Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Навязывание карты и отказ в обслуживании.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
kosmo17 21 апреля 2020, 19:32
Сегодня 21.04.20 мне было необходимо совершить разовый платеж за товар на счет 2600, который открыт в КБ ПРИВАТБАНК. Специально пришла именно в тот Банк, где открыт счет с целью зачисления средств день-в-день. Сумма платежа составляла порядка 15 тыс. грн. В терминале такую сумму оплатить крайне проблематично, поэтому я взяла с собой паспорт, код и отправилась в кассу отделения по адресу г. Одесса ул. Академика Заболотного, 57/2. Простояв в очереди порядка полутора часа я зашла в отделение около 15:00 (почти под закрытие, но вина не моя). Придя в кассу мне было отказано в обслуживании мотивируя это только одной причиной: у меня нет карты вашего банка. Далее кассир не объяснив никакой другой причины отказа отправила меня к заведующей.
Придя к заведующей, мне было сказано, что карта нужна для идентификации и меня, даже не спросив есть ли у меня с собой документы (а они были), какая сумма платежа отправили в терминал. На мой вопрос о том, что у меня сумма составляет порядка 15 тыс, и как же я буду её оплачивать на расчетный счет ФОПа в терминале, поступил более странный для меня ответ, которого от заведующей никак не ожидала: «Вы можете оплатить у нас в терминале, но если вы не так проставите расчетный счет, то деньги зависнут и мы скорее всего вам их не вернем, т.к. вы не прошли идентификацию»(как я поняла, по карте).
Согласно ст.9 п .12 Закону Украины«Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» меня должны были идентифицировать по паспорту и коду, копии которых должны были быть приложены к заявлению на перевод денежных средств и оставлены в банке, но никак не за счет вашей карты, которую мне пытались навязать.Отсутствие карты- не является причиной отказа в обслуживании! Лень вашего сотрудника- так же не причина отказа! Я не делаю никаких переводов, чтобы мне можно было на постоянной основе понадобилась карта. Мне всего лишь нужно было совершить единоразовый платеж.
Как итог получаем:
1. Навязывание карт, сугубо для выполнение плана отделения (и поймите дело абсолютно не в размере комиссии, которую я возможно не платила бы при наличии карты;
2. Отказ в обслуживании;
3. Деньги не были зачислены на счет ФОПа, который открыл у вас счет для ведения своего бизнеса;
4. Если предприятие/ФОП (не имеет значение) открывает у вас счет, а вы не даете их клиентам оплачивать за их же товары/услуги, то я считаю, что и они будут искать другие банки. Получатель о ситуации в курсе…
Приватбанк
Ответ банка
21 апреля 2020, 19:56
Добрий вечір!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 73

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
21 апреля 2020, 21:02
#
Приватбанк уже с десяток лет продвигает в массы одну и ту же тему — «обслуживаем только клиентов банка».

Кстати, ничего не законного в этом лично я не вижу — банк имеет право самостоятельно
определять правила предоставления своих банковских услуг.

Хотите что-то оплачивать через кассы Приватбанка — станьте его клиентом.
Не хотите становиться клиентом — ничего страшного не случиться, ведь это ваше право.
+
+45
kingcity
kingcity
21 апреля 2020, 21:28
#
Приватбанк цим шахрайством вже роками займається — сам стикався. Дзвоніть одразу на їхню гарячу лінію, а будуть голову морочити — звертайтесь в управління захисту прав споживачів фінансових послуг:

https://bank.gov.ua/about/structure/department/division-of-the-rights-of-the-sponsors-of-financial-services

Банк не має права нав`язувати Вам непотрібні продукти, як умову надання якихось послуг.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
21 апреля 2020, 21:48
#
Kingcity
«Банк не має права нав`язувати Вам непотрібні продукти, як умову надання якихось послуг.»

Банк имеет право отказать в обслуживании без объяснения причин — это право банка прописано в Законе.

Есть желание зря убивать время — можете хоть в Европейский суд по правам человека писать жалобы.

Кстати, в конце 2019 года был в Европе и заглянул в одно из отделений Deutsche Bank с мелким вопросом — разменять крупные купюры на более мелкие и получил прикольный ответ — «banking services only bank customers», что в переводе на местный жаргон означает — банк обслуживает только клиентов банка.
+
+45
kingcity
kingcity
21 апреля 2020, 22:25
#
«...это право банка прописано в Законе» - ще назвіть Закон і статтю, тоді обговорим.
Зрештою, тут мова не йде про відмову, а про нав`язування непотрібних послуг - людині не відмовили в обслуговуванні, а поставили умову, оформити непотрібний їй продукт.

Крім того, правила, якими керуються працівники банків, повинні бути прописані у їхніх документах. Назвіть мені якийсь документ Привата, де сказано, що вони обслуговують лише тих громадян (навмисно не вживаю слово «клієнт» , щоб зайвий раз стару дискусію не піднімати), які мають їхні картки. Зрештою, ну могли би хоча б таблички у відділеннях  розвішати - ми не обслуговуєм відвідувачів, які не мають наших карток. Хоча б для того, щоб люди даремно не чекали в чергах, як от автор відгуку. Але немає цього ні у документах банку, ні таблички ніде не висять, це повідомляється лише в усній формі при безпосередньому спілкуванні менеджера і відвідувача. А знаєте чому ? Знаєте, тільки говорити не хочете - розуміє жульня приватівська, що це незаконно.
«Есть желание зря убивать время...» - ні Qwerty, не даремно. У своєму випадку я свої права відстояв. Навіть без Європейського суду.
«был в Европе и заглянул в одно из отделений Deutsche Bank с мелким вопросом ... и получил прикольный ответ - «banking services only bank customers»» . Я навіть доповню - у мене є блог про Union Pay, я там писав, що у китайських банках теж можна з такою ситуацією стикнутись. Тільки ми не в Китаї, та й не в Євросоюзі.
+
0
Dartwerder
Dartwerder
22 апреля 2020, 10:42
#
Без вказання причини чи навязуючи послугу?
+
+30
Zhmunya
Zhmunya
21 апреля 2020, 22:00
#
ТС рекомендую пополнять свой счет в вашем банке и переводить с него средства куда угодно и сколько угодно - сэкономите и время и средства. Приват - зажравшийся госбанк, как и Ощад, поэтому не стоит тратить ни время ни нервы на это недоразумение.
+
+41
MykolaA
MykolaA
22 апреля 2020, 8:50
#
Qwerty1999 21 апреля 2020, 21:02 #
«Кстати, ничего не законного в этом лично я не вижу» - «я не вижу» совсем не означает, что этого нет. Эта тема мусолится здесь много лет. Ответы есть в архиве форума. 
Автору отказали в обслуживании, нарушено его право или нет решает суд. Все просто.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 апреля 2020, 11:23
#
MykolaA
«Автору отказали в обслуживании, нарушено его право или нет решает суд

Читаю перлы умников на форуме Минфина и просто балдею от глубины озвучиваемой глупости…

Если у вас нет заключённого договора с банком — у вас ни один суд не примет иск к банку…

Нет договора — нет основания для предъявления искового требования…

Выучите наконец матчасть…
+
0
MykolaA
MykolaA
22 апреля 2020, 13:04
#
«Читаю перлы умников на форуме Минфина и просто балдею от глубины озвучиваемой глупости…» — Ээээ, батенька, я думал вы чуток постарше и умнее пэтэушника.
Ошибался, извините,
ЗЫ. Для всех не столь ограниченных:
Я захожу в отделение любого банка, подаю оператору реквизиты и деньги, получаю квитанцию об оплате НЕ являясь клиентом этих банков. При этом никто не заставит меня стать клиентом этих банков. Этот же фокус я могу проделать в ПБ НЕ являясь его клиентом.
+
+15
sanch ☺
sanch ☺
22 апреля 2020, 13:51
#
Понятие «клиент» не верно толкуется. Обратившись к банку на совершение расчетно-кассового обслуживания - Вы получаете от банка услугу и являетесь его клиентом.
+
0
kingcity
kingcity
22 апреля 2020, 13:54
#
Розкажіть це Qwerty1999, а то він ніяк з цим не погодиться. Може Вам повірить...
+
0
MykolaA
MykolaA
22 апреля 2020, 14:03
#
«Обратившись к банку на совершение расчетно-кассового обслуживания — Вы получаете от банка услугу и являетесь его клиентом.» — согласен. Я получу услугу (сделаю межбанковский перевод) без карты, фотографирования и прочих тарнцев с бубнами. Как в любом магазине я делаю покупку (становлюсь клиентом) без выполнения дополнительных условий.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 апреля 2020, 19:01
#
MykolaA

«Я захожу в отделение любого банка, подаю оператору реквизиты и деньги, получаю квитанцию об оплате НЕ являясь клиентом этих банков.»

Для начала не забудем такую мелочь, как сумма платежа - у ТС она была более 15 тысяч грн.

Предлагаю вам провести натурный эксперимент.
1. Вы пытаетесь зайти в Ситибанк, что в Киеве на улице Деловой 16Г, вас просят предъявить БПК Ситибанка, вы говорите, что не клиент банка и вам надо просто заплатить через кассу - при таких раскладах вас просят покинуть помещение банка в простым текстом - «мы клиентов с улицы не обслуживаем».
2. Вы пытаетесь зайти в VIP отделение Укрсиббанка или Альфа-банка с тем же дурацким текстом - «я не клиент банка - мне просто в кассу заплатить» - результат будет аналогичным - вам откажут, даже если вы будете клиентом, но не ВИПом.

Самый простой вариант - заходите в любое отделение Альфа-банка и пытаетесь оплатить через кассу сумму, превышающую 15 тысяч - у вас примут платёж не превышающий 14999 грн и возьмут неплохую комиссию (однозначно выше приватовской) на любые вопросы ответят - у нас такие правила.
И что самое удивительное - с Альфа-банком вы спорить не будете - ни о высоких комиссиях ни  том, почему они отказываются принимать не у клиентов банка суммы в 15 тысяч и выше.

Почему-то желание пререкаться и спорить по любому поводу и без появляется только с Приватом.
+
+30
Zhmunya
Zhmunya
22 апреля 2020, 16:18
#
Есть такое понятие как закон и в случае отсутствия договора применяются нормы закона. Учите матчасть.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 апреля 2020, 19:06
#
Zhmunya
«Есть такое понятие как закон и в случае отсутствия договора применяются нормы закона. Учите матчасть.»


Как я писал выше — незнание законов — это ваш конёк.

Штудируйте Гражданский Кодекс Украины, Статьи 633 и 634…

В случае отсутствия у клиента договора с банком — перечень услуг и тарифы по ним, а также условия их предоставления регламентируются исключительно публичной офертой банка, доступной для изучения
всем желающим на интернет-представительстве банка по адресу https://privatbank.ua/terms
+
+30
Zhmunya
Zhmunya
22 апреля 2020, 21:08
#
Там нет условия относительно того, что кассовые услуги предоставляются только клиентам Приватбанка, так как это публичная оферта (для всех желающих).
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 апреля 2020, 23:31
#
Zhmunya
«Там нет условия относительно того, что кассовые услуги предоставляются только клиентам Приватбанка»

Скажу больше — в статье № 633 ГКУ нет даже упоминания о Приватбанке да и не должно быть…
Публичная оферта у каждого банка своя индивидуальная и каждый банк прописывает свои исключительные условия обслуживания…
Например, Ситибанк согласно своей публично оферте не обслуживает физических лиц не клиентов банка — и по этому поводу я не слышал в украинском сегменте интернета ни одного истерического комментария.
Оказывается, что украинскому Ситибанку можно посылать всех физлиц, не клиентов банка, подальше именно согласно своей публичной оферте.
А вот Приватбанку почему-то нельзя…
И об это «нельзя» почему-то очень сильно переживают именно не клиенты Приватбанка, хотя какое им должно быть до этого дело — ведь они же не клиенты.
Почему-бы этим не клиентам также сильно не переживать на тему Ситибанка — ан нет, им только Приват подавай…
+
+15
Zhmunya
Zhmunya
23 апреля 2020, 6:50
#
Банк в принципе может не работать с физлицами, но если этого нет указано в его оферте, то он обязан их обслуживать, а не выставлять дополнительные требования по желанию каждого его сотрудника, как это происходит в Приватбанке.
Также раздрожает, что для возврата средств в случае проблем с терминалами Приватбанка требуют открыть у них счет, опять навязывая их продукт.
+
+15
kingcity
kingcity
22 апреля 2020, 20:41
#
Qwerty1999

Як завжди - аргументів по суті, щоб виправдати приватівський «беспредел» немає і бути не може, тому йдемо улюбленим шляхом - відхід в сторону від основної теми, змішування різнорідних понять, перекручування змісту сказаного. Все як завжди. Головне кількість букв - зміст не важливий. Але по порядку:
1.«сумма платежа - у ТС она была более 15 тысяч грн.»- а звідки ви це взяли ? ТС написала, що сума була порядка 15 тис. - це обов`язково значить, що це більше 15 тис. ?
2. Не знаю, до чого ви тут VIP відділення приплели, ну але добре: а що, якщо зайти у VIP відділення Привата з тим же наміром, то результат буде інший - людину під ручки до каси проведуть і дозволять, наприклад, комуналку проплатити ?
3.« заходите в любое отделение Альфа-банка и пытаетесь оплатить через кассу сумму, превышающую 15 тысяч...» - абсолютно вірно.Якщо сума платежу перевищує 15 тис., то уповноважений працівник банку повинен попросити у платника паспорт і у його присутності зробити копії його сторінок. Так і роблять у Альфі. І так повинні були вчинити працівники Привату, а не займатися беззаконням і обманом - впарювати  клієнту карту.
4.«...возьмут неплохую комиссию (однозначно выше приватовской)...» - ха-ха.Скільки вже це питання не піднімали, ні разу не підтвердилось. Будь-ласка конкретний приклад. Може нарешті попадете «пальцем у небо».
5.«...регламентируются исключительно публичной офертой банка, доступной для изучения...» - не повірите, але почитав. 
Продовження далі.
+
+15
kingcity
kingcity
22 апреля 2020, 20:48
#
Не всю, але принаймні розділ 2 «Фізичним особам», підрозділ 2.5 «Операції у відділеннях (умови та правила проведення операцій у відділеннях Банку)», главу 2.5.1 «Касові операції». Ну ніде не знайшов, що для здійснення проплат у касі відділення платник повинен мати карту банку. Може ви мені вкажете де таке прописано?

«Почему-то желание пререкаться и спорить по любому поводу и без появляется только с Приватом» — а це тільки тому, що лише Приват дозволяє собі так нагло плювати на закон і безсовісно обманювати людей.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 апреля 2020, 22:36
#
Kingcity
«Може ви мені вкажете де таке прописано?»

Раздел публичной оферты -  «Общие положения»...

+
0
kingcity
kingcity
23 апреля 2020, 0:33
#
Не бачу.
Будь-ласка, конкретніше — підрозділ і бажано цитату.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 апреля 2020, 22:33
#
kingcity

В моём тексте от  22 апреля 2020, 19:01 есть ответы, но вы морально не готовы их воспринимать...

Я понимаю, что вас раздражает исключительно Приватбанк.

"1.«сумма платежа - у ТС она была более 15 тысяч грн.»- а звідки ви це взяли ? ТС написала, що сума була порядка
 15 тис. - це обов`язково значить, що це більше 15 тис. ?"

Даже если сумма равна ровно 15 000 эта цифра больше максимально разрешённой 14 999 грн. при работе с терминалами пополнения и исключительно из-за этого превышения ТС не стала проводить платёж через терминал пополнения, а пошла стоять в очереди в кассу банка для проведения идентификации.
Не верите - напишите в личку ТС - пусть вам лично подтвердит мои умозаключения.

«2. Не знаю, до чого ви тут VIP відділення приплели»

Хотя бы к тому, что даже рядовые клиенты банка не могут обслуживаться в VIP-отделениях при всех их конституционных правах и непомерных желаниях - но по этому поводу никто не истерит, что нарушают их законные права.

по п.3 сегодня специально получал консультацию на горячей линии Альфа-банка - два сотрудника озвучили одно и тоже - кассир не примет и не будет проводить платёж в сумме 15 тысяч и больше, если вы не клиент Альфа-банка.

Кстати, почему вы никогда не комментируете информацию об украинском Ситибанке, который не обслуживает физических лиц с улицы, а исключительно своих клиентов?


+
+15
kingcity
kingcity
22 апреля 2020, 23:46
#
Qwerty1999

«В моём тексте от 22 апреля 2020, 19:01 есть ответы...» — це не відповіді, а відмовки, мета яких — завести дискусію в сторону від основної теми і таким чином замилити очі.

1. Давайте виходити з того, що написала ТС, а не з ваших «умозаключений». Сума порядка 15 тис. -це може бути і менше вказаної і більше.Якщо б вона була більше 15 тис — оплатити її у терміналі було б неможливо, а не проблематично, як написала ТС. А проблематично — дійсно так, бо незручно вставляти велику кількість купюр одна за другою у термінал, та й термінал може глюканути (з приватівськими терміналами це не рідкість). Але можливо.
Зрештою, можна суму розділити і провести через термінал навіть оплату більше 15 тис. Але проблематично із-за вищевказаних причин (незручно). Не вірите -напишіть ТС в «лічку», нехай вона вам особисто підтвердить мої «умозаключения».: )
2.ТС прийшла у звичайне відділення і мова у відгуку про ВІП відділення не йшла.Тому до теми дискусії вони не мають ніякого відношення.
3.«получал консультацию на горячей линии Альфа-банка...» — на жаль, те що говорить їхня гаряча лінія часто не співпадає з реальністю (як, зрештою і у Приваті).Відкриється після карантину відділення, у якому я обслуговуюсь — уточню у них. До речі, покажіть мені хоча б один відгук тут на Мінфіні, автор якого жалівся би, що у Альфі йому впарювали картку під виглядом обов`язкової умови надання я
+
0
kingcity
kingcity
22 апреля 2020, 23:48
#
4. Щодо Сітібанка - я вам вже відповідав на це запитання, але якщо ви забули, то нагадаю - у нас немає хоча б одного його відділення і я ніколи з цим банком не стикався.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
23 апреля 2020, 11:31
#
Kingcity
«4. Щодо Сітібанка - я вам вже відповідав на це запитання, але якщо ви забули, то нагадаю - у нас немає хоча б одного його відділення і я ніколи з цим банком не стикався.»

Значит ли это, что вы признаёте право Ситибанка не обслуживать людей с улицы, а предоставлять банковские услуги только клиентам, ранее заключившим договора с этим банком.

И если это так, то на каком основании вы отказываете в аналогичном праве Приватбанку...
+
0
kingcity
kingcity
24 апреля 2020, 0:41
#
Це значить тільки те, що я сказав. Я не стикався з Сітібанком, мало що про нього знаю і не знаю, як там ситуація з обслуговуванням клієнтів, що прописано у нього в документах - в оферті, в переліку операцій і т.д. А тому робити якісь висновки щодо Сітібанка не буду.
+
0
kingcity
kingcity
22 апреля 2020, 23:52
#
Закінчення фрази попередньго коментаря:… автор якого жалівся би, що у Альфі йому впарювали картку під виглядом обов`язкової умови надання якихось послуг.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
23 апреля 2020, 11:36
#
Kingcity
«у Альфі йому впарювали картку під виглядом обов`язкової умови надання якихось послуг.»

Всё намного проще…
В Альфа-банке поступают мудрее — они всех желающих оплатить через кассу, в том числе и не клиентов банка, разводят на деньги…

И поэтому в отделении Альфа-банка нет очередей в кассу из желающих провести единоразовые платежи.
+
0
kingcity
kingcity
23 апреля 2020, 11:43
#
«В Альфа-банке поступают мудрее — они всех желающих оплатить через кассу, в том числе и не клиентов банка, разводят на деньги…» - будь-ласка детальніше і по можливості конкретні приклади. Такі заяви ви вже не раз робили, але от конретикою ще ні разу їх не підтвердили. Тобто коментар - так, «а поговорить» - сволочі, народ грабують ! ...  бла-бла-бла !
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
23 апреля 2020, 13:09
#
Kingcity
«Такі заяви ви вже не раз робили, але от конретикою ще ні разу їх не підтвердили.»

Комиссия за оплату услуг ЖКХ наличными через кассу Альфа-банка
для не клиентов банка составляет 1% от суммы но не менее 30 грн.
Такой ответ мне дали на горячей линии Альфа-банка.
На сайте Альфа-банка с первого раза вообще не нашёл тарифов
для не клиентов банка по оплате услуг ЖКХ через кассу.

В Ощаде и Привате тарифы на такой вид услуг в десять раз меньше…
+
0
kingcity
kingcity
23 апреля 2020, 13:34
#
Спробую перевірити після карантину у своєму відділенні. Відпишуся.

Але якщо навіть і так ,то різниця у тарифах не означає «развод»
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
23 апреля 2020, 16:09
#
Kingcity
«Але якщо навіть і так ,то різниця у тарифах не означає «развод»»

У нас на одно и тоже действие сотрудников банка абсолютно разная реакция.

Например, Приват говорит - оформите бесплатно любую карту Приватбанка и пользуйтесь всеми сервисами Привата по минимальным тарифам - кто-то говорит о нарушении своих конституционных прав, ну а вы протестуете, ссылаясь на навязывание ненужных вам банковских услуг, я же более 20 лет назад как стал клиентом Приват так до сих пор доволен качеством и разнообразием его услуг.
Другой пример, некоторые укрбанки вообще не принимают в кассе платежи за услуги ЖКХ (названия банков не озвучиваю) - как это расценивать:
- нарушение ваших конституционных прав?
- отказ в банковском обслуживании?
- а может предоставление этих услуг конкретному банку не интересно а на всё остальное банку наплевать.

Третий пример, многие укрбанки устанавливают «заградительные» тарифы на оплату услуг ЖКХ наличными через кассы - обычный тариф равен 1% от суммы платежа, но не менее 5 - 30 гривен за каждую платёжку.
Вы воспринимаете это как обычный бизнес, я же считаю это «разводом» клиентов на деньги, ведь тарифы на эти услуги завышены в 3-5-10 раз.

Вывод:
- когда вам предлагают бесплатную БПК в Привате для обслуживания по минимальным тарифам - вы истерите.
- когда вам в другом банке насчитывают грабительские комиссии - вы пишите, что всё путём.




+
0
sanch ☺
sanch ☺
23 апреля 2020, 16:44
#
«когда вам предлагают бесплатную БПК в Привате» ее навязывают и она не такая уже и бесплатная.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
23 апреля 2020, 17:19
#
sanch ☺
«ее навязывают и она не такая уже и бесплатная.»


Наши люди даже при пользовании реально бесплатными услугами
умудряются терять деньги...

Понятно, что бесплатно оформить и моментально получить «клубничку» - самую простую универсальную кредитку Привата даже с нулевым кредитом это намного хуже чем единоразово заплатить в Альфа-банке за любую квитанцию за услуги ЖКХ минимум 30 гривен.

Отсутствие месячной абонплаты, отсутствие платы за смс-информирование и бесплатный доступ к Приват24 - это конечно огромная проблема для любого клиента.

А ведь есть и негатив - надо хотя-бы раз в пол-года или девять месяцев проводить минимум одну операцию по карте, чтобы не начислялась абонплата за обслуживание неактивных счетов - возможно для многих это будет самой огромной проблемой...

А в остальном, многое зависит от вашей заангажированности и  мировосприятия...
Если оформление бесплатной «клубнички» или КДВ для вас неподъемная задача - ничего страшного.
Просто забудьте о существовании Приватбанка навсегда и пользуйтесь другими укрбанками на своё усмотрение.
А вот забыть Приват у многих до сих пор не получается - вроде уже и не клиенты Привата, а всё-равно на форумах не могут пройти мимо, чтобы не высказать весь свой негатив в адрес банка.
  
