×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Жахливе обслуговування
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Комментарии (2)
приватбанк ворует деньги в виде скрытых комиссий
Всі тарифи розміщені у відкритому доступі на сайті банку https://privatbank.ua/
В даному випадку, сервіс на якому проводилась операція, провів платіж, як переказ з картки на картку (Р2Р). По такому платежу передбачена комісія, що складає 0,5% (мінімум 5 грн). За посиланням можна переглянути тарифи за проведення таких платежів: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
За необхідності ви можете сформувати виписку по картці, в якій буде відображатись інформація по операції. Це можна зробити в Приват24 перейшовши в меню «Сервіси» — «Послуги» — «Сервіс довідок». Також в Приват24 можна переглянути виписку по картці в меню «Гаманець» натиснувши на потрібну вам картку.
Комментарии (8)
Практики Приватбанку у питанні стягнення заборгованості
Банк діє виключно в рамках чинного законодавства та при надходженні постанови про арешт зобов'язаний обмежити рахунки клієнта.
Кошти, що обмежені у використанні за вимогою виконавця знаходяться на рахунку до запиту виконавця про їх стягнення або зняття арешту. Банк не утримує дані кошти для власного використання, а лише слідує вимогам законодавства щодо накладення арешту на рахунки.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22. Зняття обмеження з рахунків здійснюється при надходженні до банку відповідної постанови(про зняття арешту).
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН. Якщо ви не згодні з арештом накладеним виконавчою службою ви можете звернутись до виконавця або оскаржити його у встановленому законом порядку.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Комментарии (1)
Повторно не выдали наличные в кассе Приват банка !!!
Мой ответ: СИСТЕМА НЕ РАБОТАЕТ! ПРИНИМАЕТ ЗАКАЗЫ ТАМ, ГДЕ «КАСА НЕ ПРАЦЮЄ»!
Мне также написали в пятницу: «За результатом перевірки з вами додатково зв’яжуться.»
Мой ответ: НИКТО СО МНОЮ НЕ СВЯЗЫВАЛСЯ.
Так что вот такие реальные обстоятельства, которые наглядно показывают, что хранить деньги нужно дома. Если у вас будут похороны или еще какая-то острая необходимость в наличных деньгах, то Приват банк запросто подведет и не выполнит свои обязательства. А вы потом будете «рассказывать» про это страннно-грустное обстоятельство, но только вам ни кто не поверит и ЭТО БУДУТ УЖЕ ВАШИ ПРОБЛЕМЫ!!! Cпасибо большое за науку.
Перепрошуємо за незручності.
Фахівці перевіряють інформацію за ситуацією, що склалася та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (1)
Списание денег в пользу Убера
Списання коштів через подібний сервіс не є можливим без введення даних картки. Як бачимо, ваша картка на момент списань вже була прив'язана до сервісу. Під час прив'язки картки, окрім її даних, що відомі лише власнику картки, також необхідно додатково підтвердити операцію через (3-D Secure) код із смс або повідомлення в мобільному додатку Приват24.
За вашим зверненням в підтримку були подані заявки на оскарження, які будуть розглянуті згідно з правилами міжнародної платіжної системи. За результатом ми вас додатково проінформуємо. Ви можете додатково звернутись самостійно до даного сервісу для врегулювання ситуації, якщо не згодні очікувати опрацювання заявок за регламентом платіжної системи.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб покращити якість обслуговування.
Комментарии (22)
Обман со страховкой
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
Наші колеги вже займаються питанням повернення коштів по списаному платежу. Для успішного вирішення питання їм необхідно буде зв'язатись з вами. Будь ласка, очікуйте дзвінка від співробітника банку.
Комментарии (2)
Стерлася історія картки, але залишилися записи екрінів і переписки з працівниками банку.
Пройшло більше 10 днів після повернення грошей і банк очистив історію картки без повернення.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (4)
Банкомат забрал карту иностранного банка
Прийміть, будь ласка, наші вибачення за можливі незручності. Дійсно, з міркувань безпеки повернути вилучену картку банкоматом або терміналом можливості немає. Щоб не очікувати так довго, можемо запропонувати вам оформити картку в нашому банку, оформлення не займає більше 15 хвилин.
Комментарии (8)
Банкомат в Польше не выдал наличные, деньги зависли
В банкомате произошла ошибка и деньги я не получил, но получил чек (подтверждение того что деньги выданы не были)
В приложении отобразилась транзакция «снятие наличных» и следующая «отмена снятия наличных»
Написал в службу поддержки,
Мне сказали подождать пару часов
Денег нет
Пишу в поддержку, говорят подождать сутки
Денег нет
17.01.22 пишу в поддержку с проблемой, оператор отвечает, что если вы на самом деле не получили деньги то мы можем составить заявку о разблокировке суммы
Составляем, в заявке указано что она будет рассмотрена в течении 11 дней
28.01.22 денег нет, транзакции о снятии и о отмене снятия наличных исчезают из истории транзакций.
Пишу в поддержку, девушка отвечает что видит на моей карте разбаланс и что они все исправят и деньги вернуться в течении суток
29.01.22 денег нет
Пишу в поддержку, отвечают что дело ещё на рассмотрении (хотя уже прошло больше чем 11 дней указанных на сайте приват банка)
Почему разбаланс по карте ответить не могут
К кому обращаться, что бы решить этот вопрос, ответить не могут
Каждый оператор говорил разные вещи
Пишу сюда с надеждой, что примите меры и поможете решить сложившуюся ситуацию
Нам дуже шкода, що для вирішення питання знадобилося стільки часу. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання та додатково вас повідомимо.
Комментарии (2)
Вип клиент уже не вип
мне резко, из-за того что не пользуюсь картой снижают кредитный лимит, а потом и вообще отключили оплату частями
мелочь, но не приятно до жути этакое недоверие к клиенту, который дополнительно платит за обслуживание банка.
я не вижу смысла далее быть клиентом … эта установа делает все, чтобы захотелось больше не пользоваться приватом. зачем так делают — непонятно.
обращение к консьержу не дало результатов — дайте нам 50к депозита и мы (может быть) пересмотрим свое видение.
странная позиция организации. я могу вип карту отложить на полку и не пользоваться физически, но если я за нее плачу, хотелось бы получать банковские продукты (оплаченные).
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
Комментарии (1)
Термінал самообслуговування затиснув гроші
Шкодуємо, що виникла така ситуація. Ваше питання вже на розгляді у наших профільних спеціалістів. По результату перевірки, вам зателефонує наш фахівець.
Додатково, з оператором чата проведемо бесіду для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Банк-лохотрон. При оплате скрытые комиссии
Ситуация такая: плачу я через новапей за товар 12285 своими средствами, приходит подтверждение от Приватбанка на снятие 12285грн без оглашение мне, что там есть комиссия. Я подтверждаю, смотрю выписку, а у меня сняли дополнительно ещё 61.63грн якобы комиссии. В смысле? Я эту комиссию не потверждала, если бы изначально увидела, что такая комиссия- просто бы не платила.
И знаете, считаю, что это ОЧЕНЬ ГРУБОЕ НАРУШЕНИЕ со стороны банка, тупо ОБМАН. Меня как потребителя обязаны были уведомить о комиссии, а не скрыть. Хороший бизнес такой, а главное прибыльный. Браво.
И теперь вишенка на торте: общаюсь с горячей линией. Сообщаю, что так как они нарушили мои права и не уведомили об комиссии, которая меня не устраивает- отмените платёж и верните деньги. Ведь это грубые нарушения моих прав.
И знаете ответ меня убил: так как это сторонний вид оплаты novapay, вернуть платёж мы не можем. Вам нужно обратиться на новую почту. А комиссия там предусмотрена. На мой вопрос почему комиссия не была указана до момента проведения платежа, ответ прост: у нас нет такой возможности. Хороший подход: уставать клиента на едине со своими проблемами, пусть сам все решает.
Далее разговор о том что я потверждала платёж на 12285, а не более. Ведь меня изначально обманул банк, не указав комиссии. Моё согласие было только на эту сумму, но не более. Где моё согласие на комиссию, где чек на комиссию?
Очень обидно, что в нашей стране такие непрозрачные банки, как Ваш, которые нас обманывают на ровном месте.
Ми засмучені тим, що у вас склалося таке враження та не бажаємо, щоб між вами та банком були непорозуміння. Справа в тому, що сервіс, де ви робили оплату, змінив налаштування в проведенні платежів і видавав p2p-платіж (з картки на картку) як звичайну покупку товарів, про що вас сповістили в нашій підтримці. Комісія відповідає тарифам на проведення платежів з картки.
Інформація про тарифи банку знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитися з нею ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Так як платіж був здійснений на сторонньому сервісі — для врегулювання питання щодо повернення коштів та наявності комісій при подібних операціях, радимо вам звернутися в підтримку компанії, що надає послугу.
У випадку додаткових запитань — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Не выполнение обязательств
(чтобы не стоять в очереди и не тратить время)
По правилам банка интернет заказ должен выдаваться без очереди!
Правила не выполняются!
И никто за их выполнением не следит!
Сотрудник банка отказался решить вопрос!
Вопрос:
Зачем предоставлять услуги,
которые в реальности
!!! НЕ ВЫПОЛНЯЮТСЯ!!!
ЛИБО НЕ ПРЕДЛАГАЙТЕ ИХ ЛИБО ВЫПОЛНЯЙТЕ!!!
И назначайте сотрудника, который будет нести ответственность за выполнение тех услуг, которые вы предлагаете своим клиентам!
Приносимо вибачення, що при зверненні до відділення ви відчули незручності.
Наші колеги вже проводять перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш фахівець.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Допоможіть у вирішенні питання
Я намагалася спробувати прискорити повернення коштів, але оператор сказав, що це неможливо. І нам прийшлось кошти на обстеження запозичити у знайомих. На мої звернення до банку мені відповідали: чекайте. Хоча в той самий день інші люди знімали кошти з цього банкомату. Пройшла доба, дві, три, чотири та гроші досі не повернули і таке відчуття, що я намагаюся повернути не свої кошти, а забрати в банка їхні!!!
Нам потрібно зараз проводити лікування дитини і ці гроші нам невідкладно потрібні.
Чому за збій в роботі банкомату ПриватБанку повинна страждати моя сім'я та моя дитина, якій ці кошти потрібні.
Нам прикро, що трапилася така ситуація. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати вам відповідь в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Святогорск- город изгой для Привата, не Украина и в нём идёт война согласно политике банка
Я пенсионер, проживающий в городе Святогорск Донецкой области. Имею универсальную карту Приватбанка, срок действия которой закончился, к сожалению, также неожиданно, как было закрыто отделение в городе. Безо всякого предупреждения или оповещения. В связи с программой єПідтримка-1000 гривень від держави возникла необходимость авторизации в приложении Дія. И началась сказка…
Сделать финансовым номер телефона невозможно, закончился срок карты. Стандартное сообщение о том, что уже готовая карта ожидает вас в отделении Приватбанка обескуражило. В каком?! Если оно закрыто. Звоню 3700. Виртуальную карту открыть нельзя. Доставки пластика нет, потому что, внимание, Святогорск внесён в перечень городов, граничащих с линией разграничения или какая-то такая сумбурная формулировка.
В Славянске Донецкой области отделения Привата есть, в Лимане Донецкой области есть. Военных действий в этих городах нет. Это Украина. Святогорск между этими городами. Вопрос! Святогорск, город в котором согласно политике Привата идёт война? Он находится на линии разграничения? Он находится в серой зоне? Или в какой ещё зоне находится по мнению Привата Святогорск, что сюда нет доставки карт? Предложила Новую почту или Укрпочту в качестве служб доставки. Конечно же, ответ нет. Этими службами великий державный банк не пользуется.
