150 грн для привата..
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Прошу вибачення. Але що означає «проблема вирішена» ? Ті кошти через термінал вашого банку так і не надійщли. О 19-40 того вечора оператор сказав «операція успішна». Терміналом саме. А вчора ваші працівники вирішили, що ті кошти , які надійшли о 20-38 то і є той переказ через термінал. Вибачте, але то був вже другий платіж відправника на мою картку через Ізі-Пай. 150 через термінал не надійшли. В історії по картці видно тільки переказ о 20-38, а не о 19-30 (і там стояло б «зарахування через пост термінал». Можу надати переписку з оператором, де він писав, що операція о 19-30 успішна (!!!). Саме через термінал і саме о 19-30. А ви посилаєтеся на зарахування , яке було пізніше, не через термінал банку, і ставите статус «проблема вирішена».
Кнопка «Проблема вирішена» — це не статус заявки, а опція, на яку вам пропонується натиснути, але тільки після того, як ваше питання буде вирішено банком. На даний момент ваша заявка має статус відкритої.
- +
- 0
-
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 17 марта 2020, 12:02
- #
Ми звертались до Вас в приватному повідомленні, та очікуємо квитанцію, щоб детальніше перевірити інформацію.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
У разі, якщо поповнення проводилось через термінал не ПриватБанку, такий переказ може зайняти до 3х робочих днів.
Якщо поповнення проводилось через термінал ПриватБанку, надішліть, будь ласка, в особистому повідомленні квитанцію, щоб ми могли більш детально перевірити інформацію. У разі проведення платежу через термінал ПриватБанку, отримати квитанцію відправник може в особистому кабінеті Приват24, а також в терміналах ПриватБанку, авторизувавшись своєю карткою/телефоном.