Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливе обслуговування і безпека коштів на О!!!!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
AnnaGlebovna 13 апреля 2020, 11:26
Я, Обертинська Анна Глібівна звертаюсь до АТ КБ «ПриватБанк», що надання мені у порядку встановленому законодавством України, інформації про дії – у вигляді зняття (списання) з моєї картки (основної) коштів сторонніми «особами», а саме контентом zMoney_GP,KYIV та відео прокатом Megogo, які відбулися без мого підтвердження. А саме 09 квітня 2020 року у додатку «Приват24» о 21:40 мені надійшло повідомлення про відмову та перевищення інтернет-ліміту на суму 1000 гривень, о 21:42:00 на суму 100 гривень та у о 21:42:30 на суму 50 гривень. У всіх випадках «ПриватБанком» було запропоновано збільшити ліміт і перейти за посилання pb.ua|224, zMoney_GP,KYIV – чого я не робила і не підтверджувала жодного з них. Вимкнувши додаток «Приват24» я зателефонувала на номер 3700, дочекавшись щоб мене з’єднали з оператором я почула у слухавку зачекайте 2 хвилини 40 секунд Вам зателефонують, пройшло 45 хвилин дзвінка я не дочекалась – прошу також АТ КБ «ПриватБанк» надати відповідь, чому за такий проміжок часу мені не передзвонили, чому така якість обслуговування своїх клієнтів?
Потім зайшовши у додаток «Приват24» я виявила списання із своєї основної карти коштів, у загальній сумі 4125 гривень — zMoney_GP,KYIV та відео прокатом Megogo.
Почала дзвонити до ПриватБанку (3700) повторно, і все одно не могла з’єднатися із оператором бо у 22 годині 30 хвилин не було жодного вільного оператора! Допомогло встановити з’єднання з оператором тільки через те що зателефонували на номер обслуговування VIP-клієнтів, де саме цікаве трубку оператор одразу взяв і мені вже передзвонили. Далі відбулася розмова з оператором, я пояснила ситуацію – на що почула відповідь — звертайтеся у поліцію пишіть заяву про несанкціоноване зняття коштів, ми вашу заявку зареєструємо протягом 5-7 днів! І можливо Ви розголошували свої дані картки іншим особам, а саме цікаве що грощі були зняті із «стороннього» сайту!
Приватбанк
Ответ банка
13 апреля 2020, 13:05
Добрий день!
Дозвольте повідомити, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Дозвольте зазначити, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на Ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжню системою.
За заявками, де було отримано відмову причина в наступному:
— На повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, так як рахунок було поповнено успішно.
— Провести оскарження в рамках правил платіжної системи не є можливим. Це викликано тим, що сума платежу не підлягає оскарженню.
Правила єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Рекомендуємо Вам звернутися к отримувачу коштів для врегулювання цього питання самостійно.
У разі, якщо проти Вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно спрівпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 13

+
0
Jokets
Jokets
13 апреля 2020, 14:11
#
Особенно мегого, мне нравится) взяли месяц подписки за 1грн пробную но дальше не читали, что оплаты согласно тарифов 97 грн стандартная но виноват банк)
+
0
AnnaGlebovna
AnnaGlebovna
21 апреля 2020, 12:27
#
Я не оформлювала ніяких підписок!!
+
0
Буква Ґ
Буква Ґ
13 апреля 2020, 14:29
#
Перевищення інтернет-ліміту на суму 1000 гривень, о 21:42:00 на суму 100 гривень та у о 21:42:30 на суму 50 гривень.
Ох уж святой антифрод-привата. Любой визовский/мастеркардовский шлюз такое банит типа 500 грх, хм не проходит давай 250, и так до гривны. На 2 попытке карта в блок улетает и терминал.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
13 апреля 2020, 14:40
#
Еще раз кто-нибудь обьясните человеку что такое виртуальная карта и чем черевато вводить данные своей карты на всяких сайтах
+
0
MykolaA
MykolaA
13 апреля 2020, 14:43
#
А чем ответ банка не нравится.
Ответ банка
13 апреля 2020, 13:05
Добрий день!
Дозвольте повідомити, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
13 апреля 2020, 18:24
#
Ну таким людям именно вдолбивать нужно что такое интернет и как в нем платить. Поэтому тисячу и один раз чтобы знал как отче наш.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
13 апреля 2020, 15:06
#
На прошлой неделе здесь кляли девочек операторов, что они деньги вымагают, то какой-то zMoney. Меньше надо покупать через сомнительные сайты и привязывать карты к ним.
+
0
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
13 апреля 2020, 16:16
#
Что-то не пойму...
zMoney_GP,KYIV - это Megogo ?
Кто в курсе...
+
0
FenixUA
FenixUA
13 апреля 2020, 17:39
#
На безакцептные операции всегда же в привате в принципе как и везде думаю, интернет лимит не действовал и не нужно доп. подтверждение если ранее было дано разрешение. в моно так же у меня на подобных сайтах даже без смс проходит все., правда приходится бдить за подписками и где карта вводилась. а тут видимо в какой то сторонней форме ввели данные карты для zMoney. все что можно пожелать ручной блок таких операций чтобы сделали в приложении
+
0
Jokets
Jokets
13 апреля 2020, 19:01
#
Мегого это мегого)
+
0
Jokets
Jokets
13 апреля 2020, 19:02
#
Кароче любителей халявы взяли за 5у точку платных подписок и теперь те кричат шо ничего не делали, ну ну)
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
13 апреля 2020, 19:09
#
И давайте подытожим все вышесказанное. 1) 2020 год и вы вводите данные своей карточки на посторонних сайтах при этом не читая как работает система и пользовательское соглашение в случае с мегого когда оплачивали. 2) для оплаты чего-то в интернете есть виртуальные карты которые в приложении можно создать я понимаю за обслуживание их нужно платить ну лучше заплатить маленькую сумму чем потом плакаться о том что забрали все деньги. 3) данные своей карты вы вели сами что позволяет банку даже не рассматривать ваше заявление как таковое. Потому что повторяю данные вашей карты ВЫ вели сами понимая при этом на какой риск вы идете.
+
0
AnnaGlebovna
AnnaGlebovna
21 апреля 2020, 12:30
#
Ви просто пишете «бред», я не реєструвала свою карту на жодних сайтах!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Жахливе обслуговування і безпека коштів на О!!!!!!