Приватбанк вимагає персональні дані!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Банк – как семейный врач, который постоянно должен заботиться о здоровье своего пациента, следить за его анализами и давать правильные рекомендации. Как и в случае с врачом, банк должен регулярно обновлять информацию о клиенте
Вам к врачу бы, слишком типо умные но на самом деле 0- пусть подлаяет вашу самооценку. Не знаете условий, законов не пишите никогда НА КАКИХ основаниях
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 11 июня 2020, 19:54
- #
Вам сюда: https://www.mof.gov.ua/uk/zvernennja-gromadjan
Но лучше обратитесь в НБУ — именно он регулирует банковскую деятельность у нас в стране: https://bank.gov.ua/ua/contacts-details#section-1
Но лучше обратитесь в НБУ — именно он регулирует банковскую деятельность у нас в стране: https://bank.gov.ua/ua/contacts-details#section-1
У меня лет 7 назад была ровно противоположная ситуация. Без авторизации, чат приват24 спросил у меня только телефон, фио и дату рождения - и этого было достаточно. Что можно узнать из соц сети. Тогда я офигел, как легко потерять доступ к банку. Скажите спасибо, что вопросов стало больше.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Протягом доби не можу зайти у Приват24. Після введення номеру телефону сайт йде у нескінченне завантаження і не пропускає навіть на етап введення свого паролю. Ми спробували ввести інші наши номери телефонів, на які зареєстровані рахунки у цьому банку. Ситуація така ж саме. Тобто проблема є технічною.
Звернувшись у службу підтримки на сайті для з*ясування у чому саме полягає технічна проблема, співробітник банку Олексій почав від мене вимагати заповнення форми для моєї ідентифікації, у яку я повинна була ввести:
1. Ваш ПІБ (повністю):
2. Ваш основний номер телефону:
3. Кодове слово (дівоче прізвище матері):
4. Дата Вашого народження:
5. Повна адреса реєстрації місця проживання (прописка)
До речі, на сайті Приватбанка сказано, що у випадку, якщо громадянин звернувся до банку, робітники можуть вимагати лише кодове слово.
Скажіть, будь ласка, з яких пір Міністерство фінансів України дозволяє Приватбанку вимагати від громадян повний комплект персональних даних для надання інформації з технічних проблем з боку Банка??? Навіщо робітникам КоллЦентру така інформація потрібна? Де гарантія, що саме ці робітники КоллЦентра не є тими самими шахраями, про яких вони пишуть на своєму сайті? І чи не є то саботаж з боку Приватбанку в умовах карантину?..
Прошу Мінфін України розібратися з діяльність Коллцентра Приватбанка. Дякую!
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Необхідність ідентифікації обумовлена вимогами безпеки. Таким чином співробітник може впевнитись в тому, що спілкується саме з клієнтом і може надати відповіді на Ваші питання, що містять персональну інформацію.
На даний момент сервіс Приват24 працює в звичайному режимі та труднощів в його роботі не зафіксовано.
З повагою, ПриватБанк.