Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Некомпетентність. Грубе відношення. Недотримання санітарних норм карантинних заходів.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Inspectors 1 июля 2020, 19:36
Отделение по адресу: Киев, ул. Дорогожицкая, 16
01.07.2020. 14.00—18.00. У відділенні банку на вул. Дорогожицька, 16, м. Київ, ВПЕРШЕ отримував грошовий валютний переказ по системі ПриватМані. Стояв в черзі в касу і продиктував касиру номер ордера (9 цифр). Касир відповіла, що система цей номер не визначає як коректний. При цьому, сама дивилася на екран смартфона на мій ордер і тричі перевіряла номер. Послала до менеджера. Чекав в черзі до менеджера, який теж, дивлячись на ордер, перевірив номер і визначив, що він не коректний. Я Подзвонив відправнику за кордон, і попросив перевірити дані. Відправник відізвав назад свій переказ і надіслав новий, з іншим номером. Знову стояв в черзі і знову касир і менеджер мені сказали, що номер не коректний. Виходжу на вулицю. Дзвоню на гарячу лінію 3700, диктую номер ордера, і за кілька хвилин отримую професійну відповідь, що номер переказу має складатися з 12 цифр, а не з 9 і що мій переказ готовий до видачі суми. Повертаюся у відділення і диктую номер з 12 цифр і отримую валюту. Резюме по першому питанню: працівники відділення некомпетентні і не знають ( а я тим більше), що номер переказу має налічувати 12 цифр. Звертаюся до завідуючої зі скаргою на некомпетентність працівників. Після моїх перших слів вона розвертається спиною і йде від мене, не вислухавши моє звернення до неї. Моє прохання повернутися і вислухати мене, та назвати своє прізвище ( а ніхто з працівників не має бейджів з іменами ), вона ігнорує. За хвилину я підходжу до її робочого столу і запитую, де стоїть дезінфектант для рук, щоб після брудних банкнот продизинфікувати руки. ( Дезінфектанту біля каси немає, біля входу у відділення немає. Монітор, на якому клієнти розписуються пальцем, ніхто не дезінфікує ( я кілька годин спостерігав звіддаля за цим ). Ручки дверей за ці пів—дня ніхто не дезінфікував. ). Завідуюча мені відповідає: Що Ви сказали? Я повторив моє запитання про дезінфектант трохи голосніше. Вона мені в грубій формі говорить: «Ви чому на мене голос підвищуєте? Он він під вікном на тумбочці за менеджером стоїть». На дверях написано, що ближче, ніж на 1 м до менеджерів підходити не дозволяється. Я впритул проходжу між двома менеджерами і за спиною!!! менеджера беру маленький флакон на 50!!! мл і дезінфікую свої руки. Менеджер працює з клієнтами в масці, яка не закриває його ніс. Біля входу і біля каси відсутні дезінфектанти. Це грубі порушення карантину. Із зіпсованим настроєм, витративши кілька годин на отримання переказу, я пішов додому. Гірко і прикро за таке обслуговування працівниками цього відділення «старих» ( я не маю на увазі вік) клієнтів, які з першого року заснування банку з вами співпрацюють.
Приватбанк
Ответ банка
1 июля 2020, 20:16
Добрий вечір!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Нам дуже шкода, що Ви отримали негативний досвід в роботі з банком. Нами буде детально проаналізована дана ситуація та дії співробітників відділення. За результатом перевірки з Вами зв'яжеться профільний фахівець.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 5

+
+16
MykolaA
MykolaA
1 июля 2020, 19:54
#
«Це грубі порушення карантину» — підтримую. Київ щодня поновлює рекорди. Але сподівання марні. квартал 95 оголосив офіційно — економіка карантину не витримає. Рятуйтеся хто як може.
Допливуть не всі.
ЗЫ: Город стоит в пробках, но в метро спукаются лишь от безисходности.
+
+15
Toxa David
Toxa David
2 июля 2020, 9:18
#
«Стояв в черзі в касу і продиктував касиру номер ордера (9 цифр).Касир відповіла, що система цей номер не визначає як коректний. » - если продиктовали 9 цифр вместо 12 то ответ кассира верный.
«Я Подзвонив відправнику за кордон, і попросив перевірити дані. Відправник відізвав назад свій переказ і надіслав новий, з іншим номером. » - сколько цифр было во втором номере? Вы обратили внимание кассира что это уже другой перевод с другим кодом?
«номер переказу має складатися з 12 цифр, а не з 9 і що мій переказ готовий до видачі суми. Повертаюся у відділення і диктую номер з 12 цифр і отримую валюту.» - откуда взялись дополнительные 3 цифры? (12-9=3). Кто их вам подсказал? Вы в первый раз специально их кассиру не продиктовали?
+
0
Inspectors
Inspectors
2 июля 2020, 12:27
#
Я вперше отримував переказ по цій системі, і не знав скільки цифр має бути в номері переказу. Крім номеру ордера там були інші графи з даними і цифрами. Я обом працівникам показував ордер, і вони самі дивилися і потім вводили  неправильний номер. На гарячій лінії працівник виявилася компетентною і зразу мені сказала, який номер має бути : з 12 цифр. Він там в ордері був, але нижче ,  — і ні я, ні працівники банку не визначили його, як правильний.  Ось в чему проблема : незнання елементарних даних цієї системи працівниками банку. Вони зобов’язані були  це знати і прямо біля віконця каси мали  мені підказати де правильний код переказу. Касир відверто зізналася, що вона цього не знала.
+
0
Inspectors
Inspectors
2 июля 2020, 12:41
#
Вас Коли на ваше прохання вам продиктують ідентифікаційний номер юридичної особи з 5 цифр, то ви зразу скажете, що він не повний, бо знаєте, що там має бути 6 цифр. Тому і працівники банку зобов‘язані були знати правильну кількість цифр переказу системи ПриватМані. Який сенс мені було вводити в оману працівників, назвавши неправильний номер, і тим самим затримувати себе, їх і людей в черзі ? Вони самі дивилися на цей ордер і не побачили правильний код переказу.
+
+15
Toxa David
Toxa David
2 июля 2020, 14:42
#
Ну если сами смотрели и не нашли правильный номер то да, работники отделения не компетентны. Хорошо хоть поддержка помогла. Например у меня при переводе денег (правда в другой системе) по центру ордера о переводе большими буквами указан тайный номер перевода, который я должен сообщить получателю для получения. Не перепутаешь ни с чем. Получатель называет систему, тайный номер перевода и подтверждает свою личность паспортом - все перевод получен.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Некомпетентність. Грубе відношення. Недотримання санітарних норм карантинних заходів.