×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
все равны, но некоторые равнее
В отделении одна касса и было около пяти человек в очереди. Постоянно бегали какие-то тетки в соседнее помещение
и периодически окно кассы просто закрывалось. Думал может переучет или что там. Как дошла очередь увидел что висит
бумажка «операции от 50 тыс грн без очереди». Пропустив 5 человек, которые стояли в очереди нужно было еще столько же пропустить без очереди. Видно у кого операция до 50 тыс тому нечем заняться как стоять в очередях.
И насчет заказанных через приват24 валюты 1000 евро, её в кассе не оказалось. 3700 рекомендовала договариваться с руководителем отделения.
Теперь действительно прочуствовал, что это Государственный банк. Оффлайн Приватбанк такой же треш как и Укрзализныця и тому подобное
Приносимо вибачення, що після звернення до нашого відділення у вас залишився неприємний осад.
Наші фахівці вже проводять перевірку по вашій ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
Комментарии (2)
Плохая организация работы
Очередь сумасшедшая, постоянно заходит категория людей, которые сейчас обслуживаются без очереди. Люди приходят за час до открытия и не попадают к оператору, потому что весь день приезжают новые во-е. Вы закрыли почти все отделения в Харькове, неужели трудно посадить одного-двух операторов для работы именно с в-ми? Вчера простояла в очереди три часа, очередь за это время продвинулась на пару человек. Ещё постоянно «виснет» база данных. Может зависнуть на полчаса, а может на три. Ходила два раза, к оператору попасть так и не удалось. Колл-центр тоже не отвечает. Автоответчик обещает, что перезвонят в течении трёх минут и никто в итоге не связывается. Отношение как к скоту.
Нам шкода, що у вас склалося таке враження та приносимо вибачення за незручності. Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення, дійсно, тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Не варто забувати, що більшість банківських операцій ви можете здійснити в Приват24.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити, які у вас виникли труднощі при зверненні в підтримку.
Комментарии (19)
Скарга на Приватбанк
Нам сумно, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Ваше питання вже в роботі у наших профільних спеціалістів, за результатом розгляду вам зателефонує наш фахівець.
Комментарии (15)
Порушення банком закону та здорового глузду
У банку сказали, що є якійсь ліміт 30000грн/місяць.
Я спитав, де таке написано?
Відповідь вбила — це внутрішньо банківське.
Чого? Як мені з людьми розрахуватись?
Приват — дно-днище
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Проведення операцій у період воєнного стану вимагає додаткової уваги. Банк зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи для мінімізації таких ризиків згідно з чинним законодавством. Наразі максимальна сума за такими операціями становить 30000 грн/місяць.
Комментарии (6)
Как мне получить доступ в свою ячейку???
Прошу назначить конкретный день и время, что бы желающие смогли задать свои вещи!!!
Я понимаю, что многие выехали, но как же быть кто остался и хочет забрать своё???
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб воно було розглянуто якомога скоріше.
Комментарии (2)
Отвратительно
ПриватБанк відновить до 6:00 ранку 12 квітня штатний режим Приват24 після регламентних робіт, які необхідні для безпечної та якісної роботи сервісів. Перепрошуємо за перебої. Дякуємо за ваше розуміння
Комментарии (2)
Приват банк в чернігові працює на створення негативного відношення в клієнтів до установи
Банк робить все, щоб забезпечити клієнтів якісними послугами та можливістю в будь-який момент скористатись своїми коштами. Ми постійно реагуємо на ситуацію та надаємо банківські послуги, як за умов пандемії, так і під час війни. Відділення банку, банкомати та термінали самообслуговування працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів.
Поповнити картку ( переказом P2P ) та оплатити комунальні платежі можна через Приват24. Просимо проявити терпіння та розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
С карты привата на карту привата ТРОЕ СУТОК !
подскажите почему не пришли отправленный мне деньги?
P24A2154767083C8653
Допомога Онлайн
Вітаю в чаті. Вже читаю питання та спробую вам допомогти.
термін зарахування до 3-хдіб
это с каких пор такие правила при переводах внутри банка?
Допомога Онлайн
регламент зарахування
можно ссылку на ваш регламент
Допомога Онлайн
Це внутрішньобанківський регламент
офіційну відповідь банку з цього питання Ви можете отримати надіславши листа запит на адресу 49094, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30 або на пошту help@pb.ua
так еще раз давайте разберемся
перевод с карты привата на карту привата срок выполнения до трех суток? Я все правильно понял? Вы ж понимаете что я это выложу в соцсетях?
Допомога Онлайн
так, вірно. Викладайте, це Ваше право
Нам шкода, що після звернення в підтримку у вас залишися неприємний осад. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (9)
Заблокируйте карту сепаратиста
ПриватБанк
Оксана Стремоусова
4149499381695913
Дякуємо за вашу небайдужість. Банк вже прийняв усі необхідні міри щодо картки даної особи.
Комментарии (2)
Нет выплаты 6500
НИКОГО ПРОСТОЙ НАРОД НЕ ИНТЕРЕСУЕТ ВСЕМ *** НА НАС
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Комментарии (9)
Ужасный Банк! Бегите!
Ужасный банк, не компетентные сотрудники, бегите с него.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
Не получил 6500 грн от банка! Прошло уже 16 дней с момента подачи заявки!
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Комментарии (92)
НЕМАЄ ЗАРАХУВАННЯ 6500 БІЛЬШЕ 10ДНІВ
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Комментарии (2)
Просто бомба
Вам помогут и у вас все получится я люблю этот банк
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Комментарии (2)
Мошеничество с картами привата
Вот данные этих ***, причем не единого отзыва ни нут ни в нет контакте не было.
4731 1856 2888 2000
4731185628882000 Багинский Алексей Сергеевич
Деньги то зароботаються через какое то время
А вот семьям теперь прийдеться ходить по 4 км. В одну сторону к магазину каждый день, пока не найдут новый холодильник
Вот подставной номер этих ***
0960954981
Естественно приват ничего не сделает, как и не делал до войны, надеюсь отзыв послужит и предостережет других людей
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (12)
Разочарование
Очень хотелось бы чтобы соответствующие органы обратили внимание на это беззаконие и приняли соответствующие меры
Ви можете скористатися коштами з рахунку Бонус+ у мережі партнерів Бонус+ до 30.04
Ознайомитись зі списком партнерів програми, у яких ви можете витратити дані кошти, можна на сайті https://bonus.privatbank.ua/
Після закриття програми «Бонус+» банк не залишає собі кошти з рахунків Бонус+, а прийняв рішення перерахувати їх на допомогу ЗСУ задля скорішої перемоги України.
Комментарии (5)
Терминал съел деньги и не провел операцию
я внес в терминал сумму 3300грн, потом он долго думал автомат завис, перезагрузился после перезагрузки написал что не працює, открывали заявки на возврат. Заявки отказано, типа инкасация не подтвердила. Почему отказано если я внес эти деньги и есть фото на экране и там сумма не 0грн, а 3300.00грн. Если провести выписку по карте то эти деньги мне не поступали с 7 апрелся начиная с 16:14. У меня есть фото доказательство того что я внес деньги 3300грн в терминал приватбанка. На фото есть дата и время. Я даже могу сказать какие купюры я вносил в терминал. Такого у меня еще не было, что я внес деньги даже есть фото то что они в терминал внесены, но мне не зачислили, и в заявках отказано так как не подтвердилось после инкасации, так нужно чтобы клиент у которого была такая заявка присутствовал при инкасации ваших автоматов. Проблему не могут решить уже вторые сутки, создают новые заявки и говорят ждите. Что ждать если есть фото то что я пополнил и то что автомат думает, и видно Мою фамилию сумму.
Питання в роботі у профільних фахівців. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (4)
Не надходять кошти 6500 грн від держави у воєнний стан
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Комментарии (9)
Заявление о мошенничестве
Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом. Ми робимо все, щоб не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
За вашим зверненням в підтримку була надана інформація по операціям та способам повернення коштів, а саме, про можливість звернутись самостійно до отримувача для повернення платежу. Також надана інформація, що можна подати заявку на оскарження платежів за правилами міжнародної платіжної системи. Якщо ви все ж забажаєте подати заявку на оскарження, це можна зробити звернувшись в чат на сайті: https://privatbank.ua/
Написать комментарий
Не зараховують SWIFT переказ без належної аргументації
Згодом від банку я отримав таке повідомлення:
«Вхідний SWIFT-переказ не зараховано. Потрібно надати інформацію/документи. Деталі: pb.ua/3189».
У відповідь я попросив інформацію про те, які документи є необхідними, на що отримав відповідь про те, що зарахувати переказ можливість відсутня, оскільки це виведення коштів з біткоін біржі https://www.kraken.com/ і що відправник може направити запит на повернення переказу, як надійде запит банк допоможе його повернути звідки він надійшов.
Потім я попросив у банку регуляторку, відповідно до якої на мій рахунок не зараховуються кошти, на що отримав посилання на:
— п.п. 11, п. 2 р. I Постанови НБУ № 1: «операції на умовах маржинальної торгівлі — безготівкові операції (для банківських металів — без фізичної поставки), які передбачають виконання двох зустрічних зобов’язань з купівлі та продажу однієї іноземної валюти за іншу іноземну валюту/гривні (банківського металу за інший банківський метал/іноземну валюту) та здійснюються без їх реальної поставки на валютному ринку України або міжнародному валютному ринку з метою отримання прибутку від зміни валютного курсу або хеджування ризиків»;
Чи є тут хоча б опосередкована заборона на отримання коштів із криптобіржі? Я вважаю, що ні. Якщо я тлумачу це не так, поясніть, будь ласка.
— п.п. 6, п. 10, р. III Постанови НБУ № 1: Банки здійснюють: «операції на умовах маржинальної торгівлі з іноземними контрагентами (власні операції та операції за дорученням клієнтів). Банки здійснюють такі операції виключно з іноземними банками та/або іноземними небанківськими фінансовими установами, якщо ці установи мають право здійснювати торгівлю іноземною валютою/банківськими металами відповідно до законодавства країни, де вони зареєстровані, та підпадають під наглядову діяльність відповідних органів нагляду за фінансовими установами іноземних держав;»
Якщо керуватись цією логікою, то я можу отримувати SWIFT перекази лише від фінустанов?
— Відповідно до Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 12.11.2003 № 492, на поточні рахунки в іноземній валюті фізичних осіб-резидентів зараховуються: валюта, унесена/переказана власником рахунку з метою здійснення арбітражних операцій на умовах маржинальної торгівлі, а також валюта, одержана власником рахунку як прибуток від здійснення зазначених операцій.
???
І в кінці повідомлення такий висновок:
«Таким чином, згідно з вимогами Постанови НБУ № 1, право здійснювати операції на умовах маржинальної торгівлі з іноземними контрагентами мають виключно банки.
З огляду на вищезазначене, Банк не має правових підстав для відправлення коштів на поповнення bitcoin гаманців міжнародним SWIFТ-платежем.»
Але я і не відправляв кошти на поповнення гаманця, а зовсім навпаки — на отримання коштів. Тобто висновок не відповідає взагалі суті здійсненого переказу.
Поки що я не направляв запит на отримання переказу, оскільки, на мою думку, не отримав зрозумілого пояснення, окрім «бо це ж криптобіржа». Окрім того, представник підтримки навіть не надав посилання де цей запит можна відправити.
Прошу роз’яснити чому я не можу отримати платіж з очевидними причинно-наслідковими зв’язками.
В період воєнного стану банки продовжують роботу як суб´єкти первинного фінансового моніторингу із застосуванням ризик-орієнтованого підходу, що передбачено Законом «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Проведення операцій у період воєнного стану вимагають додаткової уваги, особливо такі нестандартні для української фінансової системи, як quasi cash операції та інші операції за участю крипто-бірж.
АТ КБ «ПриватБанк» зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи щодо управління ризиками у спосіб та в обсязі, що забезпечують мінімізацію таких ризиків згідно діючого законодавства.
Після уточнення інформації щодо вашого платежу ми надамо зворотній зв'язок в приватному повідомленні.
Комментарии (5)