. Ми додатково повідомимо Вас за одним із каналів комунікації про результат.
З повагою, ПриватБанк.