Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Погрози служби підтримки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
valeviko 17 апреля 2020, 14:00
Сьогодні отримав дзвінок представників банку. На логічне питання чому не оплачую щомісячний платіж дав логічну відповідь — держава поставила на паузу 90% громадян, перекривши можливість обслуговувати кредит. На моє прохання разом розробити формулу реструктуризації погашення кредиту на наступні півроку, наприклад, банк не реагує. Натомість служба підтримки погрожує телефонувати родичам: «Ну ви ж розумієте що у нас телефони ваших близьких, знайомих. Ми будемо їм телефонувати».

ПриватБанк? Ви серйозно? Це державний банк? Скотились вже до банального шантажу та погроз а-ля колекторських контор з дзвінками родичам? І це для клієнтів які роками у вас обслуговувались і були лояльними до вас? Офіційно заявляю що за наступний дзвінок подібного характеру буде написана заява в Поліцію. Хочете вирішувати питання щодо обслуговування кредиту — виходимо на контакт і прописуємо формулу розрахунку погашення. Адекватні банки на автоматі активують кредитні канікули своїм клієнтам і призупиняють на час карантину оплати по щомісячним платежам.

Очікую коментар банку щодо погроз! Чиє це розпорядження і хто буде за це відповідати?
Приватбанк
Ответ банка
17 апреля 2020, 15:08
Добрий день!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.

Комментарии - 6

+
+1
Sasha33
Sasha33
17 апреля 2020, 14:19
#
Перед карантином потрібно було погасити достроково!
+
+1
valeviko
valeviko
17 апреля 2020, 16:42
#
Sasha33 , вам все одно що написати, аби написати?
+
0
Sasha33
Sasha33
18 апреля 2020, 15:41
#
Понаберали потребительский товар в кредит/ОЧ/Мгновеная росрочка !?
+
0
Sasha33
Sasha33
18 апреля 2020, 20:42
#
Брал оч мог платить ещё год по 1000 (12000) Погасил!!! НИ Кому ни чего НЕДОЛЖЕН
+
+15
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
17 апреля 2020, 17:22
#
Почему скатились? Так было всегда! :)
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
17 апреля 2020, 18:33
#
Стандартная процедура звонарей. В постановление четко указано что штрафи и пени не будет. А вот проценти по кредиту платят согласно графику.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка