Крадут деньги
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
А почему вы эту притензию не кинули новой почти ведь их сбой в терминале?
Зачем создавать еще сотни заявок, потом героически их рассматривать? Поясните, по какой причине ошибочно снятые деньги не возвращены на мой р/с до сих пор? Заявка создана 22.04, банк подтвердил возврат денег в течение 10 дней!!!По истечении 10 дней создает вновь заявку и обещает вернуть уже через 120!!! дней. Где мои деньги?
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 8 мая 2020, 11:19
- #
Коли Ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 8 мая 2020, 11:19
- #
Необхідно розуміти, що списання проводиться не в рахунок банку, а компаніі-отримувача, через термінал якої проводиться операція.
Дійсно, у разі, якщо списання не проводиться, кошти повертаються на картку протягом 11 днів.
Ці операції здійснено в мережі іншого банку, суми списано з картки. Згідно з правилами міжнародних платіжних систем протягом 15 днів можливе повернення коштів від банку, в якому здійснено операцію. Якщо повернення не сформовано, то за вашою заявкою формується пакет документів і передається в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45–120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Дійсно, у разі, якщо списання не проводиться, кошти повертаються на картку протягом 11 днів.
Ці операції здійснено в мережі іншого банку, суми списано з картки. Згідно з правилами міжнародних платіжних систем протягом 15 днів можливе повернення коштів від банку, в якому здійснено операцію. Якщо повернення не сформовано, то за вашою заявкою формується пакет документів і передається в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45–120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Уважаемые сотрудники банка.
«І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.» - т.е. Вы хотите сказать, что не факт, что деньги вообще вернут?!
Какие бы операции внутри Вашей системы не происходили, это не должно отрицательно сказываться на моем р/с. Верните ошибочно списанные средства и потом хоть годами разбирайтесь внутри своей системы, прилагайте усилия для положительного решения и т.д.
«І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.» - т.е. Вы хотите сказать, что не факт, что деньги вообще вернут?!
Какие бы операции внутри Вашей системы не происходили, это не должно отрицательно сказываться на моем р/с. Верните ошибочно списанные средства и потом хоть годами разбирайтесь внутри своей системы, прилагайте усилия для положительного решения и т.д.
«Клиент в этот день оплачивал очень много чего, но сумма 989 грн., прошла один раз по безналичному расчету (документы мы предоставили). Он оплачивал экспресс накладную 59000504381722 и она оплачена один раз.» - ответ технической службы Приват Банка. При этом сумма фактически списана с р/с дважды (есть выписки). В возврате средств отказано.... что делать дальше?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.4 |
USD | 41.85 | 42.45 |
Все курсы банка |
При проведенні операції на банк надійшов повторний запит на списання коштів на який банк був вимушений відповісти. За Вашим зверненням в підтримку, Банк, діючи в рамках правил міжнародної платіжної системи сформував запити на повернення коштів. Ми завжди робимо все можливе, щоб запит було розглянуто якомога швидше та на користь клієнта. За результатом розгляду заявок Ви будете повідомлені.
З повагою, ПриватБанк.