Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Помогите пожалуйста.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Matviienko19 9 марта 2020, 14:28
Меня зовут Елена. Случилась со мной такая история. Помогите решить пожалуйста. Я получаю зарплату на ПриватБанк карту для выплат, 5 марта я получила зарплату, сделала Покупки, 7 марта ночью мою карту вогнали в минус, говорят ваши средства находятся в резерве, подала заявку на возврат средств, поясняют якобы торговые точки списали дважды. Ждите ответа 11 дней. Я не могу понять как такое может быть?! Попахивает махинациями и мошенничеством. Может обратиться в полицию?! Или как действовать в такой ситуации. Сижу без гроша. Боюсь за следующию зарплату. Умоляю помогите. К тому же у меня нет никого. Я воспитанница школы интернат. Живу на съемной квартире. Работаю ночами в супермаркете. Помогите
Приватбанк
Ответ банка
9 марта 2020, 16:21
Коли Ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.

Комментарии - 3

+
+15
Sasha33
Sasha33
9 марта 2020, 16:19
#
Лена кассир здесь вам точно не помогут! Звоните на 3700 !
+
+15
Владимир  Решетников
Владимир Решетников
9 марта 2020, 19:23
#
Правильно - позвоните на 3700. А лучше напишите заявление в полицию. Подозрительно -  ночью и в выходной пропали деньги. И как на карте для выплат - может быть МИНУС ???
+
+14
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
10 марта 2020, 13:05
#
У привата и не такие чудеса случаются. Задумайтесь о смене банка.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка