Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливе обслуговування клієнтів та обман зі страхуванням

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Ірина Кравчук 4 апреля 2020, 1:57
Доброго вечора шановний Приватбанк!
Я постараюсь якомога коротше описати цю історію, яка зі мною сталась. В мене старший синочик застрахований., і коли в ньго сталась ангіна., я звернулась в банк по тел через карантин, де мені сказали просто подАти довідку вд лікаря та св про народження дитини. отримавши виписку з лікарні я зателефонувала аби дІзнатись як првильно Передати фото документів, мені пояснили, правда довідка вже по словах працівниці мала б бути перної форми 027 «о» з трома печатками іт.д. Це не була для нас пробблема..,, хоч коли ми страхувались ваш працівник в банку пояснила, що це все легко вібувається: буцімто, Ви- страхуєтесь, якщо Боже борони хворієте, зранку довідка, навечір- компенсація… Будь який кашель сопельки у дітей -на це все є відшкодування у формі виплат. ми коли з обома дітьми почали хворіти цієї зими, то принісши довідку з лікарні виявилось що наш випадок не страхується.
Згодом працівниця по телефону розказувала, що розгляд відбуваєтьсяя 10 днів. Та, яка казала про форму довідки назвала 30 днів. Запитання до банку та керівництва: як саме і кільки часу відбуваєтья розгляд страхового випадку?? яка з наразі трьох операторок говорить правду????? Пройшло кілька днів, превірила платежі по картках і виявилось що гроші внесок за саму стахівку не забрані з картки!!! тобто страховий поліс за цей міс не був оплачений!!!!!!- грощі автоматично мали би зняятись з картки, тобто якраз в період між повідомленням банку про страховий випадок і очікуварням одужання Мали би знятись кошти з рах на оплату полісу. ГРОШІ НА РАХ БУЛИ. Я Вчора подзвонила і про це повідомила працівника -їх оператора. Вона сказала що нічого страшнного і гроші знімуться 4 числа наст міс. — тобто сьогодні, в квітні., і що до мене передзвонить страховий агент протягом поточного дня чи наступного. я чекала. 3, 04 ніхто не передзвонив. я зателефонувала сама перепитала в чому справа, адже я раніше все вчасно подавала і зрештою гроші списуєте з рах за страхівку ВИ!!! і тут почалось: одна розказувала мені про те що страхова дала відмову через те що не сплачений був поліс І що мене обовязково інформував банк про те що страх не оплачено, що ви нагадували повідомленнями, то хо чу вам ствердити що їхі в помині не було!!!!!,( на це звісно доказом слугує мобільний тел), інша ваша працівниця зауважила що це відбулось через те що діагноз фаринготонзиліт і тонзиліт ( ангіна) це вивляється різне, абсолютно інша річ!!! — нестраховий випадок., і що страхується лиш «тонзиліт». Хочу довести ваc та ваших співробітників і співробітниць до відома що і одне і друге є ангіною.!!! Жах! Стільки часу я витратила лиш на розмови з вашими операторами-конультантами.!!! Я згаяла повно часу, краще б потратила його на двох малюків. Шановнй банк! Я разом з сімєю є вашими клієнтами. Мій покійний чоловік ще до березня цього року був vip- клієнтом приватбанку. Я зрозуміла як ви дбаєте про здоровя ваших клієнтів! Я щиро просила ваших працівниць розібратись з цією ситуацією., на що вони відмовили. Адже ми є вашими клієтами, а страховики — вашими партнерамми.
До нещодавна я також користувалась карткою голд, куди були постійні немалі надходження. Я закрила її на деякий час. І планувала відкрити знов. Але після цього випадку з вашою страхівкою я передумала. Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
4 апреля 2020, 10:07
Доброго ранку!
Дозвольте звернути Вашу увагу, що ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія. У Вашому випадку, згідно із відповіддю страхової компанії на отримання компенсації, вказана хвороба не є такою, яка була вказана в списку хвороб в договорі, за якими передбачена виплата коштів. Ви можете ознайомитись із відповіддю страхової компанії в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» — «Мої страховки» — Причини відмов« — »Історія заявок по страхових подіях".
Щодо оплати страховки, то в подальшому, рекомендуємо заздалегідь вносити кошти на картку, з якої проводиться списання платежу на страховку. Так як у випадку, коли на момент списання платежу, на картці буде недостатньо коштів, Банк не зможе провести даний платіж. Ви можете перевірити інформацію про доступний баланс коштів по картці на день списання в Приват24 меню «Мої рахунки» у виписці по картці.
Щодо коректності наданої Вам консультації на лінії підтримки нами буде проведена перевірка. За результатами якої з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.9 42.9
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.9 42.9
USD 39.35 39.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Жахливе обслуговування клієнтів та обман зі страхуванням