Хочете мінус на картці без кредитного ліміту? З Приватом це легко!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 21
- +
- +26
-
- Wolf Einstein
- 12 мая 2020, 11:34
- #
Найцікавіше - коментар співробіника... Кілька разів перечитував, щоб зрозуміти, що там написано:
«Спостерігалися некоректні списання коштів по неуспішним платежам, здійсненим в період проведення регламентних робіт при розрахунку картками Банку в Інтернеті та POS-терміналах інших банків в період 1:00 до 07:00. Після чого був повторний запит від платіжної системи на списання і операція вже пройшла вдало та списало в мінус, так як попередньо був запит з авторизацією по карті.»
Виходить, цим співробітник банку визнав, що помилка через якісь регламентні роботи на його боці.
Раніше я вважав, що овердрафт має включатися за запитом клієнта. Щось змінилося з тих часів?
«Спостерігалися некоректні списання коштів по неуспішним платежам, здійсненим в період проведення регламентних робіт при розрахунку картками Банку в Інтернеті та POS-терміналах інших банків в період 1:00 до 07:00. Після чого був повторний запит від платіжної системи на списання і операція вже пройшла вдало та списало в мінус, так як попередньо був запит з авторизацією по карті.»
Виходить, цим співробітник банку визнав, що помилка через якісь регламентні роботи на його боці.
Раніше я вважав, що овердрафт має включатися за запитом клієнта. Щось змінилося з тих часів?
Банк Вам обязан вернуть эти деньги,подобное случается из за сбоя по в самом банке.Но в привате сбои как то часто,это факт.
- +
- +16
-
- Филипп Филиппович
- 12 мая 2020, 13:23
- #
який продав шахраю якийсь товар за мої кошти.
==============================
Пока вы будете так считать, вас будут продолжать обворовывать.
Привлекать к ответственности нужно именно банковских мошенников, которые рисуют вам минус на карте с нулевым балансом.
зы. Интересный стиль изложения у ТС... сначала нам... мы... как от группы лиц, но потом - «мої кошти»...
==============================
Пока вы будете так считать, вас будут продолжать обворовывать.
Привлекать к ответственности нужно именно банковских мошенников, которые рисуют вам минус на карте с нулевым балансом.
зы. Интересный стиль изложения у ТС... сначала нам... мы... как от группы лиц, но потом - «мої кошти»...
Тому що гроші з сімейного бюджету і всі подальші кроки вже робилися спільно з чоловіком, тому «ми».
- +
- +10
-
- Wolf Einstein
- 13 мая 2020, 0:10
- #
Цікаво, чи багато раз ошуканим вдалося притягнути до відповідальності Приват?
Пишучи стандартну відписку/відмовку, банк розуміє і бачить, що транзакція шахраїв, яка списала кошти - відбулась у магазині в Китаї, за одяг. Не за якісь послуги чи підписки. І питання більше у раптовому підключенні овердрафту (який раніше ніколи не дозволяв робити покупки в мінус) ще й період якихось робіт з 01:00 до 07:00. Не здається, що забагато співпадінь?
Цікаво, що у мене була підписка через гугл плей-маркет і от щодо неї мені прийшло повідомлення про відмову, оскільки немає коштів на рахунку. Чому в цьому випадку не спрацював овердрафт?
- +
- 0
-
- Wolf Einstein
- 13 мая 2020, 0:04
- #
Ви ж проста людина. А якби були шахраєм, то Приват обов'язково б допоміг з овердрафтом.
- +
- +1
-
- Филипп Филиппович
- 12 мая 2020, 13:56
- #
Не здається, що забагато співпадінь?
===========
Когда кажется, обычно крестятся...
У меня банк украл более 6 тысяч гривен, поэтому я уже давно в совпадения не верю.
===========
Когда кажется, обычно крестятся...
У меня банк украл более 6 тысяч гривен, поэтому я уже давно в совпадения не верю.
З відповіді банку: «1.1.1.44. Овердрафт – короткостроковий кредит, який Банк надає Клієнту у разі, якщо сума операції перевищує суму залишку коштів на його рахунку, в розмірі ліміту кредитування.» - Ліміт кредитування 0 грн, чому в мене списало кошти в мінус?
- +
- +10
-
- Wolf Einstein
- 12 мая 2020, 23:59
- #
ПриватБанк трактує свої пункти як йому вигідно... Якщо треба, то перепише правила.
Я так понял, что овердрафт был зарезервирован тогда когда на счету были деньги, что Вы сами подтверждаете. И Вы «почувствовали» что то не так с платежом и срочно перевели после этого деньги с этой карты на другую.
Радуйтесь что сумма небольшая, люди тут пишут о случаях на 40 000 грн и более
Радуйтесь что сумма небольшая, люди тут пишут о случаях на 40 000 грн и более
- +
- +25
-
- Wolf Einstein
- 12 мая 2020, 19:18
- #
Відгуки про списання коштів ПриватБанком у мінус не по кредитній картці за останній тиждень:
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/156397/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/156487/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/156227/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/156162/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/156032/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/156017/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/154757/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/154602/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/154522/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/154472/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/154447/
Тут скоріше якась закономірність вже проглядається
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/156397/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/156487/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/156227/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/156162/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/156032/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/156017/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/154757/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/154602/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/154522/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/154472/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/154447/
Тут скоріше якась закономірність вже проглядається
Мою заявку про так называемый овердрафт уже 3й день рассматривают
- +
- 0
-
- Wolf Einstein
- 12 мая 2020, 23:56
- #
Ну, ПриватБанк в спорных ситуациях оставляет себе до 120 дней на ответ... В лучшем случае за 5-15 дней отвечают...
Мне вчера и сегодня перезванивали, просто чтоб сказать, что они рассматривают мой вопрос
- +
- 0
-
- Wolf Einstein
- 13 мая 2020, 22:23
- #
Может и вправду занимаются вашим вопросом. Но у вас немного проще ситуация, чем у топикстартера - без мошеннических действий, просто несанкционированный овердрафт
Окрім вищезгаданого сайту шахраїв babyulive.com
, знайшла ще подібні. Викладу посилання, можливо комусь допоможе:
vicnonlie.com
saletochothing.com
mickeshop.com
nshoplive.com
sale.begored.com
reuface.top
bags.gloryygoods.com
Лимит на оплату в интернете стоял? В некоторых случаях он бесполезен. Но на ‘неизвестных’ сайтах может помочь для подстраховки
А вообще, перед тем, как заполнять данные карты на неизвестном сайте
1. Погуглите по словам вашмагазин scam или fraud
2. Через Whois сервер, посмотрите когда зарегистрирован домен магазина. Если ему пару месяцев, тут почти сразу все понятно
3. На archive.org есть way back machine где можно посмотреть, как выглядел сайт ранее. Если по сайту нет истории, это может быть скам
Тоже попался - успел заблокировать, но на следующий день все равно сняли с карты, вот ответ банка-
За Вашою заявкою сума з резерву була розблокована (повернена в доступний баланс картки), але одержувач після підтвердив оплату і списав суму. Далі заявка автоматично переходить на оскарження через платіжну систему. Терміни оскарження - до 120 днів. Ви також можете звернутися для повернення до одержувача самостійно. У разі, якщо він зробить повернення на картку самостійно, зарахування буде значно швидше (в середньому 3-7 днів, але залежить тільки від одержувача).
За Вашою заявкою сума з резерву була розблокована (повернена в доступний баланс картки), але одержувач після підтвердив оплату і списав суму. Далі заявка автоматично переходить на оскарження через платіжну систему. Терміни оскарження - до 120 днів. Ви також можете звернутися для повернення до одержувача самостійно. У разі, якщо він зробить повернення на картку самостійно, зарахування буде значно швидше (в середньому 3-7 днів, але залежить тільки від одержувача).
- +
- 0
-
- Wolf Einstein
- 15 мая 2020, 14:54
- #
А одержувач хто? Якийсь ноу-нейм магазин? Вдалося владнати з ним самостійно ситуацію?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
На картці для виплат був встановлений кредитний ліміт 0 грн, на рахунку була невелика сума. Сайт був захищений, працював по протоколу https, вікно введення платіжних даних було стандартним, підозр не викликало.
Після купівлі товару на 5$ кошти не було списано, підтверджень оплати в Приват24 не надходило. Тому на всякий випадок, до з'ясування причини, увесь залишок коштів на рахунку перевели одразу (02.05.2020) на іншу свою картку. На даному рахунку грошей не залишалось.
08.05.2020, ми помітили мінус на рахунку (і це при кредитному ліміті 0грн і картці для виплат).
Після уточнень у колцентрі ПриватБанку, стало відомо, що 03.05.2020 о 09:48 з вищезгаданої картки шахраями у Китаї через термінал було здійснено оплату якогось товару на 2148,64грн (про що нам було невідомо і жодного повідомлення чи підтвердження (ані в смс, ані у вайбер, ані спливаючого повідомлення в додатку Приват24) про цю оплату не було.
Якимось чином Приватбанк зняв з абсолютно пустої картки для виплат 2148,64 грн. Кредитний ліміт вимкнений. На рахунку -2148,64грн.
Після цього співробітник ПриватБанку оформив заявку на повернення коштів і сказав зробити заяву в КіберПоліцію та звернутися до магазину, який продав шахраю якийсь товар за мої кошти.
Ось дані про списання:
«списання −2 148.64 грн 03.05.2020
списання від: Одяг Bieifpn, chang zhou sh
Країна: Китай
Власник терміналу: Bieifpn
запит був в іншій валюті:
Сума в валюті транзакції: 558.27 CNY
Курс конвертації: 3.8487 UAH/CNY»
Заяву написали, так само як і лист до адміністрації магазину bieifpn.com, хоч він і виглядає підозріло.
Також співробітник ПриватБанку у чаті підтримки написав наступне: «вибачте нас, будь ласка за незручності, що виникли. Спостерігалися некоректні списання коштів по неуспішним платежам, здійсненим в період проведення регламентних робіт при розрахунку картками Банку в Інтернеті та POS-терміналах інших банків в період 1:00 до 07:00. Був запит по карті, від банку не було відмови до платіжної системи. Після чого був повторний запит від платіжної системи на списання і операція вже пройшла вдало та списало в мінус, так як попередньо був запит з авторизацією по карті. Було некоректне списання, тому зі сторони банку по заявці будемо робити все можливе для повернення коштів. На картці відбувся овердрафт, На жаль, через це нарахування відсотків буде відбуватися якщо не погасити заборгованість.»
У мене залишились наступні питання:
1) Чого при вимкненому кредитному ліміті списались кошти в мінус? Реальним користувачам навіть на кілька копійок неможливо вийти в мінус, а шахраї — на тисячі гривень — запросто виходять в мінуса.
2) Це вже не перший випадок, судячи по відгукам. Це явно якась проблема або банку або платіжної системи мастеркард. Це діра в безпеці, якщо шахраї можуть знімати кошти людей в мінус по дебетовій карті, без підтвердження через фінансовий номер.
3) Чого через помилку зі сторони банку або платіжної системи клієнт мусить платити відсотки за користування кредитом, який був ним же відключений?
1.1.1.44. Овердрафт – короткостроковий кредит, який Банк надає Клієнту у разі, якщо сума операції перевищує суму залишку коштів на його рахунку, в розмірі ліміту кредитування.
Ми склали декілька простих правил, які допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті: https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
При оплаті в магазинах, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки). Кошти в резерві залишаються до того моменту, поки банк, що обслуговує торгову точку, не надішле запит на списання. У разі, якщо списання не проводиться, кошти повертаються на картку протягом 11 днів.
У разі, якщо кошти списані, на даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція. Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на Ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.