+
+15
kingcity
kingcity
23 апреля 2020, 23:02
#
Qwerty1999

На ваші словесні виверти у мене вже давно імунітет, так що не старайтесь видати бажане за дійсне.
«Развод» - це коли людині озвучили одну комісію, а по факту вона заплатила більше. А коли вона заплатила те, що обумовлено, то ніяких «разводів» немає і розмір комісії тут ні до чого. Натомість, коли людині нав`язують непотрібний їй продукт, мотивуючи це тим, що без цього «здійснити операцію технічно неможливо» , «без цього неможливо ідентифікувати особу», «так вимагає законодавство» (це тільки дещо з арсеналу приватівських махінаторів) - це і є свідоме введення в оману, другими словами - «развод». 
« некоторые укрбанки вообще не принимают в кассе платежи за услуги ЖКХ» - це їхнє право. І якби Приват поступав так само - я б слова не сказав.Але Приват використовує надання цих послуг для нав`язування своїх продуктів. І не треба розказувати, що це робиться « для обслуживания по минимальным тарифам» - картка тут ні до чого.
+
0
kingcity
kingcity
23 апреля 2020, 23:46
#
«Просто забудьте о существовании Приватбанка навсегда» - от ! Розумна і дієва порада ! Давно всім це говорю.

«А вот забыть Приват у многих до сих пор не получается» - та як же тут забудеш, як він періодично дзвінками сльозоточивими замахує - «Раді повідомити приємну новину... відкрийте у нас картку... »
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 апреля 2020, 0:41
#
kingcity

Неужели мне надо вас учить таким элементарным
вещам - внесите номера в «чёрный» список 
и забудьте о Привате навсегда.

И вам будет спокойнее жить
и Приват без вас не пострадает.

Польза обоюдная...
+
0
kingcity
kingcity
24 апреля 2020, 0:55
#
Так і вони там про елементарні речі в курсі. З різних номерів надзвони йдуть. Як їх внесеш, як кожен раз інший номер. Правда, в останній час щось не було дзвінків - притихли. І до чого б це...
+
0
kingcity
kingcity
23 апреля 2020, 0:17
#
Qwerty1999

До речі, прочитав вашу відповідь Zhmunya щодо Сітібанку:

«Оказывается, что украинскому Ситибанку можно посылать всех физлиц, не клиентов банка, подальше именно согласно своей публичной оферте.
А вот Приватбанку почему-то нельзя…»

Так от вам і я і Zhmynya одне і теж говорим, але ви, звичайно, все перекручуєте і робите вигляд, що не розумієте: для початку нехай Приватбанк пропише у своїй оферті те, що він обслуговує тільки клієнтів, які мають його картку.
Але чомусь Приват цього не робить — вигідніше протримати людину кілька годин у черзі (до речі, пережиток притаманний лише Привату і Ощаду), а тоді заявити йому — а картку нашу оформіть, тоді і приймем ваш платіж.Бо інакше ідентифікувати вас не можем.
І ще одне, що ви скромно не берете до уваги: відмова в обслуговуванні і нав`язування послуг — не одне і те ж.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
23 апреля 2020, 12:11
#
Kingcity
«вигідніше протримати людину кілька годин у черзі (до речі, пережиток притаманний лише Привату і Ощаду)»

Не надо во всех смертных грехах обвинять банк и только потому, что у него минимальные тарифы по кассовым операциям.
Это пережиток не Привата и Ощада, а стоящих в очереди людей, которые знают, что у Привата и Ощада самые маленькие комиссионные и поэтому создают очереди именно в кассы этих банков.

И конечно же на огромные очереди в Привате и Ощаде влияют «заградительные» тарифы, принятые в большинстве укрбанков для приёма платежей у населения в том числе и за услуги ЖКХ - ведь они колеблются от 0,5% до 1% от суммы платежа  или от 15 до 30 гривен минимум - вот и приходится толпам народу обивать пороги Привата и Ощада.
Кстати, горячая линия Альфа-банка сначала сказала, что за услуги ЖКХ при оплате наличными через кассу Альфа-банка комиссия нулевая, а потом подумали маленько и озвучили другие цифры - комиссия 1% или минимум 30 гривен.
+
+15
kingcity
kingcity
23 апреля 2020, 12:32
#
Єдине, з чим згідний - так це з тим, що гаряча лінія Альфи - це важкий випадок. Хоча і приватівська не особливо то і краща.

Все решта - тільки не треба про «человеколюбие» Привата і Ощада розказувати, а то ще сльоза мене пройме.
Справка звички, та й все. Моя мама, наприклад. інших банків і не знає - в Ощаді все життя комуналку платила, а у Приваті пенсійну картку має (яку їй теж «втюхали»).
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
23 апреля 2020, 16:21
#
Kingcity
«тільки не треба про «человеколюбие» Привата і Ощада розказувати, а то ще сльоза мене пройме.»

Человеколюбие Привата и Ощада заключается в минимальных комиссиях
на приём коммунальных платежей наличными через кассу банка.

Человеконенавистничество Альфа-банка заключается в том числе и в
драконовских комиссиях за приём коммунальных платежей
наличными через кассу банка.

После завершения карантина, в качестве натурного эксперимента,
предлагаю вам провести хотя-бы один платёж за услуги ЖКХ
наличными через кассу Альфа-банка и вкусить по полной программе 
кайф не только от уровня сервиса, но и от суммы уплаченной комиссии банку...
+
0
kingcity
kingcity
23 апреля 2020, 23:36
#
«Человеколюбие Привата и Ощада заключается в минимальных комиссиях» — невже ви думаєте, що інформацію на сайтах лише ви вмієте читати?
Тарифи Привата на комуналку:

