Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Готівка і термінал ...приватбанку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
aspol 8 июля 2020, 22:43
Добрий день! 26 червня вносив торгову в термінал виручку трьома сумами. Дві суми термінал прийняв нормально і видав квитанції, на третій сумі термінал завис, видав повідомлення про збій, при цьому повернув частину грошей, а 35тис грн залишилось в терміналі. Я зателефонував на тел 3700, розповів ситуацію у всіх подробицях, на всі питання про час, картку, ПІБ і всі задані мені питання відповів. На питання куди зарахувати кошти, сказав, що не має значення, можна на розрахунковий, можна картку.Оператор сказала, що заявка прийнята не турбуйтесь, проведеться інкасація і кошти будуть повернуті, що вам прийде смс-повідомлення. У вівторок, 30червня, кошти на рахунок все ще не поступили і я вирішив ще раз зателефонувати на 3700. Там оператор сказала, що моя заявка все ще «в роботі», мусите чекати.Я попросив, щоб мені хоч скинули номер тої заявки, а то від 26,06 ,2020 мені так ніякого повідомлення і не прийшло. Дівчинка щось там відключилась, а коли включилась знову, то назвала номер і сказала, що вона реєструє заявку на розгляд. Я здивувався, як це — на розгляд? вона ж і ще 26 червня мала бути прийнята? На що дівчинка відповіла, що то були вихідні і щось там затягнулось, але вже точно все прийнято, чекайте на повідомлення. Я чекав… Нарешті 7липня о 10,00 отримав смс-ку, що все гаразд, 35тис грн повернуті на мою картку. Зайшов в приват — на картці грошей нема. І через кілька хвилин приходить нове смс — гроші не знайдено… Я знову набираю 3700… там нова дівчинка щось пробує розібратись, просить почекати, нарешті каже, що все ОК, гроші будуть зараховані протягом дня, що там щось із заявками, десь там щось наклалось одне на одне. Але… ні в кінці вчорашнього дня, ні сьогодні зранку, 8 липня, ніяких коштів повернуто не було. Я знову набираю 3700… де мені нова дівчинка здивовано повідомила, що моя заявка відхилена і ніяких коштів ніхто і не збирався повертати. Запропонувала дати нову заявку.., що я і зробив, але вже геть без ентузіазму… Нова заявка виявилась з датою....30,06,2020… Отаке…
Приватбанк
Ответ банка
9 июля 2020, 10:07
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
На даний момент очікується проведення та звірка результатів інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в термінал та визначити їх суму. Ми додатково повідомимо Вас за одним із каналів комунікації про результат.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
aspol 9 июля 2020, 21:11
Кошти вже на рахунку!!  Дякую за допомогу!!

Комментарии - 8

+
+4
kingcity
kingcity
8 июля 2020, 22:55
#
На жаль, таких випадків у Приваті стає все більше. Гаряча лінія Вам навряд чи допоможе - там сидять «попугайчики», які просто повторюють завчені штампи і завдання яких - довести клієнту, що він «сам дурак». Чекайте відповіді від представника банку, а там по ситуації - скарги Голові Правління та у НБУ, у департамент захисту споживачів фін.послуг.
+
+4
kingcity
kingcity
8 июля 2020, 23:01
#
Складається враження, що банк навмисне морочить голову клієнту всякими «накладками» та «заминками», щоб остаточно загубились кінці і тоді присвоїти гроші собі. Хоча, чому дивуватись - шахрайство та злодійство це норма для Привату.
+
+4
kingcity
kingcity
8 июля 2020, 23:25
#
Ось відгуки з подібними випадками (на деяких стоїть значок «проблема решена», так що залишається сподіватись, що і у даному випадку все вирішиться):

https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/168418/

https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/167958/

https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/166808/
+
0
aspol
aspol
9 июля 2020, 12:04
#
Отримав таке повідомлення :
09.07.202011:35Ухвалено рішенняЗа вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти.

Але грошей на рахунку поки-що нема . Чекаю ..
+
0
aspol
aspol
9 июля 2020, 12:06
#
І ,здається , що я ще не напискав кнопку «проблема решена» ))
+
+1
kingcity
kingcity
9 июля 2020, 12:12
#
Кнопку «проблема решена» натиснули приватівці. Головне ж - відрапортувати, а там - як вийде...
+
0
aspol
aspol
9 июля 2020, 21:11
#
Полезный комментарий
Кошти вже на рахунку!!  Дякую за допомогу!!
+
0
kingcity
kingcity
9 июля 2020, 22:14
#
Вітаю з успішним вирішенням ситуації. Великі суми грошей потрібно вносити через касу, а не через термінал.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка