Приватбанк у період пандемії змушує пенсіонерів йти у відділення.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 10
«перевести гроші з її карти на картку іншого банку» - хорошо что номер карты племяша был напечатан крупным шрифтом.
- +
- +10
-
- Anastasiya99
- 12 мая 2020, 18:10
- #
Шановний МиколА, номер карти «плємяш» продиктовал по телефону. Он тоже на карантине, без денег, а маме помагают дети, оплачивают комуналку и привозят продукты, поэтому она хотела сделать «плэмяшу» подарок и переслать не такую уже и большую сумму, но не получилось. Оставьте свою буйную фантазию при себе.
- +
- +60
-
- Anna Derii
- 13 мая 2020, 0:13
- #
Anastasiya99, Ви пишете абсурдні речі. Хоча б перечитували те, про що Ви писали раніше, вірогіднішею була б Ваша історія.
Якщо, як Ви пишете, у Вас та у Ваших сестер/братів є можливість допомогти своїй 69-ти річній матері, сплачуєте комуналку, привозите продукти тощо, то під час карантину, могли б від її імені самостійно переказати ці гроші її племіннику, все одно «не такую уже большую сумму хотели переслать».
MykolaA +
Якщо, як Ви пишете, у Вас та у Ваших сестер/братів є можливість допомогти своїй 69-ти річній матері, сплачуєте комуналку, привозите продукти тощо, то під час карантину, могли б від її імені самостійно переказати ці гроші її племіннику, все одно «не такую уже большую сумму хотели переслать».
MykolaA +
- +
- +10
-
- Anastasiya99
- 13 мая 2020, 12:07
- #
Анна, це Ви пишите абсурдні речі. Я переказала гроші зі своєї карти, і якби знала, що мамину картку заблокують, то переказала б одразу. Але мама просила мене перевести гроші з її картки, хотіла зробити подарунок своєму племіннику, щось у цьому є погане? Чи щось погане є в тому, що я послухала маму і хотіла її з цим допомогти? Звідки я мала знати, що приватбанк заблокує карту після надання паспортних даних? на якій підставі? що вона не згадала те кодове слово? яке і не дівоче прізвище, і у вас у всіх «добрих» людей, які тут пишуть коменти, договори з банками завжди під рукою?
Проблема не в тому, що вона не змогла переказати гроші, а в тому, що безпідставно заблокували картку. Могли би просто не підтвердити платіж і я би одразу перевела гроші зі свої карти. Навіщо питати паспортні дані, які не можуть бути хибними, а потім блокувати? А вирішити проблему по відеозв`язку Не є можливим (звертались в саппорт).
Проблема залишається така ж сама - що приватбанк так піклується про клієнтів-пенсіонерів, що змушує йти у відділення у період пандемії, карантину і т.д.
Так, так, шановні «доброжелатєлі», звичайно, нікуди вона не піде.
Я описала тут ситуацію не для того, щоб «добрі» люди мене підтримали,
це претензія Приватбанку, співробітники якого для підтвердження платежу, півгодини морочили жінці голову, розпитували а кому Ви гроші переказуєте? а Ви його знаєте? (що взагалі не їхнє діло) а скажіть свої паспортні дані і т.д. і в результаті заблокували карту. То що тут правильного, шановні?
Проблема не в тому, що вона не змогла переказати гроші, а в тому, що безпідставно заблокували картку. Могли би просто не підтвердити платіж і я би одразу перевела гроші зі свої карти. Навіщо питати паспортні дані, які не можуть бути хибними, а потім блокувати? А вирішити проблему по відеозв`язку Не є можливим (звертались в саппорт).
Проблема залишається така ж сама - що приватбанк так піклується про клієнтів-пенсіонерів, що змушує йти у відділення у період пандемії, карантину і т.д.
Так, так, шановні «доброжелатєлі», звичайно, нікуди вона не піде.
Я описала тут ситуацію не для того, щоб «добрі» люди мене підтримали,
це претензія Приватбанку, співробітники якого для підтвердження платежу, півгодини морочили жінці голову, розпитували а кому Ви гроші переказуєте? а Ви його знаєте? (що взагалі не їхнє діло) а скажіть свої паспортні дані і т.д. і в результаті заблокували карту. То що тут правильного, шановні?
- +
- +51
-
- Станислав Косовцов
- 13 мая 2020, 15:59
- #
В чем претензия? В том, что банк, как и другие банки, использует кодовое слово для дополнительной дистанционной идентификации клиента по телефону, т.к. не может увидить клиента? А паспортные данные могут быть украдены или подсмотрены. Реально же всё правильно было сделано! Просто если бы ситуация была бы обратной, и не клиент банка сказал бы паспортные данные без кодового слова, а банк бы сделал платеж, то, наверное, вы бы писали противоположный отзыв о том, зачем эти кодовые слова нужны, если банк ими не пользуется. :) Кстати, по вашему мнению, зачем нужны эти слова, и как обязан вести себя банк, если в телефонном разговоре клиент не говорит это слово? Я думаю, что нужно пойти в отделение, предварительно приняв защитные меры (маска, перчатка, дезинфектор, соблюдение дистанции и т.д.), сделать там идентификацию по паспорту и коду ИНН, разблокировать доступ к средствам и обязательно заменить кодовое слово на то, которое сложно забыть. Успехов!
- +
- +15
-
- Anna Derii
- 13 мая 2020, 22:52
- #
Anastasiya99, Яяк би ви хотіли написати особисто Банку, то зробили це письмово і направили свою претензію виключно банку, а не писали про це тут. В будь-якому разі, Ви завжди когось призначите винуватим. Банк помітив підозрілу активність і заблокував картку - поганий, якби шахраї з картки викрали гроші і Банк не заблокував картку, то Ви б зараз писали про те, що Банк також поганий, оскільки не вжив заходів безпеки. Якщо Ви не розумієте, що обов'язок знати та пам'ятати кодове слово це виключно Ваше діло, тоді не бачу сенсу далі продовжувати діалог.
Правильно ли я понял, ранее мама никогда как пенсионер этого не делал в приват24 и она САМА делала или ваша помощь была в том, что вы будучи в её Приват24 и делали.. но не суть это ваш секрет
Банк видит, что пенсионер который никогда не делал подобных оплат тут опа приват делает перевод, для меня уже ваши история странная и я думаю это вы делали. Банк по просил позвонить так как подозрения и из подозрения возможно верны или нет но заблокировали на основание УиП обслуживания вас как клиента, почитайте из внимательно.
Далее на период якобы такого массового вируса ( больше вертье новостям) в банк никто не запрещает пойти
Банк поступил правильно в данный ситуации! Чтобы не было потом претензий...@
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Ми запросили в особистому повідомленні номер телефону Вашої мами, щоб детальніше розглянути описаний випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.