заблокировали карту
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Із-за глупості Привата вже й коти страждають...
- +
- 0
-
- Станислав Косовцов
- 22 мая 2020, 18:23
- #
Приват ни людей ни животных не жалеет - совсем злой стал! :) Надеюсь, кот хоть голодным не остался.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Пишу на сайте Приват банка — «Авторизацію відхилено! Перевищено максимальну кількість вводу паролю». Бред… Хочу оценить тех. поддержку Приватбанка. Моя оценка -1!!! И почему мою карту заблокировали??? Почему не связались со мной и не подтвердили, что это я провожу операцию, а не мошенники? Итог. Я в карантин должна идти в отделение ПриватБанка. Спасибо большое.
Кожного дня ми працюємо над тим, щоб наші клієнти могли отримувати якісний сервіс та користуватись своїми коштами як їм заманеться. Але в наш час, на жаль, є велика кількість шахраїв, які найрізноманітнішими способами намагаються заволодіти чужими грошима. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, які дозволяють виявити та запобігти шахрайським операціям на різних рівнях. Насамперед, ми намагаємось недопустити проведення таких операцій і сподіваємось на Ваше розуміння в необхідності таких механізмів, котрі дозволяють Вам та іншим клієнтам кожного дня не перейматись про безпеку Ваших коштів.
Як ми бачимо, на даний момент питання було вирішено. Та у разі необхідності, при зверненні в майбутньому можна описати питання в стрічці для вводу тексту, щоб до діалогу приєднався співробітник, котрий зможе допомогти у його вирішенні.
Ми звернули увагу на Ваше зауваження та розглянемо можливі варіанти вдосконалення авторизації при зверненні в онлайн підтримку.
Якщо Ви маєте інші пропозиції для покращення сервісів будемо раді отримати зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.