Итог. Почему я пенсионер должна тратить время, деньги и, возможно, здоровье, учитывая коронавирус, подчиняясь какому-то сонному геополитическому маразму Привата? И дайте чёткий ответ, пожалуйста, в Святогорске согласно политике Привата идут военные действия?!
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Ми сповіщаємо зарання наших клієнтів про необхідність перевипустити картку, у зв’язку із закінченням терміну її дії, однак для цього клієнту важливо мати актуальні контакти в базі банку.
Доставка карток здійснюється співробітниками кур'єрської компанії “Смарт Делівері" по всій території України, крім тимчасово окупованих територій і населених пунктів, які безпосередньо межують із зоною проведення операції Об'єднаних сил.
Для вирішення вашого питання, просимо звернутися до найближчого відділення ( обрати найзручніше можете на сайті: https://privatbank.ua/map ), де наші фахівці з радістю вам допоможуть.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Не законні вимоги
Приватбанк подав до суду на мене через прострочений кредит. Хочу зазначити що прострочена заборгованість настала в наслідок пандемії, я заздалегідь зверталась в банк, дзвонила на 3700, ходила у відділення, ходила в службу безпеки банку, з проханням або зменшити платежі, або відтермінувати їх, але моїм питанням ніхто не хотів займатись. Ще до засідання, до рішення суду, мною був сплачений борг у повному обсязі.
Одразу, після повної сплати боргу, я отримала довідку, де зазначено що я не маю боргу перед Приватбанком по кредитам, але мені, без мого відома, відкрили якийсь рахунок, де приписали мені якийсь борг, жоден із співробітників відділення банку не зміг мені пояснити що це за борг, зазначали що це штраф, але на період карантину заборонено накладати штрафи. За роз’ясненням мені довелося звертатися у Приватбанк письмово 23.06.2021, і в отриманій відповіді від 09.07.2021 було зазначено що це борг по судовому збору, але так як суду не було, банк звернувся у судову установу для повернення судового збору, очікує повернення грошей впродовж наступних трьох місяців і мій рахунок буде автоматично закрито.
Проте представники банку, не чекаючи трьох місяців і до тепер, вимагають від мене сплатити «витрати на суд» (ні якого суду не було, ні яких підтверджуючих документів про сплату збору мені не було надано). Діалог вести з ними неможливо, посилаються на якісь пункти договору яких в моєму, роздрукованому примірнику немає! Про офіційну їх відповідь нічого не знають …
Фінустанова, згідно Закону України про судовий збір, може повернути з держбюджету сплачений судовий збір.
ПриватБанк хоче двічі отримати гроші і з мене, і з держави.
Також варто зазначити, що якби суд таки відбувся, то платити судовий збір мав би той, хто програв суперечку!
Нам сумно, що ви зіткнулися з такою ситуацією. АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Ваше питання вже переглядають наші профільні колеги. По результату вам зателефонує наш співробітник.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Ужасный банк
Это ужаснейший банк для фоп
Наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами.
Написать комментарий
Остерегайтесь заказывать наличные на кассу банка — не получите !
При замовленні готівки немає змоги обрати ті відділення, в яких не працює каса в обрану дату. Щоб розібратись, чому каса не працювала на момент вашого звернення ми передали інформацію колегам. За результатом перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (1)
Благодарю!
Я знаю не понаслышке, как иногда сложно работать с клиентами и понимаю, сколько нужно выдержки и такта в общении, поэтому огромное спасибо за Вашу работу и понимание, за то, что несмотря ни на что остаётесь вежливыми, компетентными и корректными.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Написать комментарий
Отказ в выдаче наличных
Шкодуємо, що виникла така ситуація. Спосіб та строки повернення коштів по таким операціям регламентовані міжнародною платіжною системою. За зверненням клієнта банк емітент картки подає заявку на повернення коштів. В свою чергу, при отриманні такого запиту ми завжди прагнемо надати відповідь якомога швидше.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі операції. Для вас спробуємо прискорити вирішення питання. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Комментарии (4)