Некомпетентність. Грубе відношення. Недотримання санітарних норм карантинних заходів.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
«Це грубі порушення карантину» — підтримую. Київ щодня поновлює рекорди. Але сподівання марні. квартал 95 оголосив офіційно — економіка карантину не витримає. Рятуйтеся хто як може.
Допливуть не всі.
ЗЫ: Город стоит в пробках, но в метро спукаются лишь от безисходности.
Допливуть не всі.
ЗЫ: Город стоит в пробках, но в метро спукаются лишь от безисходности.
- +
- +15
- Toxa David
- 2 июля 2020, 9:18
- #
«Стояв в черзі в касу і продиктував касиру номер ордера (9 цифр).Касир відповіла, що система цей номер не визначає як коректний. » - если продиктовали 9 цифр вместо 12 то ответ кассира верный.
«Я Подзвонив відправнику за кордон, і попросив перевірити дані. Відправник відізвав назад свій переказ і надіслав новий, з іншим номером. » - сколько цифр было во втором номере? Вы обратили внимание кассира что это уже другой перевод с другим кодом?
«номер переказу має складатися з 12 цифр, а не з 9 і що мій переказ готовий до видачі суми. Повертаюся у відділення і диктую номер з 12 цифр і отримую валюту.» - откуда взялись дополнительные 3 цифры? (12-9=3). Кто их вам подсказал? Вы в первый раз специально их кассиру не продиктовали?
«Я Подзвонив відправнику за кордон, і попросив перевірити дані. Відправник відізвав назад свій переказ і надіслав новий, з іншим номером. » - сколько цифр было во втором номере? Вы обратили внимание кассира что это уже другой перевод с другим кодом?
«номер переказу має складатися з 12 цифр, а не з 9 і що мій переказ готовий до видачі суми. Повертаюся у відділення і диктую номер з 12 цифр і отримую валюту.» - откуда взялись дополнительные 3 цифры? (12-9=3). Кто их вам подсказал? Вы в первый раз специально их кассиру не продиктовали?
- +
- 0
- Inspectors
- 2 июля 2020, 12:27
- #
Я вперше отримував переказ по цій системі, і не знав скільки цифр має бути в номері переказу. Крім номеру ордера там були інші графи з даними і цифрами. Я обом працівникам показував ордер, і вони самі дивилися і потім вводили неправильний номер. На гарячій лінії працівник виявилася компетентною і зразу мені сказала, який номер має бути : з 12 цифр. Він там в ордері був, але нижче , — і ні я, ні працівники банку не визначили його, як правильний. Ось в чему проблема : незнання елементарних даних цієї системи працівниками банку. Вони зобов’язані були це знати і прямо біля віконця каси мали мені підказати де правильний код переказу. Касир відверто зізналася, що вона цього не знала.
- +
- 0
- Inspectors
- 2 июля 2020, 12:41
- #
Вас Коли на ваше прохання вам продиктують ідентифікаційний номер юридичної особи з 5 цифр, то ви зразу скажете, що він не повний, бо знаєте, що там має бути 6 цифр. Тому і працівники банку зобов‘язані були знати правильну кількість цифр переказу системи ПриватМані. Який сенс мені було вводити в оману працівників, назвавши неправильний номер, і тим самим затримувати себе, їх і людей в черзі ? Вони самі дивилися на цей ордер і не побачили правильний код переказу.
- +
- +15
- Toxa David
- 2 июля 2020, 14:42
- #
Ну если сами смотрели и не нашли правильный номер то да, работники отделения не компетентны. Хорошо хоть поддержка помогла. Например у меня при переводе денег (правда в другой системе) по центру ордера о переводе большими буквами указан тайный номер перевода, который я должен сообщить получателю для получения. Не перепутаешь ни с чем. Получатель называет систему, тайный номер перевода и подтверждает свою личность паспортом - все перевод получен.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Нам дуже шкода, що Ви отримали негативний досвід в роботі з банком. Нами буде детально проаналізована дана ситуація та дії співробітників відділення. За результатом перевірки з Вами зв'яжеться профільний фахівець.
З повагою, ПриватБанк.