×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Верните мне мои деньги!
Бачимо, ваше питання вже було розглянуто профільними фахівцями з врахуванням всіх наданих вами даних та за результатом проведено зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
не лояльне ставлення до клієнтів
Розмір ліміту встановлюється для кожного клієнта індивідуально. Є низка критеріїв, які впливають на можливість відновлення кредитування.
Банк переглядає ліміти щодня. Якщо за вашою карткою буде рішення про збільшення ліміту, ми відразу відправимо повідомлення.
Комментарии (2)
Мошенничество, игнор клиента
У разі, якщо кошти списані з картки, оскарження операцій здійснюється за правилами платіжної системи. В даній ситуації заявка на повернення коштів подається клієнтом в банку, що видав картку.
Ви можете бути певні, що ми завжди прагнемо якомога швидше надати інформацію і за наявності збою повернути кошти, коли до нас надходить відповідний запит на оскарження операції.
Комментарии (4)
Добрый день
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (6)
Ліжачим хворим людям не до селфі верифікації !!!
Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. При здійснені процедури фотоідентифікації, нам потрібно розуміти, що звертається саме власник рахунку, а не третя особа. Фотографія має бути чіткої якості, текст на документі повинен бути читабельним, руки повністю повинні бути на фото, не обрізані, щоб точно було зрозуміло, що документ тримає саме клієнт.
У випадку, якщо клієнт при зверненні в підтримку надає особисті дані, що відрізняються від зазначених у банку, або звертається від імені клієнта третя особа — банк приймає усі необхідні міри для протидії шахрайству.
Радимо оформити довіреність, щоб не виникало подібних випадків.
Ми звернулися в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розглянути цю ситуацію більш детально.
Комментарии (13)
Банкомат не видав гроші
Нехай загалом всі знають, що я думаю про приват банк. Слава Україні!!! Ганьба приватбанку.
Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Комментарии (7)
ПриватБанк пособники мошенников
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних.
Комментарии (4)
Нет выплаты 6500 грн
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування.
Комментарии (3)
Невозможно оплатить кредит
Рахунки було заблоковано з метою дотримання вимог чинного законодавства в сфері фінансового моніторингу. Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями і за результатом надано зворотній зв'язок.
Комментарии (9)
Не могу добиться смены номера телефона
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Комментарии (7)
Мошенничество вашего клиента
На вашу карту человек принимает платежи на украденный и к тому же не рабочий товар. Пытается торговать от чужого имени. Сначала мы коллективом отключили все онлайн оплаты на его сайт (Wayforpay, Interkassa), а теперь он взялся принимать оплату просто на свою карту.
Вот его сайт: opencartmodules.com, при оформлении заказа после нажатия «оформить» появляется номер его карты.
5168 1800 0040 1908
Будем подавать в суд!
Картка, що вказана у вашому відгуці не належить ПриватБанку. Радимо вам звернутися до правоохоронних органів.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Блокування карти універсальна Голд
Так от в мене питання, на якій правовій підставі банком заблоковано мої кошти в розмірі 1500 грн??? Мені не потрібна відповідь про ТОВ «Бюро кредитних історій», оскільки це є юридична особа, рішення та інформація якої не повинні нести жоден правовий наслідок! Оскільки в нас правова держава, то лише рішення державних органів мають впливати на рішення щодо обмеження прав фізичних осіб.
Вимагаю розблокувати кошти, та вибачитись за спричинені незручності.
До того ж ця ситуація виникла у воєнний час, та коли багато людей позбавленні робочих місць, ДЕРЖАВНИЙ БАНК викручує руки гірше ніж москальські гниди. Вважаю, що такі рішення банку мають бути висвітлені у ЗМІ та надано правову оцінку.
Нам сумно, що ви відчули незручності та окремо приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором для покращення якості обслуговування.
На жаль, зараз вам недоступні кредитні кошти. При цьому ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості. На даному етапі, банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження. При прийнятті банком рішення про його скасування ви будете додатково сповіщені по SMS.
Також, ви отримаєте офіційну відповідь стосовно вашої ситуації, згідно регламенту.
Комментарии (2)
Забракован перевод
Наші фахівці вже з'ясовують усі обставини щодо даної помилки. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення вашого питання.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Шахрайство, та без діяльність
Нам шкода, що з вами трапилася така ситуація. Фінансова безпека клієнтів — є нашим пріоритетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами, однак, в деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок недобросовісних осіб. Подібна оплата могла пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду і терміну її дії.
На жаль, з боку платіжної системи оскаржити цю операцію немає можливості, так як при її проведенні були введенні не тільки реквізити картки, що мають бути відомі лише її власнику, а також було підтвердження за допомогою 3D Secure (введення коду з смс, яке відправляється на фінансовий номер клієнта, або в Приват24).
В даному випадку, радимо вам звернутися до правоохоронних органів, а ми, в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню після офіційного запиту поліції.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Мошенники! 4149 3900 0806 9469 instagram.com/smartphone_top_ukraine/
Нам дуже шкода, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства, ми рекомендуємо вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
У Приватбанку крадуть кошти
На жаль, з вашого відгуку невідомо, яка саме провина банку в зазначеній ситуації.
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (3)
Крадіжка коштів з кредитної карти
Допожіть будь ласка як подати в суд на приват банк та змусити їх повернути викрадені кошти.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася така ситуація. Регламентні роботи в Приват24 проводилися з 23ї години 10 квітня до 8ї години 11 квітня, тому вони не мають відношення до операцій по вашій картці.
Хочемо звернути вашу увагу, що дані оплати могли пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду, терміну дії та у разі, якщо картка активна. Реквізити картки шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Шанси оскаржити дані операції і повернути кошти розцінюються як високі, однак розгляд подібних справ строго регламентовано правилами міжнародних платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання на вашу користь.
Комментарии (8)
ПриватБанк який займаеться благодійною допомогою списав з мого рахунку мою благодійну допомогу на закупівлю життьево необхідних ліків
Ваше питання було розглянуто нашими профільними фахівцями та по результату вам телефонував наш співробітник, однак, на жаль, ви не виходили на зв’язок.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. З нашого боку, до суду було надіслане відповідне клопотання щодо повернення судового збору, однак, на жаль, станом на сьогодні, відсутні дані про розгляд даного клопотання судом, тому на поточний момент заборгованість є актуальною та підлягає погашенню.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (22)
Заблокировали расчётный счет терминала
Бачимо, що блокування вашого розрахункового рахунку не відбувалось.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Написать комментарий
Приват повністю блокує зняття готівки за кордоном без будь-яких обєктивних підстав
Таке відбувається з моєю карткою і з карткою доньки не перший тиждень то ж може статися і з вами.
Приватівські писаки не визнають проблеми з боку банку і впарюють стандартні відписки.
Забирайтке гроші з приватівських карток це початок їхнього кінця.
Через великий попит на готівку, в деяких регіонах, на прохання місцевих банків, встановлене додаткове обмеження на її зняття. Спробуйте, будь ласка, зняти кошти пізніше.
Комментарии (3)