Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неправильно стягують комісію

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
offizier 30 июня 2020, 12:23
Вже не вперше вирішив скористатися послугою покупки валюти онлайн і знову стикнувся з проблемою що з цільового рахунку списали комісію при тому що поле 'Оплатити комісію за одержувача' було вибране. В описі даної функції написано що якщо відмічено це поле то одерджувач отримає точну суму, що по факту не правда і прямий обман користувачів.

Для більшого розуміння наводжу конкретні приклади:
17 квітня 2020 року я через цю ж таки систему здійснюю покупку 2000 доларів, відмічаю поле 'Оплатити комісію за одержувача' і натискаю підтвердити. За хвилину бачу що на рахунку ожержувача 1999.99 доларів. Тобто з цільового рахунку таки списали комісію в цей 1 цент. Одразу ж написав в підртимку, більше години доводив що це системна помилка і комісія списана не правильно і о чудо вони таки погодилися зі мною, створили заявку на виправлення і наступного тижня мені таки дозарахували цей 1 цент.

Протягом квітня я здійснив ще 3 подібні операції які пройшли без проблем.

27 червня 2020 року я вирішив знову купити валюту, на цей раз на суму 4000 доларів і знову стикнувся з проблемою списання не правильної комісії(переказ здійснювався з карти Універсальна Gold(гривненва) на карту для виплат Gold(доларова)). На цільовий рахунок було зараховано 3999.99 доларів. Знову пишу в підтримку, витрачаю більше години, створюють заявку, а на наступний день бачу відповідь що це проблема старого інтерфейсу, її не будуть виправляти і рекомендують користуватися новим(хоча я користувався новим), грошей мені не повернули. При отриманні даної відповіді була можливість натиснути на 2 кнопки('мені все зрозуміло', 'у мене залишилися питання') я натис на останню і написало що мені незабаром зателефонують. Пройшло 3 дні, мені так ніхто і не подзвонив.
Приватбанк
Ответ банка
30 июня 2020, 13:26
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Полезный комментарий
offizier 30 июня 2020, 15:21
Після того як я залишив негативний відгук, проблему було вирішено на протіязі 2.5 годин. Це набагато ефективніше ніж писати у підтримку банку.

Комментарии - 1

+
+15
offizier
offizier
30 июня 2020, 15:21
#
Полезный комментарий
Після того як я залишив негативний відгук, проблему було вирішено на протіязі 2.5 годин. Це набагато ефективніше ніж писати у підтримку банку.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.8 41.4
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.8 41.4
Все курсы банка