Минфин - Курсы валют Украины

Установить

скарга на дії працівників приватбанку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
gala0808 9 июня 2020, 11:56
Отделение по адресу: Полтава, улица Шевченко, 52
28.05.2020 року у мене викрадено карту приватбанку. цього дня я зателефонувала на гарячу лінію та звернулася до відділення банку з метою блокування карти та її оновлення. мені сказали, що потрібний пакет документів. я його зібрала і 01.06.2020 року всі зазначені документи були надані до відділення банку. 02.06.2020 року мені прийшло смс-повідомлення, що документи пройшли перевірку. 03.06.2020 року я їду до відділення банку, а мені говорять, що нібито я була у банку 02.06.2020 року та документи мої знаходяться на перевірці. Хоча зазначу, що самі працівники банку зазначили, що перевірка триває лише 5 робочих днів! На сьогодні, станом на 09.06.2020 мені прийшла відповідь від банку про те, що «… Приносимо Вам свої вибачення від імені банку за отримані незручності. Змушені повідомити Вам, що Ваші документи знаходяться ще на розгляді та затвердженні. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб повідомити Вас про рішення якомога швидше. Ми розуміємо Вашу ситуацію і бажання отримати відповідь якомога раніше. Але, на жаль, на даний момент, відповідальному спеціалісту потрібно трохи більше часу на перевірку інформації, ніж того хотілося б. Це пов«язано з тим, що наш фахівець зобов»язаний перевірити всю інформацію максимально якісно. Ми не можемо собі дозволити випустити з виду будь-який факт при розгляді Вашого питання. Про результати розгляду Ви будете проінформовані додатково. Очікуйте, будь ласка...». Де конкретика? Чому відбувається порушення норм чинного законодавства? Чому відповідь буудується лише на суб'єктивних причинах розгляду? ДЕ ЗАКОН? САМІ ПРАЦІВНИКИ БАНКУ ПОРУШУЮТЬ СТРОК 5 РОБОЧИХ ДНІВ, ЯКІ Ж ВОНИ І ВКАЗАУЮТЬ. Відповіді на той факт, що я була у відділенні банку нібито 02.06.2020 року я не отримую. Хто був у відділені банку 02.06.2020 року насправді? Чому не зазначені строки не можуть здійснити перевірку моїх документів? До публічних діячів ні я, ні члени моєї родини відношення не мають. поняття публічний діяч виокремлено у статті 1 пункту 37 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». На сьогодні з урахуванням всих цих обставин я не знаю навіть чи мої кошти збережені на рахунку! як можна на законодавчому рівні із посиланням на букву закону аргументувати дії працівників приватбанку в даній ситуації? і коли мені нарешті віддадуть мою карту — конкретно число та дату
Приватбанк
Ответ банка
9 июня 2020, 13:43
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / скарга на дії працівників приватбанку