Через Хамство і Некомпетентність оператора (3700) жахливі наслідки для власника рахунку.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
Тоисть когда сотрудник выполнял работу о которой все просят и ноют, что нету её - безопасность проверяют, вы решили шуточки шутить в ответ и удивлены почему так произошло? Браво. В след. раз проще включить голову, а не менять банк
Как я мог отказаться если сам перезвонил и отвечал на вопросы оператора которые задавались с пренебрежением как будто она сразу определила что я мошенник !! Основания прошу назвать для такого хамства !!! Конкретные прошу Назвать мои действия со своим счётом которые привели к тому что я должен был сам перезванивать и меня не услышали на той стороне а приняли за мошенника! Оператор не смогла меня как собственника счёта идентифицировать !! Разве это не «вершина» компетентности ?!
Я вижу Приват ещё и своих ботов имеет на подхвате, замечательно.
Як я міг відмовлятися від ідентифікації якщо особисто зразу передзвонив по вказаному телефону?! Я відповідав на всі запитання до моменту поки мені це не почало здаватися підозріло, на мої зауваження і прохання оператор повелася ГАНЕБНО кинувши слухавку, не я припиняв розмову ! Дослівно вона почала торочити декілька разів однУ фразу «ви відмовляєтеся? ви відмовляєтеся? » Для того щоб вибити з мене це одне слово !! Ситуація нагадала ставлення поліцейських гайців в Росії де водія провокують сказати що він відмовляється надати документи для перевірки після безпричинної зупинки і коли чують хоча б подібне слово - гайці з радістю і завзяттям витягують з машини водія лицем в асфальт, закривають на пару діб в СІЗО за непокору працівнику.
«операцію банк заблокував і запропонував звернутися по телефону що я одразу ж і зробив. (на хвилиночку це був мобільний номер телефону дев'яти значний!!!)»
Где этот номер? Не стесняйтесь указывать номера!
Где этот номер? Не стесняйтесь указывать номера!
Главное! Потерял репутацию надёжного клиента на аукционе Violity и испортил себе рейтинг, заработавши при этом бан, если конечно до этого дошло дело, ведь на выход, на связь с контрагентом, даётся 3-рое суток.
Воскресный вечер был наполнен планами и договорённостями финансового характера - как итог благодаря заботливой опеке банка получил «подарок» в виде облома и головняков на два дня. Итог или эпопея конечно это сухое «извините» и фраза «вы сами виноваты». Все клиенты этого банка заочно «виновны», и каждый из них рано или поздно об этом узнает ОБЯЗАТЕЛЬНО и я понимаю что мне это припомнят тоже ещё не единожды если не изменю в корне эту ситуацию поменяв банк или если прежний владелец банка не вернёт его назад, при нём такого не припомню.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Але це ще не все!!! На другий день під час походу у відділення дізнаюся що у нас у великому місті закрите відділення через Ремонт а нове ще не відкрилося!!! Їду в інше місто і там змушений сидіти в черзі пів години і змушений виробляти нову картку і розблоковувати доступ до свого рахунку ЦЕ ВСЕ ЧЕРЕЗ ТЕ ЩО ОПЕРАТОРУ ЗДАЛОСЯ ЩО Я ШАХРАЙ і заволодів незаконно своїм рахунком!!!
Працівниця банку теж здивувалася через таку ситуацію і на моє питання про скаргу відповіла що скарги на операторів 3700 подаються в телефонному режимі! ПО НОМЕРУ 3700 ))) Класно правда ))
А тепер на хвилиночку уявимо що я міг би бути інвалідом або пенсіонером з слабким серцем — я думаю шанси швидше вмерти дуже зросли б завдяки некомпетентності працівника. І дуже сумно що вплинути на це ніхто не може.
ПРОСТІШЕ ЗМІНИТИ БАНК — щоб уникнути таких ситуацій в майбутньому…
Що стосується поведінки оператора, бачимо, що Ви вже залишали заявку з даної ситуації, і питання було ретельно перевірено банком, після чого з Вами було проведено зворотній зв'язок. Обмеження було встановлено в цілях безпеки, так як Ви відмовилися проходити ідентифікацію. Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства.