Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Через Хамство і Некомпетентність оператора (3700) жахливі наслідки для власника рахунку.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
bimlviv 26 февраля 2020, 1:10
Одного вечора в інтернеті як зазвичай проводив одну з сотень операцій з карткою — хотів поповнити на 100 грн гаманець на аукціоні Віоліті через захищену платіжну систему Platon, але з якихось причин операцію банк заблокував і запропонував звернутися по телефону що я одразу ж і зробив. (на хвилиночку це був мобільний номер телефону дев'яти значний!!!) Жінка оператор автоматом почала стріляти інформацією і задавати різко запитання типу хто ти і де живеш, хто твоя мати і яке її дівоче прізвище, рік народження і т.д. В один момент я сказав що мені дивно і підозріло відповідати на такі питання в телефонному режимі і спитав чи можна мою особу якось інакше ідентифікувати? Грубо відповіла що ні!!! Я спитав чи мене раптом вона не запитає пін код картки, що її дуже розізлило і зараз саме головне — ОПЕРАТОР КИДАЄ ТРУБКУ! БЛОКУЄ МЕНІ РАХУНОК І КАРТКУ І ТЕЛЕФОН!!! Із-за чого ???? 100 грн оплата в інтернеті!!! І те що оператору здалося що я шахрай!!! Я онімів просто!!! Як наслідок — Заблоковані фінансові операції і невиконання зобов'язань, фінансові втрати, втрата репутації, моральні збитки.
Але це ще не все!!! На другий день під час походу у відділення дізнаюся що у нас у великому місті закрите відділення через Ремонт а нове ще не відкрилося!!! Їду в інше місто і там змушений сидіти в черзі пів години і змушений виробляти нову картку і розблоковувати доступ до свого рахунку ЦЕ ВСЕ ЧЕРЕЗ ТЕ ЩО ОПЕРАТОРУ ЗДАЛОСЯ ЩО Я ШАХРАЙ і заволодів незаконно своїм рахунком!!!
Працівниця банку теж здивувалася через таку ситуацію і на моє питання про скаргу відповіла що скарги на операторів 3700 подаються в телефонному режимі! ПО НОМЕРУ 3700 ))) Класно правда ))
А тепер на хвилиночку уявимо що я міг би бути інвалідом або пенсіонером з слабким серцем — я думаю шанси швидше вмерти дуже зросли б завдяки некомпетентності працівника. І дуже сумно що вплинути на це ніхто не може.
ПРОСТІШЕ ЗМІНИТИ БАНК — щоб уникнути таких ситуацій в майбутньому…
Приватбанк
Ответ банка
26 февраля 2020, 10:30
Буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших Клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих Клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших Клієнтів. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Що стосується поведінки оператора, бачимо, що Ви вже залишали заявку з даної ситуації, і питання було ретельно перевірено банком, після чого з Вами було проведено зворотній зв'язок. Обмеження було встановлено в цілях безпеки, так як Ви відмовилися проходити ідентифікацію. Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства.

Комментарии - 7

+
0
Jokets
Jokets
26 февраля 2020, 8:10
#
Тоисть когда сотрудник выполнял работу о которой все просят и ноют, что нету её - безопасность проверяют, вы решили шуточки шутить в ответ и удивлены почему так произошло? Браво. В след. раз проще включить голову, а не менять банк
+
+16
bimlviv
bimlviv
26 февраля 2020, 10:39
#
Как я мог отказаться если сам перезвонил и отвечал на вопросы оператора которые задавались с пренебрежением как будто она сразу определила что я мошенник !! Основания прошу назвать для такого хамства !!! Конкретные прошу Назвать мои действия со своим счётом которые привели к тому что я должен был сам перезванивать и меня не услышали на той стороне а приняли за мошенника! Оператор не смогла меня как собственника счёта идентифицировать !! Разве это не «вершина» компетентности ?! Я вижу Приват ещё и своих ботов имеет на подхвате, замечательно.
+
+14
bimlviv
bimlviv
26 февраля 2020, 11:08
#
Як я міг відмовлятися від ідентифікації якщо особисто зразу передзвонив по вказаному телефону?! Я відповідав на всі запитання до моменту поки мені це не почало здаватися підозріло, на мої зауваження і прохання оператор повелася ГАНЕБНО кинувши слухавку, не я припиняв розмову ! Дослівно вона почала торочити декілька разів однУ фразу «ви відмовляєтеся? ви відмовляєтеся? » Для того щоб вибити з мене це одне слово !! Ситуація нагадала ставлення поліцейських гайців в Росії де водія провокують сказати що він відмовляється надати документи для перевірки після безпричинної зупинки і коли чують хоча б подібне слово - гайці з радістю і завзяттям витягують з машини водія лицем в асфальт, закривають на пару діб в СІЗО за непокору працівнику.
+
0
feex
feex
26 февраля 2020, 11:41
#
«операцію банк заблокував і запропонував звернутися по телефону що я одразу ж і зробив. (на хвилиночку це був мобільний номер телефону дев'яти значний!!!)»

Где этот номер? Не стесняйтесь указывать номера!
+
+14
bimlviv
bimlviv
26 февраля 2020, 12:49
#
+380567161131
+
0
ValerijN7
ValerijN7
26 февраля 2020, 17:11
#
Главное! Потерял репутацию надёжного клиента на аукционе Violity и испортил себе рейтинг, заработавши при этом бан, если конечно до этого дошло дело, ведь на выход, на связь с контрагентом, даётся 3-рое суток.
+
0
bimlviv
bimlviv
27 февраля 2020, 1:51
#
Воскресный вечер был наполнен планами и договорённостями финансового характера - как итог благодаря заботливой опеке банка получил «подарок» в виде облома и головняков на два дня. Итог или эпопея конечно это сухое «извините» и фраза «вы сами виноваты». Все клиенты этого банка заочно «виновны», и каждый из них рано или поздно об этом узнает ОБЯЗАТЕЛЬНО и я понимаю что мне это припомнят тоже ещё не единожды если не изменю в корне эту ситуацию поменяв банк или если прежний владелец банка не вернёт его назад, при нём такого не припомню.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Через Хамство і Некомпетентність оператора (3700) жахливі наслідки для власника рахунку.