Минфин - Курсы валют Украины

Установить

3,5 місяці не можу повернути незаконно списані кошти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
chydokvitka 25 февраля 2020, 16:41
11 листопада 2019 року зробила замовлення на міжнародному сайті на суму 1440 грн 64 коп і розрахувалася універсальною картою «Приватбанк». Враховуючи перенаватаження і збій роботи сайту, кошти були помилково списані двічі за одне і те ж замовлення. Зателефонувала на 3700, повідомила про цю проблему. Відкрили заявку на повернення коштів. Так було 4 рази… Спочатку повертали кошти, через кілька годин знову списували ту ж суму. Останній раз повертали навіть розбитими платежами, частинами. 14 листопада питання начебто було вирішене. Але… 13 січня 2020 року я захожу в Приват24 і помічаю, що у мене знову списано цю ж саму суму із балансу. Телефоную на 3700, запитую, шо це за фігня. Зазначаю, що питання наче вирішили у листопаді, і що я давним-давно вже отримала те замовлення, яке робила ще тоді, і до того ж, в 1 екземплярі. А мені відповідають, що вони ще тільки будуть подавати скаргу на міжнародний банк, який стягнув плату, і цю скаргу розглядатимуть від 45 до 120 днів! Чого тоді скаргу не подали в листопаді, а згадали про це тільки в січні?
Прикол увесь в тому, що ця сума була списана із кредитних коштів, і поки там банки між собою може будуть розбиратися, мені треба або просто так покривати цю суму, або потім платити відсотки за невчасне погашення кредитного ліміту…
Більше того, я зв*язалася із міжнародним банком, який 11 листопада помилково списав двічі кошти за одне і те ж замовлення. Там мені пояснили і показали, що помилково списані кошти повернули ще 12 листопада.
Підсумовуючи все це у мене виникає питання до Приватбанку: «Так у кого зараз мої гроші????? І чи є гарантія, що через 120 днів мені їх хтось поверне?»
Приватбанк
Ответ банка
25 февраля 2020, 17:38
Добрий день!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте зазначити, що кошти списує не банк, а торгова точка. З нашого боку, діючи в рамках правил міжнародних платіжних систем, було сформовано запит на опротестування операції по картці. Період обробки запиту строго регламентовано правилами платіжної системи. За результатом обробки запиту ми Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 5

+
0
MykolaA
MykolaA
25 февраля 2020, 18:58
#
«питання до Приватбанку: «Так у кого зараз мої гроші????? » — автор дещо помиляється. У нього як не було, так і не має власних грошей. Тільки борги.
Цитата :» ця сума була списана із кредитних коштів,".
+
0
troubler
troubler
25 февраля 2020, 21:21
#
Категорически не согласен!)) После того как деньги были списаны-- это стало личным пассивом или, если можно так выразиться, оборотным активом автора ( я сам не понял, что написал)) ). И.е если я на кредитные деньги купил товар, то это мой товар. Если у меня одолжили, взяли на сохранение и т.д кредитные деньги-- это мои деньги взяли. Мои обязательства-- это мои деньги, которые я должен вернуть, но они всё равно мои))) как-то так ИМХО
+
0
MykolaA
MykolaA
25 февраля 2020, 22:14
#
«вернуть, но они всё равно мои))) как-то так ИМХО» - не возражаю. Дело личное. Сегодня 25 число, когда нужно возвращать свои-чужие деньги.
+
0
chydokvitka
chydokvitka
2 марта 2020, 15:27
#
Та ні, дорогенький, це ви помиляєтесь. На щастя, проблем із боргами по життю я не маю. Лише через цю ситуацію вони, виходить, у мене з*явилися. Поясню ще раз для таких, як ви! Коли я робила замовлення у листопаді, на балансі карти була сума моїх коштів, розрахована на вартість цього замовлення - приблизно 1500 грн, та інші гроші. І +5000 грн кредитних коштів Приватбанку, так як це карта Універсальна. Цими коштами я не користуюсь, але по факту вони є, так як колись були нав*язані банком. Після кількох заявок у листопаді помилково списані кошти були повернені, а пізніше - мною витрачені, і баланс карти благополучно вийшов у ноль + 5000 кредитних. А вже у січні, коли банк вирішив знову вчергове списати кошти за це ж саме грьобане замовлення, баланс на карті теж був ноль. І, о Боже, з яких же коштів банк списав ті 1440 грн на цей раз? Правильно, уже з кредитних, так як моїх власних коштів на той момент на картці не було. І тепер вийшло так, що через когось я закривала кредитку, хоча і не повинна цього робити, тому що по факту умисно кошти звідти я і не збиралася брати. То що, це у мене немає власних грошей чи у вас немає мізків? Читайте уважніше перед тим, як щось коментувати!
+
0
troubler
troubler
25 февраля 2020, 22:30
#
Я предпочитаю заранее, чтоб тут отзывы не писать про сбои всякие, ставшие причиной штрафов и т.д. Люблю перестраховаться))
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / 3,5 місяці не можу повернути незаконно списані кошти