×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Бездіяльність Приватбанку
Пан Семененко В. В. пише мені таке «Якщо товари або послуги повинні були бути надані після дати обробки транзакції, то період часу в 120 календарних днів обчислюється з останньої дати, коли власник картки очікував отримати товари або послуги, але не повинен перевищувати 540 днів з дати обробки транзакції. Документів, які б підтвердили. що послуга повинна була бути надана Вами протягом останніх 120 днів, Вами надано не було. Враховуючи вищевикладене, на даний час термін оскарження закінчився»
ЯК ЖЕ ДОКУМЕНТІВ НЕ БУЛО? КУДИ ДИВИТЬСЯ БАНК??? ЧОМУ НЕ ЧИТАЄ ДОКУМЕНТИ??? На 1 сторінці моєї заяви, я звертав увагу банка, що у моєму випадку, часові рамки для повернення платежів слід обчислювати не з дати здійснення транзакції, а з 21.12.2021 р. (коли я направив Повідомлення про відмову від послуг та розірвання договору), підстава визначення часових рамок стор. 59 правил Мастеркард. Але пан Семенко В. В. не уважно прочитав мої документи, та поспішив мені відмовити.
Прошу, Голову правління, службу безпеки та підрозділ управління ризиками розібратися з роботою претензійного відділу банку.
Банк виконує взяті на себе зобов'язання та робить максимум, щоб вирішити питання на користь клієнта.
На жаль, в наданих вами документах, що могли б дати банку підстави для оскарження операцій немає опису послуги і даних про те, чому послуга не відповідає тій, яку вам мали надати. Також відсутні підтвердження, що послуга мала бути надана вам. Таким підтвердженням могли б слугувати скріншоти переписки з надавачем послуги або договір на надання послуги, які не були надані.
Комментарии (4)
Мій досвід із банкоматом
Далі, коли я спробував зняти 2 тисячі гривень, мені написало, що це занадто велика сума і що можна зняти лише 1 тисячу. Ок, зняв по 1 тис, але чому я дожен витрачати час щоб знімати скільки мені потрібно тільки по 1 тисячі, не зрозуміло. І чому це обмеження відображається після спроби зняти гроші, а не перед?
Загалом навіть таку просту функцію, як зняти готівку, банк не зміг зробити нормально.
Функціонал та системи банку розробляються та оновлюються в залежності від потреби наших клієнтів.
Ми маємо зручну та велику мережу банкоматів, що дає змогу зняти готівку майже всюди як нашим клієнтам, так і клієнтам інших банків без додаткових комісій з нашого боку та пошуків потрібного банкомату.
При знятті готівки з картки ПриватБанку кнопка зняття готівки знаходиться на головному екрані, який доступний одразу після введення ПІН-коду.
В нових банкоматах, що також приймають готівку, можна знімати кошти через NFC, приклавши картку або телефон з NFC до банкомату, після чого можна одразу обрати суму зняття і провести операцію. Такий спосіб діє не лише для карток ПриватБанку.
При знятті готівки з карток інших банків фунціонал меню може відрізнятись. Також можна скористатись послугами каси/банкомату, що видав вашу картку. Обмеження на суму зняття з карток інших українських банків встановлено для відповідності вимогам законодавства.
Дякуємо за зворотній зв'язок.
Написать комментарий
Бездействие работников претензионного отдела ПриватБанка, и покрытие ими мошеннических действий
Я являюсь клиентом ПриватБанка, в ноябре 2021 г. подала заявление на опротестование транзакций по операциям по моей карте, которым были присвоены номера заявок №№ 17531177, 1753179.
Когда банк принял мое заявление, то обещал сделать все, чтобы ускорить процесс возврата моих средств. Но через пару месяцев я поняла, что банк не защищает меня, хотя я его клиент, потому что эти «работники», занимающиеся моими заявками, уже давно положили мои средства в свой карман!!!
Зачем им возвращать мне мои средства?
Я уверена, что они сами и организовали все это, чтобы используя платежные системы, наживаться за счет клиентов банка. Иначе как объяснить такую ситуацию?
12.01.2021 г. из информации на сайте https://privatbank.ua/refund я узнаю, что по моим заявкам №№ 17531177, 1753179 «получен ответ от торговой точки с отказом о возмещении средств. С документами можно ознакомиться, отправив письмо на chargeback@privatbank.ua. В теме письма укажите номер заявки.»
Я направила запросы на получение копий документов от банка-эквайера.
В тот же день я получила от ПриватБанка ответ, что «Мерчант не надав ще документи до репрезентації. Очікуємо їх до 10 днів.»
Хорошо, жду.
Проходит 10 дней, документов никто не присылает, а вообще закрывает заявки.
Я начинаю писать на chargeback@privatbank.ua запросы, на каком основании закрыты мои заявки.
На что получаю такой ответ, дословно: «Ми отримали відмови від банку-еквайра на повернення коштів. Однак, документи ще не відобразились на ПС. Крім того, змушені Вам повідомити, що згідно вимогам МПС щодо диспутів власників карт (див. Розділ 2 Chargeback Guide) обмежують оскарження певних транзакцій, що стосуються інвестицій, валютних рахунків, та подібних диспутів, тому транзакції більше не підлягають оскарженню».
Сколько бы я ни писала требований, жалоб, не звонила на горячую линию, у ПриватБанка ответ заготовлен один: «згідно вимогам МПС щодо диспутів власників карт (див. Розділ 2 Chargeback Guide) обмежують оскарження певних транзакцій, що стосуються інвестицій, валютних рахунків, та подібних диспутів, тому транзакції більше не підлягають оскарженню».
Мне очень интересно, какой стороной мерчант Бухгалтерские услуги: Tap*Tap A с MCC кодом — 8931 (Бухгалтерский учет, Ревизия и Бухгалтерские Услуги) относится к инвестиционным, валютным счетам? А если бы и касался, то правила Мастеркарда такие транзакции не запрещает обжаловать.
Вот мне очень интересно, для ПриватБанка Мастеркард разработал какие-то отдельные правила? Для всего мира одни, а для ПриватБанка другие?
У меня сейчас обжалуются такие же транзакции с мерчантом. Бухгалтерские услуги: Tap*Tap A и в МОНО банк. Там тоже возникла подобная ситуация, банк-эквайер пообещал ответить на претензию, но не прислал документы, то претензионный отдел МОНО банк направил мне письмо, где отмечалось, что «Банком було отримано повторне подання до оплати (Second Presentment) щодо спірних операцій. Згідно правил МПС банк-еквайєр має 8 календарних днів (від дати виставлення диспуту) для надання супровідної документації. Після закінчення терміну банк-еквайр так і не надав супровідні документи. Виходячи з цього Банком було виставлено повторну претензію (Pre-Arbitration Case) надавши як аргумент порушення правил оформлення диспутного кейсу — відсутність супровідної документації. 12.01.2022 р. було ініційовано повторну претензію (оформлено Pre-Arbitration Case)… "
Из такого письма видно, что МОНО банк реально защищает своего клиента, руководствуясь правилами Мастеркард.
В таких обстоятельствах, я вынуждена констатировать о препятствиях в реализации моего права на опротестование спорных транзакций со стороны отдельных сотрудников Приватбанка.
Время идет, а я до сих пор не могу добиться своего права подать на пре-арбитраж МПС, потому что у Приватбанка транзакции с мерчантом Бухгалтерські послуги: Tap*Tap A не обжалуются. А возможно уже давно обжаловались, только мои средства осели в чужом кошельке?
Прошу руководство банка провести служебное расследование.
В своїй діяльності Банк неухильно дотримуєтсья вимог чинного законодавства, а оскарження платежів здійснює виключно в рамках правил міжнародної платіжної системи.
У вашому випадку оплата була здійснена на рахунок брокерської компанії, яка про це відкрито повідомляє на своєму сайті, також це вказано в документах наданих вами для проведення оскарження і у відповіді, яка надійшла до банку від екваєра під час опрацювання заявки на повернення коштів. При всьому бажанні піти вам на зустріч в оскарженні платежів ми не маємо змогу ігнорувати правила платіжної системи.
Комментарии (4)
Приват не возвращает деньги на карту 18 дней (началось?)
Суть очень проста — 20.01.2022 мы с женой снимали деньги в банкомате Приватбанка прямо в помещении отделения банка по адресу Киев, ул. Маршала Тимошенка, 29.
В помещении установлено несколько терминалов самообслуживания и банкоматов. Выбрали самый большой, из той серии в который можно укладывать сразу несколько пачек наличных, с надписью «до 200 купюр». Я предположил, что и с выдачей в этом случае проблем быть не должно — наличности должно хватить.
Дальше как у всех, кто был в подобной ситуации — банкомат деньги с карты списал, но ничего не выдал. При этом он мучительно считал, считал, крутил и гремел своими механизмами минут 10 — при этом шторка лотка выдачи наличных оставалась закрытой всё время. Затем он всё же остановился, отдал карту из картоприёмника и написал на экране что вроде «Операция не может быть выполнена». После вернулся в главное меню и при этом верхний левый пункт «Зняти готівку» был уже серым и неактивным, хотя ранее он работал — иначе я бы просто не смог на него нажать.
Естественно, уже через минуты 2 банкоматного пересчёта мы с женой заподозрили — что-то здесь пошло не так и подозвали свободного менеджера из зала для помощи, благо клиентов у него на моменте не было. К сожалению, он помочь не смог — максимально ему удалось зайти со своего планшета в счёт карты и подтвердить списание суммы. Ну и посоветовал звонить и сообщить о неисправности.
Прямо тут же, у банкомата в помещении банка, был сделан звонок, оформлена и зарегистрирована заявка на возврат средств. Нам было сообщено, что в течении 14 дней деньги вернуться на карту.
Ну что ж, ладно, больше никто ничем помочь не мог, была ещё надежда, что «в течении 14 дней» — это же может быть и раньше, поэтому решили подождать решения вопроса.
25.01.22 по ссылке на номер заявки на сайте банка появилась дополнительная надпись — «Уточнення даних. По Вашій заявці на повернення коштів проводиться перевірка. Терміни розгляду до 14 робочих днів.» Ну ладно — люди работают, вот уже целых 5 дней потратили на решение вопроса, значит что-то двигается.
Однако время шло, НИКАКИХ движений по заявке более не происходило и вот сегодня, в понедельник, решил после выходных проверить её статус.
Предыдущая запись от 25.01.2022 таинственно исчезла, вместо неё появилась точно такая же, но с датой уже от субботы — 05.02.2022 с той же формулировкой «Уточнення даних. По Вашій заявці на повернення коштів проводиться перевірка. Терміни розгляду до 14 робочих днів.» То есть после ожидания возврата — 18 дней, Приват сам себе опять продлил срок невозврата наших денег ещё на 14 дней и, как я понимаю, к этой уловке он может прибегать каждые 2 недели просто меняя дату в «Уточнення даних»?
Эй, Приватбанк, скажите пожалуйста — а что вам ещё нужно, чтобы разобраться в операции по ВАШЕЙ карте, в ВАШЕМ неисправном банкомате и в помещении ВАШЕГО отделения? У вас есть как минимум 3 записи с видеокамер безопасности в отделении, подтверждающие, что выдачи наличных не было, включая камеру самого банкомата, и свидетель — сотрудник банка, который стоял всё время рядом с нами. Сколько ещё нужно времени для выяснения — ведь я точно знаю, что инкассация этого банкомата с 20.01.2022 была сделана уже не один раз?
Ну и вопрос тем, кто опытный — что делать в том случае, если Приват будет морозиться и дальше?
По вашій заявці на повернення коштів проводиться перевірка. Терміни розгляду до 14 робочих днів. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Комментарии (8)
Відмовили клієнту у відкритті універсальної картки.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити ваші дані, та детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
Приват банк — мошенники
Сегодня звонят «разводилы» и уже знаю меня по Ф.И.О
Приват, вы уже задолбали сливать всю информацию своих клиентов!!! Или вы за дураков всех держите?
Ми розуміємо цінність приватності та важливість захисту персональних даних. Зі свого боку не можемо прокоментувати, звідки у сторонніх організацій ваш номер телефону, але точно можемо запевнити вас, що не передаємо дані третім особам.
Комментарии (3)
Купил ОВГЗ, заблокировали счета!
Ей заблокировали счета в Привате и требуют справку о доходах! А какой доход, если я ей большую часть просто подарил.
Раньше хоть воровали, так не лезли в карман простых граждан, а сейчас так же воруют, так еще и граждан обирают. Да и вообще, когда все «тiкали» с ОВГЗ, я вложился на свой страх и риск и этим государство мне отплатило!
Приват скажет, что он работал в нормах закона, а я скажу что сдал с патрохами налоговой, а если банк выбирает налоговую, а не клиента, клиент выбирает другой банк.
Пока ПриватБанк, привет Монобанк! p. s. В ответе не коммент не нуждаюсь…
Банк здійснює фінансовий моніторинг для запобігання та недопущення використання послуг банку з метою:
— легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом;
— фінансуванню тероризму;
— фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Мама може надати оригінал документу що підтверджує родинний зв'язок.
У разі виникнення питань, мама завжди може звернутися до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів, ми завжди раді допомогти.
Комментарии (17)
Шахрайство
Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити ваші дані, та детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
Недобросовестный продавец Канибор Максим Викторович
Номер карты «приватбанка», на которую были переведены средства: 5168 7427 3355 2347
ФИО мошенника: Канибор Максим Викторович
телефоны мошенника:
066 9304519
095 1278967
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий
Не зачислили деньги на счет
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше розібратись в ситуації.
Комментарии (5)
Не зараховані кошти на карту після поповнення через термінал самообслуговування!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (2)
Нуль! Шахраї і їх покривають!
Банк виконує всі вимоги щодо збереження та захисту даних, і не надає інформації третім особам, окрім випадків, що передбачені законодавством України.
На жаль, ми не можемо знати, звідки у шахраїв ваш номер, однак, не варто забувати, що вказуючи свої контакти на сторонніх сайтах, месенджерах і інших відкритих ресурсах — цю інформацію можуть отримати треті особи.
В свою чергу, ми, розуміючи, що такі випадки мають місце, розробили зручний спосіб для перевірки комунікацій з банком.
Детально описали інформацію в пості https://www.facebook.com/privatbank/posts/3477682912252211.
Сподіваємось, що даний функціонал допоможе зберегти ваші кошти і допоможе швидко перевірити інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (14)
Обслуживание
Для решения вопроса написал «специалисту» в чате, на что получил ответ, что я менял места регистрации и в банке их указано несколько. Действительно, это так, я когда уезжал на учебу, то менял адрес прописки чтобы поселиться в общежитие. Однако после окончания обучения данные актуализировал и пользовался услугами банка дальше. ОЧ уже сняли после всех этих манипуляций с прописками. По какой причине — непонятно. И для того, чтобы пересмотреть лимиты мне менеджер предлагает обратиться непосредственно в отделение банка, никаких онлайн инструментов не предусмотрено в период пандемии. И вишенка на торте, после завершения диалога выскакивает плашка с текстом «Дотримуйтесь рекомендацій під час карантину. Не хворійте, бережіть себе та близьких».
Гениально :)
Нам сумно, що ви зіткнулися з незручностями. На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати вам послугу «Оплата частинами». Для того, щоб ми змогли переглянути це рішення, просимо вас принести в будь-яке відділення довідку, в якій буде відмічено список проживаючих за адресою людей. А ось тут ви можете переглянути графік наших відділень https://privatbank.ua/map.
Додатково, ми проведемо бесіду з нашим оператором чата для покращення якості обслуговування.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Чарджбек Приватбанк. Претезіоністи. ПОРУШУЮТЬ правила та права Оскарження в платіжних системах.
ФАКТИ: мої заявки на повернення коштів 1755032, 1755034−1755037 безпідставно не пішли в арбітраж МПС. Причина диспуту «Послуги не відповідають описанню. Спір не стосується цілей інвестування») Про існування отримуваяа коштів я дізналась тільки з банківських виписок. Ніяких відносин з тією торг.точкою я не мала (не проходила реєстрацію, не надавала своїх даних) Просто моїми персональними даними скористувались треті особи.
Після отримання першої відповіді від 05.01.22 торгової точки з відмовою про повернення (у відповіді назва відповідача не ідентифікується! звичайно, що шахраї добровільно не повернуть) з відділу чарджбек надійшов запит 10.01.22: «для подальшого оскарження потрібні більш вагомі докази «Послуга надана, еквайр не бажає приймати на себе відповідальність за операції.Для подальшого оскарження операції потрібен депозит в розмірі 500 USD за кожну транзакцію з якою не згодні згідно п. 2.1.4.57.1.Умов та Правил…» (ДО РЕЧІ, ТАКОГО п. 2.1.4.57.1 НЕ ІСНУЄ!!!).
Ну пропустимо момент з передчасною вимогою оплати «штрафу» — банк вимагає — я змушена погодитись. Гарантію їм надала. Документи з доказами на розсуд арбітражу МПС надала! Це 17.01.22.
Я все, що від мене вимагали, виконала. ТОБТО ІНІЦІЮВАЛА ПРОЦЕДУРУ! Перевіряю стан своїх заявок! А ОСЬ ТУТ ДИВО! Заявки закрити! Статус «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.» По-перше, суперечать — це і є причина диспуту!, по-друге «неможливо» — ЩО ЦЕ???
Згідно правил МПС АРБІТРАЖНА СПРАВА ПОДАЄТЬСЯ в Mastercard і саме МПС вирішує спір!!! (а банк, звісно, не є суддєю). Рішення проводити подальше оскарження — це виключно рішення тримача картки. Банк повинен підтримати і передати претензію в арбітражю
Починаючи з 19.01.22 Звертаюсь в підтримку, в чати, у відділ чардбек з питаннями. ЧЬОГО Я ТІЛЬКИ НЕ НАСЛУХАЛАСЬ)!
24.01.22 Ольга, відділ по зверненню громадян на моє питання 15622758, 15624292: «Я лише повторюю, що Вам вже писали з відділу чарджбек. Ми провести роботу не можемо. Просто не можемо». На моє питання «ЧЬОМУ САМЕ?» відповідь «А це ми не зобов«язані пояснювати». БОМБЕЗНО! На моє прохання довести хочь одне обгрунтування я отримала «До побачення! ІНШОЇ ВІДПОВІДІ НЕ БУДЕ!» (до речі, цю фразу я чую і читаю від операторів чату, а також по телефону 3700 вже разів сто)
Питаю відділ чарджбеку: Я надала документи. Надала гарантію. З яких причих не ведеться оскарження? Причину назвали новеньку «заявки закрито статусом відмова і це остаточне рішення по заявкам. Транзакції класифікуються як переказ коштів…» І дали посилання Cardholder Dispute requirements (see Ch. 2 of the Chargeback Guide) «. ОСТАТОЧНЕ РІШЕННЯ? А ЧИЄ? на яких підставах??? А глава 2 правил — це як раз те, що ДОЗВОЛЯЄ ПРОВОДИТИ ОСКАРЖЕННЯ! Це вони, типу, відповіли. Це, типу, повне пояснення!!!
28.01.22 в чаті оператор Аліна таб.№ 285080 взагалі перевершила всіх (цитую з переписки) «13:27:54 Оператор: нам дуже шкода, але за заявкою отримана відмова. Причина відмови — ****ХХХХ****. Ми готові надати Вам всі документи, щоб Ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номер заявки.». ОСЬ! ****ХХХХ***- ЦЕ МЕНІ ВСЕ ПОЯСНИЛО! ЗАЛІЗОБЕТОННО!!!
31.01.22 Ольга, відділ по зверненням 32303209, 15628594, НОВЕНЬКЕ: «Неможливо оскаржити через зміну в політиці Мастеркард… ІНШОЇ ВІДПОВІДІ ВАМ НЕ БУДЕ». На моє прохання надати письмову відповідь з вказанням в якому розділі (на якій сторінці) саме зміни в правилах, в якій редакції документу це вказано, дата внесених змін, які так сильно впливають на роботу, я отримала ГРУБУ ВІДПОВІДЬ «ВИ НАМ НЕ ВКАЗУЙТЕ ЩО ВИ ХОЧЕТЕ БАЧИТИ В ПИСЬМОВІЙ ВІДПОВІДІ! Ми самі вирішемо що Вам писати!». До речі, по оскарженню чарджбек змін в правилах немає! (я читала і спросила в спеціалістів, які працюють в іншому банку!)
Може, я би їм (робітникам Приватбанку) і вірила, АЛЕ! Справа в тому, що я на 100% знаю — ПОВИННО БУТИ ІНАКШЕ! В мене є докази з опиту повернення коштів (з іншим банком) — той самий мерчант! ті самі причини! все ідентично! Мої заявки до Мастеркард через інший банк- ідентичні! Диспут було виграно (і ніхто мені нервів не трепав!)
P. S.№ 2 Сподіваюсь, отримаю відповідь від банку на цей відгук.
Так ось! Хочу сказати:
1. Щоб вирішити правильно моє питання- Ви можете мене ідентифікувати за номерами заявок.
2. Хоча тут сайт і не є офіційним ресурсом банку, це не надає Вам права відписатись і ««рекомендувати»» мені звернутись беспосередньо в банк (тому що це я вже робила на протязі 30 днів).
3. Я не просто так злюся! Я маю докази! І знаю людину, яку так само пробують відшити. Я хочу донести і оприлюднити інформацію. Тому що якщо вже банк буде не набоці клієнта — то навіщо нам такий банк!!!
Ми завжди на стороні наших клієнтів і подібні випадки — не є винятком, однак, на жаль, деякі операції не підлягають оскарженню, згідно правилам міжнародних платіжних систем, про що вас сповіщали наші фахівці в телефонному режимі та був надісланий лист на вашу пошту з поясненнями щодо відмови в оспорюванні платежів.
Додатково, банком було сформовано офіційну відповідь на ваш запит.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (17)
Обмеження по рахункам
Заява має бути написана чітко по шаблону. На жаль, попередня заява не відповідала шаблону. За вашим зверненням у відділення для написання зобов'язання співробітник може знайти шаблон для заяви (зобов'язання) у відповіді на заявку про зняття обмеження. Наші колеги проведуть перевірку відносно коректності дій і консультації співробітника відділення та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (1)
Дякую за вирішення моєї проблеми та за індивідуальний підхід до клієнта.
Вкотре телефонуючи на гарячу лінію ПриватБанку, мене з'єднали з оператором Юлією. Вона щиро перейнялася моєю непростою ситуацією. Її професіоналізм та чуйне ставлення до мене посприяли вирішенню цієї проблеми, що вразило та допомогло заспокоїтись. Було приємно, що до мене віднеслись не шаблонно, а з індивідуальним підходом. Я відчула на собі яким чином біблійний принцип застосовується і в наші дні: «Не відмовляй у добрі тому, хто його потребує, якщо у твоїй силі допомогти». Дуже хочу щиро подякувати співробітникам ПриватБанку та особливо оператору Юлії.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Дякуємо, що ви з нами :)
Написать комментарий
Обслуговування доброзичливе але не якісне.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Комментарии (1)
Претензіоністи ПриватБанку служать клієнтам чи шахраям?
ГО «Центр протидії фінансовим зловживанням» у рамках своєї діяльності також займається збиранням та аналізом інформації про хід чарджбек-диспутів проти нелегальних форекс-платформ у банках України.
Ми вже декілька років моніторимо і опрацьовуємо матеріали, які нам надають члени нашої організації. Ці матеріали вказують на те, що у більшості випадків українські банки- емітентів платіжних карт ідуть назустріч своїм клієнтам в питаннях оскарження транзакцій, проведених на користь шахрайських форекс-платформ.
Однак, нами зафіксовано та задокументовано десятки безпідставних відмов у прийнятті чарджбек заявок, а також численні факти безпідставного закриття раніше відкритих заявок з боку співробітників претензійного підрозділу АТ КБ «Приватбанк». Так ряд громадян, які опротестовували транзакції на користь одних і тих же торгово-сервісних точок крім ПриватБанку у інших банках, зіткнулись з різним проведенням чарджбек диспутів і спостерігали протилежну якість претензійної роботи. Якщо у Монобанку чи іншому банку приймалися заявки на чарджбек і кошти згодом повертались на карту, то з боку ПриватБанку за тих же обставин, поступала відмова або без пояснення причин, або з посиланням на те, що згідно з правилами МПС, опротестувати ці операції неможливо. Хочемо зазначити, що у Приватбанку мали місце численні випадки повернення коштів однім клієнтам при відмові іншим по аналогічним транзакціям.
У зв’язку з цим, у багатьох держателів карт виникає обгрунтована підозра, що співробітники претензійного відділу Приватбанку, які безпідставно блокують проходження чарджбек-диспутів у МПС, знаходяться у змові з представниками т.з. форекс-брокерів (а насправді — шахрайських проектів). А деякі держателі карт припускають, що незважаючи на письмові відмови, насправді претензійна робота Приватбанком проводяться і кошти повертаються, але в подальшому протиправно привласнюються банком.
Ми закликаємо керівництво АТ КБ «Приватбанк» силами внутрішньої безпеки банку провести службове розслідування вказаних фактів та перевірити роботу претензійного підрозділу.
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Звертаємо увагу, що даний сайт не є ресурсом банку.
При необхідності отримати від банка відповідь на запит рекомендуємо формувати запит згідно норм чинного законодавства.
Комментарии (44)
Махинации с комерческий курсом
Фахівці проведуть перевірку відносно наданої консультації в підтримці та зв'яжуться з вами за результатом розгляду питання.
Написать комментарий
Приватбанк «відфутболює» своїх клієнтів
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)