https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi

І де ви тут побачили «человеколюбивые, в разы меньшие тарифы»?
На операції у відділеннях розмір комісій приблизно співставний з альфівськими (візьмем за основу дані по Альфі, наведені вами, хоч вони ще перевірки потребують). А якщо ще врахувати додаткові комісії (для неідентифікованих клієнтів) то і побільший.
Переставайте вже замилювати людям очі, в надії, що хтось чогось не побачить чи не знайде якусь інформацію…
«… вкусить по полной программе кайф не только от уровня сервиса, но и от суммы уплаченной комиссии банку» — рівень сервісу у моєму відділенні мене цілком влаштовує. А про комісії я вже сказав вище.
Тим не менше, «натурний експеримент» я проведу — просто заради цікавості.Хоч мені це і неактуально — комуналку я плачу через Easy Pay, а різні зовнішні платежі- через My Alfabank. На відміну від «человеколюбивого» ПриХвата24 і там і там це безкоштовно, а у Easy Pay ще й бонуси нараховуються.
До речі, поки ми тут дискутуєм, у «супернадійному високотехнологічному» Приваті 24 черговий збій стався:
https://www.ukrnews24.net/v-privatbanke-posovetovali-chto-delat-vo-vremya-sboya-v-privat24/?utm_medium=referral&utm_s
+
+15
MykolaA
MykolaA
23 апреля 2020, 10:28
#
Не для дискуссии, для инфоромации. Цитата:
«С 28 апреля 2020 года украинцам придется предоставлять документы (паспорт, водительские права) при проведении денежных переводов без открытия счета (карточного или любого другого) более чем на 5 тысяч гривен. Сейчас это правило действует для операций свыше 15 тыс. грн, а черед полторы недели планку опустят втрое.»
Нынче до 15 к. без идентификации и без открытия счета.
"kosmo1721 апреля 2020, 19:32
Сумма платежа составляла порядка 15 тыс. грн." -
- если до 15к, то автору должны были проделать это молча.
- если более 15к. то автору должны были проделать это по предъявлению паспорта.

+
+15
MykolaA
MykolaA
23 апреля 2020, 10:42
#
Продолжение:
Предложения:
— купить бутылку водки,
— сфотографироваться с охранником,
— открыть карточный счет.
могли иметь форму «Не желаете ли?» и не могут служить основанием отказа выполнить операцию. Если подобное произошло и клиенту отказали, то определенный алгоритм действий позволяет устранить такую самодеятельность и наказать виновных. ИМХО
+
0
kingcity
kingcity
23 апреля 2020, 11:04
#
«Предложения: ... могли иметь форму «Не желаете ли?»» - колись вони так і робили, при здійсненні будь-якої операції пропонували відкрити картку. Замахувало, але не перешкоджало проведенню операцій. З часом їхній «маркетинг» набрав більш агресивних форм - аж до порушення законодавства.
+
+3
kingcity
kingcity
23 апреля 2020, 10:44
#
«- если до 15к, то автору должны были проделать это молча» - абсолютно вірно
« если более 15к. то автору должны были проделать это по предъявлению паспорта» - теж вірно. Попросити паспорт і теж мовчки провести операцію.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
23 апреля 2020, 17:24
#
С 28.04 вместо 14 999 грн будет действовать ограничение в сумме 4 999 грн.

Что сразу же подымет градус истерики в адрес Привата,
ведь кассами других укрбанков наши люди пользоваться
не желают - там и тарифы выше и отделений как кот наплакал.
+
0
kingcity
kingcity
24 апреля 2020, 0:02
#
Щодо кількості відділень - правда. А от щодо «тарифы выше» - м`яко кажучи, дуже спірне питання.

А взагалі, при наявності купи онлайн-сервісів, тратити час на походи у відділення - невдячна справа.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 апреля 2020, 0:43
#
Kingcity

И где вы были раньше со своей рекомендацией - возможно тогда ТС
не пришлось быть тратить время на стояние в очереди в пределах полутора часов.
+
0
kingcity
kingcity
24 апреля 2020, 0:58
#
А ви де були ?  : )
А сама  ТС де була ?  : )
+
0
kosmo17
kosmo17
23 апреля 2020, 20:59
#
Позвонили с Приватбанка, правда в устной форме, но всё же, подтвердили, что платеж в кассе можно было спокойно провести без карты. Обещали,что если когда-либо ещё раз приду в кассу, то мне не откажут. 
Что тут сказать... мало верится конечно. Надеюсь мне больше не понадобится вновь туда идти.
Сумма платежа составляла 14 958 грн..плюс комиссия и вышло бы возможно больше 15 тыс.(не знаю какой размер комиссии, да и мне не принципиально было. Важно только, чтобы деньги поступили на счет день-в-день, чего не случилось.)
Почему не в терминале? потому что вместе с комиссией вышло бы больше 15 тыс. Мне нужна была квитанция на полную сумму, поэтому платеж не дробила.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
23 апреля 2020, 21:29
#
14958 грн можно было без проблем и через терминал пополнения
перевести - у терминалов ограничение в 14 999 грн.

Комиссия в сумме перевода не учитывается...

Кстати, с 28.04 сумма уменьшается с 14 999 грн до 4 999 грн
согласно изменений в нормативке по финмону...
+
+15
kingcity
kingcity
24 апреля 2020, 0:14
#
Qwerty1999

 Так що, відступила таки жульня приватівська ?  Зрозуміли, що «номер не пройшов» і краще «не усугублять» та й пішли на попятну. 

І що там на рахунок « сума была больше 15 000 ... напишите ТС в личку, она подтвердит...»   

:  )))))))) 

Так що, знайдете у собі сили визнати свою неправоту, чи знову будете строчити тиради ні про що, лиш би за потоком слів очевидне приховати ?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 апреля 2020, 1:03
#
kingcity

В чём собственно моя неправота — неужели только в том, что я поверил на слово ТС о том,
что её сумму нельзя провести через терминал пополнения, а это значит только одно — сумма платежа
(без комиссии банка) равна или превышает 15 000 грн.

Платёж в размере 14 958 грн через терминал проводиться без проблем.

Это не первый отзыв, в котором расплывчатые формулировки авторов отзывов вводят в заблуждение.

Если вам нужно моё признание, то я публично признаю, что в век интернет-технологий, а конкретнее в 2020 году однозначно глупо стоять в очереди полтора часа и более, чтобы оплатить сумму 14 958 грн — ведь это возможно осуществить через интернет-банкинг или мобильное приложение не одного десятка украинских банков без суеты и очередей и даже не выходя из дома.
Другое дело, что для доступа к интернет-банкингу или мобильному приложению надо быть клиентом хоть какого-то банка и владеть действующей БПК, но это уже совершенно другая тема…
+
0
kingcity
kingcity
24 апреля 2020, 10:28
#
Qwerty1999

«... я поверил на слово ТС...» - ви не повірили ТС, ви витрактували її слова по-своєму. Вона написала, що сума порядка 15 000 і що її проблематично провести через термінал. Ви ж на основі цих слів безапеляційно заявили, що сума більше 15 тис. і її неможливо провести через термінал.
«Порядка» - не означає «більше». «Проблематично» - не значить неможливо.
«...я публично признаю, что в век интернет-технологий...» - тут ми з вами співпадаєм. Тільки тема відгуку не про це.
А суть відгуку у тому, що Приват незаконно, шляхом введення в оману впарює людям свої продукти. І те, що банк подзвонив ТС і вибачився перед нею, запевнивши, що такого більше не буде - зайвий раз підтверджує це.А щодо вашого «хотите оплачивать через касу Привата - станьте клиентом...» і т.д. - так ви мені самі аргумент в руки дали. У приватівських тарифах на прийом ком.платежів. (посилання вище) є «додаткова комісія за операцію неклієнтів (неідентифікованих клієнтів) ». Раз тариф є - значить банк такі операції проводить. Але поміж тим «втихарця» , по-шахрайськи впарює людям свої картки. «Проконало» - добре. А почав клієнт обурюватись і негативні відгуки писати - все, «лапки вгору» і на попятну.
Так може нарешті визнаєм очевидне ? Чи далі будем «все і ні про що» строчити ? Чи, як частенько буває, скромно промовчим коли до стіни приперли ?
+
0
kingcity
kingcity
24 апреля 2020, 10:30
#
До речі, щось і рахувати ви стали поганенько - приватівські тарифи на прийом платежів аж ніяк не «в десять раз меньше» - вони цілком того ж порядку, а подекуди і вищі. І це теж не зашкодило б визнати.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 апреля 2020, 11:32
#
Ну и сколько стоит одна платёжка за услуги ЖКХ
через кассу Приватбанка - озвучьте  цифру в гривнах.

Надо хоть иногда подтверждать свои высказывания фактическим маериалом...
+
0
kingcity
kingcity
24 апреля 2020, 14:21
#
Ясно. Нема що толком сказати, то треба побурчати.Це я не підтверджую свої висловлювання фактами ? Я вам навів посилання, де наведені тарифи з конкретними цифрами. Ви, до речі, навели дані зі слів оператора гарячої лінії Альфи і ніякими фактами їх не підтвердили.Але якщо вам важко розібратись у тарифах ненаглядного Привата, то я вам допоможу.Комісія за платіж у відділенні буде залежати від наявності договору з отримувачем платежу (для кожного з випадків свій тариф), а також від суми платежу. Також, якщо платник не є ідентифікованим клієнтом, то сплачує додаткову комісію 15 грн.Для прикладу зробимо розрахунок по першій стрічці таблиці - платіж у відділенні, тариф бездоговірний, сума платежу до 500 грн, платник неідентифікований. Отже, комісія за платіж буде складати 20+15=35 грн.
+
0
MykolaA
MykolaA
23 апреля 2020, 22:52
#
Qwerty1999 22 апреля 2020, 11:23 #
MykolaA
«Читаю перлы умников на форуме Минфина и просто балдею от глубины озвучиваемой глупости» конец цитаты.
Взрослые люди отличаются от детей тем, что могут признать ошибку и извиниться.
И на детей они не обижаются.
+
+15
kingcity
kingcity
24 апреля 2020, 0:20
#
kosmo17

Респект Вам за Вашу принципову позицію. А щодо Привата - забудьте про його існування, в Україні крім нього ще 75 банків. Правильно, Qwerty1999, ви ж вище те саме писали ?

І Приват серед них - далеко  «не фонтан», без нього прекрасно прожити можна, збережете лише час та нерви.З власного досвіду говорю.
+
0
MykolaA
MykolaA
24 апреля 2020, 11:27
#
«Респект Вам за Вашу принципову позицію.» — автору навешали лапшу на уши и он ушел ни с чем. Вечерком, на досуге, после ужина поплакался на форуме перед такими же обиженными. Это и есть «принципова позиция»?
Получить услугу, не отпуская галстук заведующего, не выйти из отделения пока он не принесет извинения — это позиция.
«kosmo17 23 апреля 2020, 20:59 #
Позвонили с Приватбанка, правда в устной форме, но всё же, подтвердили, что платеж в кассе можно было спокойно провести без карты. Обещали, что если когда-либо ещё раз приду в кассу, то мне не откажут. — … мало верится конечно. Надеюсь мне больше не понадобится вновь туда идти. — это вы называете «принциповой позицией».
Обидеться и уйти в другой банк — это позиция терпилы. В другом банке будет то же самое.
+
+15
kingcity
kingcity
24 апреля 2020, 14:46
#
Людина не піддалась на махінації шустрих «приватобендерів», спробувала відстояти свої права перед керівництвом відділення, коли це не вдалося — написала відгук на Мінфіні, навела аргументи на захист своєї позиції. В результаті Приват визнав свою неправоту і вибачився перед нею. У мене б теж не виникало бажання знов іти у той же банк.
«Обидеться и уйти в другой банк — это позиция терпилы» — повторю, людина не просто мовчки образилась і пішла, а відстояла свою позицію і банк перед нею вибачився.
Як це оцінювати — у кожного своя система цінностей. Для когось це принципова позиція, для когось — позиція «терпилы», може у когось ще якісь варіанти є… Факти від цього не зміняться, та й тема дискусії не про це.
+
0
MykolaA
MykolaA
24 апреля 2020, 21:24
#
Kosmo17
«мне было необходимо совершить разовый платеж за товар »- Как итог получаем:
2. Отказ в обслуживании; — Конец цитаты. Цель была сделать платеж.
Да согласен. Для кого-то высказать претензию непосредственно на месте большая проблема. Ну хоть так по немногу выдавливать из себя раба. Начинать с малого.
«тема дискусії не про це.» — я участі нв дискусіїї не приймав.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 апреля 2020, 11:29
#
Я никого не переубедил, да и своё мнение менять
не намерен — поэтому предлагаю
свернуть эту бесперспективную дискуссию.

Всё равно каждый останется при своих…
+
0
kingcity
kingcity
24 апреля 2020, 14:28
#
Ну так. В хід пішов принцип «вс.усь, але не скорюсь». Коли немає що заперечити проти очевидних фактів -значить треба їх проігнорувати а дискусію об`явити безперспективною. Ну типу спроба «уйти красиво».   :  )))
Ваша поразка очевидна - визнаєте ви це чи ні. Можем на цьому і завершити, якщо бажаєте.
+
0
MykolaA
MykolaA
25 апреля 2020, 9:34
#
Кто и зачем навязывет здесь бесплодные дискуссии? Кому это выгодно?
kingcity 24 апреля 2020, 14:28 #
« В хід пішов принцип «вс.усь, але не скорюсь». Коли немає що заперечити проти очевидних фактів» — конец цитаты.
Автор привел факты неправомерных действий должностных лиц банка.
Банковский робот признал наличие этих неправомерных действий, извинился и пообещал исправиться. Местный борец за справедливость празднует победу, советует автору уйти в другой банк и забыть. Т.е. советует оставить все как есть.
Подобные неправомерные действия происходят десяток раз в каждом отделении банка ежедневно.
Автор располагает фактажем, позволяющим пресечь (прекратить) эти неправомерные действия, наказать виновных, дать широкую огласку в каждом отделении (повесить объявление), однако мнимым борцам за спреведливость этого не нужно.
Сотрудник банка за каждую новую карту получает 50 грн.
С ним в доле и в сговоре кассир и управляющий.
Активность «борцов за справедливость» тоже оплачивается.
Овец стригут сообща.
+
0
kingcity
kingcity
25 апреля 2020, 18:04
#
MykolaA

Враження, що вас «накрило» ні з того ні сього - почали писати дурниці, не особливо про їх зміст задумуючись і не особливо зміст чужих коментарів осмислюючи. Якщо так - перечекайте краще.
Мої слова, які ви процитували, були адресовані Qwerty1999, який навіть перед лицем очевидних фактів не хоче визнати неправомірність дій Привата і свою неправоту.
В чому ви мене звинувачуєте ? Що я пропоную автору відгуку не користуватись більше послугами Привату ? По-моєму, це логічно і це нормально в даній ситуації. Втрата клієнта - це вже покарання для банку, звичайно невелике, але якщо за однією людиною потягнуться інші, то це заставить банк задуматись.
Зрештою, що ви, «палкий революціонер», пропонуєте ? Дотепер крім голослівних викриків, якоїсь конкретної пропозиції від вас не чути було. Що по-вашому автор відгуку повинна була зробити ? 
«Автор располагает фактажем, позволяющим пресечь...» - звідси детальніше. План дій, будь-ласка.
«Активность «борцов за справедливость» тоже оплачивается» - так розумію, вам це добре відомо. Хороший дохід приносить ?

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
27 апреля 2020, 0:24
#
kingcity
«Мої слова, які ви процитували, були адресовані Qwerty1999, який навіть перед лицем очевидних фактів не хоче визнати неправомірність дій Привата і свою неправоту.»

Даже депутаты Верховной Рады Украины имеют право на ошибку, о чём они публично озвучили на всю страну,
и только Qwerty1999 не имеет права иметь своё личное мнение, даже если оно многим кажется ошибочным.

Вы уж как-нибудь без меня тут разберитесь, а я останусь при своём мнении, которое гласит:
— хочешь получать качественную и недорогую услугу от Приватбанка — стань его клиентом;
— не хочешь становиться клиентом Приватбанка — иди обслуживаться в любой другой банк из 70 действующих.

Кстати, по другим банкам у меня совершенно аналогичное мнение:
— хочешь пользоваться Альфа-банком — стань его клиентом;
— не хочешь пользоваться Альфа-банком — обходи его стороной.

Лично я поступаю так, как советую другим:
— как клиент Приватбанка, пользуюсь всеми сервисами Приватбанка;
— как не клиент Альфа-банка — прохожу мимо его отделений без сожаления.

О своём выборе ещё ни разу не пожалел и вам того же желаю…
+
0
kingcity
kingcity
27 апреля 2020, 1:05
#
Qwerty1999

Не треба вчергове перекручувати мої слова і приписувати мені те, чого я не казав. Помилитись може кожен, а право на власну думку - непорушне право кожної людини. І вашу думку я хоча не зажди поділяю (вірніше переважно не поділяю, на жаль), але завжди поважаю.
Вам навели достатньо  неспростовних аргументів і реальних фактів, але вам хоч кіл на голові теши - ну не хочете ви за своїм приватофанатизмом визнавати очевидне - ну ніхто вас силою не заставить.Правда, трохи смішно виглядає - навіть банк сам визнав свою неправоту і вибачився перед автором відгуку, а ви  «ни в какую» - вперлись, як лобом об стіну.
«я останусь при своём мнении, которое гласит...» - от власне, що це є лише ваша думка,  а не норма закону і навіть не документ банку.Звичайно, ви вправі встановлювати для себе свої правила і їх дотримуватись, але інші ними керуватись не зобов`язані. А банківські працівники повинні діяти згідно чинного законодавства і внутрішніх документів банку.
«О своём выборе ещё ни разу не пожалел и вам того же желаю…» - дякую щиро і взаємно. Чесно.
+
0
MykolaA
MykolaA
26 апреля 2020, 8:05
#
«Втрата клієнта — це вже покарання для банку,» —
Как бы ни рядился товарисч под патриота Украины, но методичка написана на русском языке, — и это всегда проявится.
+
0
kingcity
kingcity
26 апреля 2020, 10:29
#
Язиком тріпати - не мішки таскати, великих зусиль не вимагає. На більше наш великий «облічітєль» не здатний - лише пусторорожні викрики, якихось дієвих пропозицій чи конструктивних аргументів - 0. Тратити час на відповіді на чийсь словесний понос  бажання не маю, та й форум загаджувати не хочеться.  Наш діалог закінчено.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Навязывание карты и отказ в обслуживании.