Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк у період пандемії змушує пенсіонерів йти у відділення.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Anastasiya99 12 мая 2020, 15:56
Моя мама — пенсіонерка. ЇЇ 69 років. Раніше не користувалась приват24, завжди відвідувала відділення банку, або касу. Але так як зараз карантин і літнім людям не рекомендується виходити на вулицю, попросила мене допомогти її через приват24 перевести гроші з її карти на картку іншого банку (подарунок племіннику на День народження, який проживає в іншому місті). Я розказала її як зайти у приват 24 за її номером телефону, і даними карти, для підтвердження платежу потрібно було зателефонувати у банк. Мама зателефонувала зі свого телефону, співробітник банку розпитала кому і навіщо переводяться кошти, паспортні данні, вік і т.д. Мама всі данні розказала, не змогла лише згадати кодове слово (договір з банком потрібно було шукати), після чого картку заблокували і при наступній спробі зайти до приват24, з`являється повідомлення, що на картку наклали обмеження і щоб їх зняти, потрібно йти у відділення з паспортом і кодом. «Дякуємо» Приватбанку за турботу про здоров`я пенсіонерів. А якби потрібно було оплатити ліки чи продукти? І навіщо було півгодини розпитувати паспортні данні, а потім взяти і заблокувати карту? Де таких спеціалістів беруть? На сайті написано «користуйтесь приват24»… от і користуйтесь… Жахливо.
Приватбанк
Ответ банка
12 мая 2020, 17:20
Буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших Клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих Клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших Клієнтів. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми запросили в особистому повідомленні номер телефону Вашої мами, щоб детальніше розглянути описаний випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.

Комментарии - 10

+
+15
gepard76
gepard76
12 мая 2020, 16:27
#
Забула дівоче прізвище матері?
+
+20
MykolaA
MykolaA
12 мая 2020, 16:59
#
«перевести гроші з її карти на картку іншого банку» - хорошо что номер карты племяша был напечатан крупным шрифтом.
+
+10
Anastasiya99
Anastasiya99
12 мая 2020, 18:10
#
Шановний МиколА, номер карти «плємяш» продиктовал по телефону. Он тоже на карантине, без денег, а маме помагают дети, оплачивают комуналку и привозят продукты, поэтому она хотела сделать «плэмяшу» подарок и переслать не такую уже и большую сумму, но не получилось. Оставьте свою буйную фантазию при себе.
+
+60
Anna Derii
Anna Derii
13 мая 2020, 0:13
#
Anastasiya99, Ви пишете абсурдні речі. Хоча б перечитували те, про що Ви писали раніше, вірогіднішею була б Ваша історія.
Якщо, як Ви пишете, у Вас та у Ваших сестер/братів є можливість допомогти своїй 69-ти річній матері, сплачуєте комуналку, привозите продукти тощо, то під час карантину, могли б від її імені самостійно переказати ці гроші її племіннику, все одно «не такую уже большую сумму хотели переслать».
MykolaA +
+
+10
Anastasiya99
Anastasiya99
13 мая 2020, 12:07
#
Анна, це Ви пишите абсурдні речі. Я переказала гроші зі своєї карти, і якби знала, що мамину картку заблокують, то переказала б одразу. Але мама просила мене перевести гроші з її картки, хотіла зробити подарунок своєму племіннику, щось у цьому є погане? Чи щось погане є в тому, що я послухала маму і хотіла її з цим допомогти? Звідки я мала знати, що приватбанк заблокує карту після надання паспортних даних? на якій підставі? що вона не згадала те кодове слово? яке і не дівоче прізвище, і у вас у всіх «добрих» людей, які тут пишуть коменти, договори з банками завжди під рукою?
Проблема не в тому, що вона не змогла переказати гроші, а в тому, що безпідставно заблокували картку. Могли би просто не підтвердити платіж і я би одразу перевела гроші зі свої карти. Навіщо питати паспортні дані, які не можуть бути хибними, а потім блокувати? А вирішити проблему по відеозв`язку Не є можливим (звертались в саппорт).
Проблема залишається така ж сама - що приватбанк так піклується про клієнтів-пенсіонерів, що змушує йти у відділення у період пандемії, карантину і т.д. 
Так, так, шановні «доброжелатєлі», звичайно, нікуди вона не піде. 
Я описала тут ситуацію не для того, щоб «добрі» люди мене підтримали,
це претензія Приватбанку, співробітники якого для підтвердження платежу, півгодини морочили жінці голову, розпитували а кому Ви гроші переказуєте? а Ви його знаєте? (що взагалі не їхнє діло) а скажіть свої паспортні дані і т.д. і в результаті заблокували карту. То що тут правильного, шановні? 

+
+51
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
13 мая 2020, 15:59
#
В чем претензия? В том, что банк, как и другие банки, использует кодовое слово для дополнительной дистанционной идентификации клиента по телефону, т.к. не может увидить клиента? А паспортные данные могут быть украдены или подсмотрены. Реально же всё правильно было сделано! Просто если бы ситуация была бы обратной, и не клиент банка сказал бы паспортные данные без кодового слова, а банк бы сделал платеж, то, наверное, вы бы писали противоположный отзыв о том, зачем эти кодовые слова нужны, если банк ими не пользуется. :) Кстати, по вашему мнению, зачем нужны эти слова, и как обязан вести себя банк, если в телефонном разговоре клиент не говорит это слово? Я думаю, что нужно пойти в отделение, предварительно приняв защитные меры (маска, перчатка, дезинфектор, соблюдение дистанции и т.д.), сделать там идентификацию по паспорту и коду ИНН, разблокировать доступ к средствам и обязательно заменить кодовое слово на то, которое сложно забыть. Успехов!
+
+15
Anna Derii
Anna Derii
13 мая 2020, 22:52
#
Anastasiya99, Яяк би ви хотіли написати особисто Банку, то зробили це письмово і направили свою претензію виключно банку, а не писали про це тут. В будь-якому разі, Ви завжди когось призначите винуватим. Банк помітив підозрілу активність і заблокував картку - поганий, якби шахраї з картки викрали гроші і Банк не заблокував картку, то Ви б зараз писали про те, що Банк також поганий, оскільки не вжив заходів безпеки. Якщо Ви не розумієте, що обов'язок знати та пам'ятати кодове слово це виключно Ваше діло, тоді не бачу сенсу далі продовжувати діалог.
+
0
Jokets
Jokets
15 мая 2020, 0:16
#
Правильно ли я понял, ранее мама никогда как пенсионер этого не делал в приват24 и она САМА делала или ваша помощь была в том, что вы будучи в её Приват24 и делали.. но не суть это ваш секрет Банк видит, что пенсионер который никогда не делал подобных оплат тут опа приват делает перевод, для меня уже ваши история странная и я думаю это вы делали. Банк по просил позвонить так как подозрения и из подозрения возможно верны или нет но заблокировали на основание УиП обслуживания вас как клиента, почитайте из внимательно. Далее на период якобы такого массового вируса ( больше вертье новостям) в банк никто не запрещает пойти
+
+34
Sasha33
Sasha33
12 мая 2020, 22:00
#
Банк поступил правильно в данный ситуации! Чтобы не было потом претензий...@
+
0
FenixUA
FenixUA
12 мая 2020, 23:52
#
Возможно вы отвечали на вопросы, а возможно кодовое слово, но вряд ли исключения в проверках должны быть. но пусть банк посмотрит думаю
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Приватбанк у період пандемії змушує пенсіонерів йти у відділення.