Минфин - Курсы валют Украины

Установить

150 грн для привата..

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Kajtoh 13 марта 2020, 14:15
Доброго дня. Вчора мені терміналом товариш перерахував 150 грн о 19-30) Коштів немає. На звернення вчора на 3700 та в чаті приват24 отримали відповіді, що «операція успушна, але чекайте на протязі доби». ова… шикарно) Тільки що отримав відповідь, що зарахування «так було… але о 20-38. Вибачте, приватбанк, але то вже другий платіж був через ізі пей) А не той, що терміналом. Сума невелика, так, але принцип. Хай вам будуть ті 150 грн ) може хтось багатіший стане. МОЛОДЦІ.
Приватбанк
Ответ банка
13 марта 2020, 15:38
Добрий день.
У разі, якщо поповнення проводилось через термінал не ПриватБанку, такий переказ може зайняти до 3х робочих днів.
Якщо поповнення проводилось через термінал ПриватБанку, надішліть, будь ласка, в особистому повідомленні квитанцію, щоб ми могли більш детально перевірити інформацію. У разі проведення платежу через термінал ПриватБанку, отримати квитанцію відправник може в особистому кабінеті Приват24, а також в терміналах ПриватБанку, авторизувавшись своєю карткою/телефоном.

Комментарии - 3

+
0
Kajtoh
Kajtoh
15 марта 2020, 14:18
#
Прошу вибачення. Але що означає «проблема вирішена» ? Ті кошти через термінал вашого банку так і не надійщли. О 19-40 того вечора оператор сказав «операція успішна». Терміналом саме. А вчора ваші працівники вирішили, що ті кошти , які надійшли о 20-38 то і є той переказ через термінал. Вибачте, але то був вже другий платіж відправника на мою картку через Ізі-Пай. 150 через термінал не надійшли. В історії по картці видно тільки переказ о 20-38, а не о 19-30 (і там стояло б «зарахування через пост термінал». Можу надати переписку з оператором, де він писав, що операція о 19-30 успішна (!!!). Саме через термінал і саме о 19-30. А ви посилаєтеся на зарахування , яке було пізніше, не через термінал банку, і ставите статус «проблема вирішена».
+
0
Moderator
Moderator
15 марта 2020, 14:46
#
Кнопка «Проблема вирішена» — це не статус заявки, а опція, на яку вам пропонується натиснути, але тільки після того, як ваше питання буде вирішено банком. На даний момент ваша заявка має статус відкритої.
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
17 марта 2020, 12:02
#
Ми звертались до Вас в приватному повідомленні, та очікуємо квитанцію, щоб детальніше перевірити інформацію.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка