Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sadok99 14 апреля 2022, 12:12
Добрий день! 23 березня 2022 р, я відправила заявку на отримання допомоги в єпідтримки. заяву приняли, 10 днів давно пройшли, де гроші? сьогодні вже 14 квітня 2022 р всі, з мого підприємства, хто написав заявку на епідтримку. отримали гроші, я ні. податки сплачуємо,
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2022, 12:55
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Державна податкова служба після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
pmn19 14 апреля 2022, 11:53
В марте пришла субсидия с формулировкой:
«Безготівкове зарахування. Коментар до платежу: Finansuvannia sots.dopomohy vid MSP tsent #UA9430 **** **** Zarakhuvannia hroshovoi dopomohy/subsydii/pilh zh.PKMU № 215/0»
комиссии за зачисление не было.

В апреле пришла субсидия с формулировкой:
Безготівкове зарахування. Коментар до платежу: Finansuvannia sots.dopomohy vid MSP tsent #UA9430 **** **** Zarakhuvannia hroshovoi dopomohy/subsydii/pilh zh.PKMU № 215″
удержана комиссия за зачисление 0,5%.

Спасибо Привату за поддержку социально незащищенных слоев населения на временно оккупированных территориях!!!
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2022, 12:53
Добрий день!
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію. Щоб розібратись в ситуації та уточнити ваші контакти ми звернулись в приватному повідомленні.
VadimGrigorash 14 апреля 2022, 11:51
Доброго дня, я 06.02.2022 о 12:07 знімав кошти в банкоматі м.Христинівка, кошти банкомат довго рахував але так і не дав, але списав, неодноразово було подані заявки на гарячій лініі, але все марно, сума для мене дуже значна — 8000грн, тим більш в переод Війни. Всі заявки були відмінені, в звязку з тим що проведена інкасація і зайвих коштів не виявлено, але на поставлене мною питання чи були перевірені камери банкомату і самі інкасатори, відповіді немає.
Дуже прикро, що сталась така ситуація, адже я не просто клієнт, я підприємець який працює не перший рік з банком, а тут так обманули та щей вішають якусь лапшу, напевно прийдеться прощатись з цим банком…
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2022, 12:50
Добрий день!
Питанням вже займають профільні фахівці. З вами додатково зв'яжуться.
Проблема решена
0990850190 13 апреля 2022, 20:45
В Тернополі на вул. Бродівська, 44, в терміналі TS203023 12.04.22 приблизно о 18.35, при поповненні мною інтернет-карти, пропало живлення в усьому супермаркеті. Я обрав суму для внесення 7500 грн і встиг повноцінно внести 2000 грн, на наступній п’ятисотці світло погасло. Майже одразу світло з’явилося, а мої 2500 грн так ніде і не з’явилися. Залишив одразу заявку — через день вона відхилена, подав знову — як мені сказали — у вищу інстанцію — відхилили за пару годин. Як я розумію, з таким же успіхом зникла б і більша сума. Буду ще лишати заявки і скаржитися. Користуюся послугами часто і давно, але така ситуація вперше і заставляє задуматися.
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2022, 10:01
Добрий день!
Питання в роботі у профільних фахівців. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Проблема решена
Irma89 13 апреля 2022, 19:45
С каких пор приват банк решил, что вправе лишать граждан законных социальных выплат??? На каком основании с суммы поступившей соц.выплаты была содрана комиссия о зачислении??? Карта пенсионная, поступления ВСЕГДА только пенсия и соц.выплата и НИ РАЗУ еще не было дополнительных комиссий о зачислении. В банке объяснили это тем, что якобы формулировка другая: раньше было (по информации из приват24) «целевые поступления. выплаты социального фонда, соц.выплата», а сейчас — «доход. безналичное зачисление. комментарий к платежу: фінансування соціальної допомоги від МСП. … Зарахування грошової допомоги/субсидії/пільг …» и отфутболили в фонд соц.помощи. Банк якобы не при чем!!! А то, что и в первом и во втором случае зачисления обозначены, как СОЦИАЛЬНАЯ ПОМОЩЬ, то это банку не заметно!!! Главное, чужие деньги присвоить!!! Мошенники!!! С пенсий, зарплат и стипендий тоже теперь будете комиссии вычитать!!!
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2022, 9:03
Доброго ранку!
Банк не стягує комісію при зарахуванні цільових коштів на картку для виплат. Важливо розуміти, що ознаку цільових коштів ставить не банк, а відправник цих коштів. Тому, якщо при зарахуванні була стягнута комісія 0.5% від суми це означає, що кошти були відправлені, як звичайне безготівкове поповнення картки і не мали ознаки цільових, як то пенсія, соц. виплати чи інші цільові зарахування. З питанням чому кошти були відправлені, як звичайне безготівкове поповнення ви можете звернутись до відправника.
sergo555 13 апреля 2022, 17:54
Заблокировали аккаунт и попросили предоставить справку о доходах. После предоставления справки, сообщили что закрывают мой аккаунт навсегда. Я обратился в отделение и мне порекомендовали собрать более полный пакет документов и скинуть в чат. Я собрал более полный набор документов и пытался несколько раз скинуть в чат — но поддержка шаблонно отвечает, что «ваш аккаунт закрыт и мы не можем принять ваши документы». По телефону также сообщают что не могут принять документы, отправляют в «чат». Все ссылаются друг на друга. Я в тупике, банк никак не хочет идти на встречу и рассмотреть документы для разблокировки счета.
Приватбанк
Ответ банка
13 апреля 2022, 19:09
Добрий вечір!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0957923469 12 апреля 2022, 21:01
Оформила заявку 24.03.2022 через Монобанк сегодня 12.04.2022 и досих пор ничего не пришло. Скажите пожалуйста в чем причина.
Приватбанк
Ответ банка
13 апреля 2022, 9:51
Доброго ранку!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Заявка на отримання 6500грн подається через «Дію». Якщо для отримання коштів ви обрали картку іншого банку, а не ПриватБанку, можете уточнити наявність коштів на рахунку в їх підтримці.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0978739495lera 12 апреля 2022, 18:58
Досих пор нет выплат по карте еподдержка 6500 заявление подавалось 25.03.2022, Вы что решили присваевать деньги себе?
Приватбанк
Ответ банка
12 апреля 2022, 19:46
Вітаємо.
Для уточнення причин не зарахування коштів ви можете звернутись до відправника.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Егор Крупин 12 апреля 2022, 16:21
Оформив 6500 від дії 26 березня вже 12 квітня, але кошти так і не надійшли
Приватбанк
Ответ банка
12 апреля 2022, 16:44
Вітаємо.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Serj1989 12 апреля 2022, 14:40
Обратился в банк через братную связь и обьяснил что потерял работу. Обьяснил что не уверен в том найду ли я работу и смогу ли оплачивать в июне по 5% от кредита с начислением 3,4% на тело кредита.Предложил поглынуть этот кредит кредитом наличкой на 36 месяцев.Мне прислали шаблон март — апрель, а дальше 3,4%.Сказали что кредит наличкой не выдают по 1,5%.Все для людей.Вот так банк идет на реструктуризацию.
Приватбанк
Ответ банка
12 апреля 2022, 16:44
Вітаємо.
У разі прострочення зобов`язань за договором та наявності у банку пропозицій реструктуризації для вас, ми додатково з вами зв`яжемось.
Проблема решена
Naveszolota 12 апреля 2022, 14:21
Я робила переказ. Зараз кожна копійка на вагу золота! Взагалі я користуюсь переказами та дивлюся на суму комісії — це нормально. АЛЕ — я робила платіж, мені висвітилось — комісія 1 грн. Це норм. Я підтвердила. Зробила квитанцію в ПДФ — там теж комісія 1 грн. А коли відкрила рухи по рахунку — комісія майже 50 гривень!!! Це як? Невже це не шахрайство? Авжеж десь на сайті є тарифи. Та я не банківський працівник і перекази не є моєю основною життєвою справою. Коли написана чітка сума комісії — 1 грн чи 50 грн — вона повинна бути остаточною. А не тут читаємо, там дивимось, а там ми з Вас все зняли!
Приватбанк
Ответ банка
12 апреля 2022, 16:54
Вітаємо!
При здійснені платежів варто не забувати, що за використання кредитних коштів стягується додаткова комісія у розмірі 3 %. Інформація про тарифи знаходиться у публічному доступі та ознайомитися з нею ви завжди можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
stomaks 12 апреля 2022, 11:40
18.03.2022г. При попытке положить наличные на карту через банкомат в сумме 50000 банкомат деньги забрал и потух.
Звонил на 3700, подавал заявку на возврат денег.
на горячей линии кормят завтраками и обещаниями.
Вопрос не решен и прогреса нет никакого.
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2022, 15:23
Вітаємо!
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alekseeva24 12 апреля 2022, 10:55
Здравствуйте, есть какие упрощенные
условия по списанию кредита для людей, которые находятся в оккупированном городе, без света, связи, той же воды, где не работает ни один терминал. Конкретно сейчас имею ввиду Снигиревку в Николаевской области. Т.к. человеку, который находится там сегодня утром с карты банк пытался списать ежемесячный платёж по кредиту… как быть вот таким людям, которые оказались, а тяжёлой ситуации, каждый день борясь за жизнь!!!
Приватбанк
Ответ банка
12 апреля 2022, 11:23
Вітаємо!
З турботою про кожного нашого клієнта в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів. Додатково, протягом березня, клієнтам встановлювалася відсоткова ставка за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %). Пільгова процентна ставка за квітень і травень становитиме 1,7 %.
Клієнт може особисто звернутися в нашу підтримку, де наші фахівці з радістю підкажуть інформацію по його картці після ідентифікації.
З повагою, ПриватБанк.
oleg507 12 апреля 2022, 8:49
Являясь более 10 лет клиентом банка, появилась необходимось впервые посетить их кассу, снять 1000 евро с карты. До этого хватало приват24 приложения.
В отделении одна касса и было около пяти человек в очереди. Постоянно бегали какие-то тетки в соседнее помещение
и периодически окно кассы просто закрывалось. Думал может переучет или что там. Как дошла очередь увидел что висит
бумажка «операции от 50 тыс грн без очереди». Пропустив 5 человек, которые стояли в очереди нужно было еще столько же пропустить без очереди. Видно у кого операция до 50 тыс тому нечем заняться как стоять в очередях.
И насчет заказанных через приват24 валюты 1000 евро, её в кассе не оказалось. 3700 рекомендовала договариваться с руководителем отделения.
Теперь действительно прочуствовал, что это Государственный банк. Оффлайн Приватбанк такой же треш как и Укрзализныця и тому подобное
Приватбанк
Ответ банка
12 апреля 2022, 11:28
Добрий день!
Приносимо вибачення, що після звернення до нашого відділення у вас залишився неприємний осад.
Наші фахівці вже проводять перевірку по вашій ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
Rina5 12 апреля 2022, 8:17
Отделение по адресу: Харьков, ул. Танкопия, 23
Харьков, отделение на Танкопия, 23.
Очередь сумасшедшая, постоянно заходит категория людей, которые сейчас обслуживаются без очереди. Люди приходят за час до открытия и не попадают к оператору, потому что весь день приезжают новые во-е. Вы закрыли почти все отделения в Харькове, неужели трудно посадить одного-двух операторов для работы именно с в-ми? Вчера простояла в очереди три часа, очередь за это время продвинулась на пару человек. Ещё постоянно «виснет» база данных. Может зависнуть на полчаса, а может на три. Ходила два раза, к оператору попасть так и не удалось. Колл-центр тоже не отвечает. Автоответчик обещает, что перезвонят в течении трёх минут и никто в итоге не связывается. Отношение как к скоту.
Приватбанк
Ответ банка
12 апреля 2022, 10:27
Вітаємо!
Нам шкода, що у вас склалося таке враження та приносимо вибачення за незручності. Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення, дійсно, тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Не варто забувати, що більшість банківських операцій ви можете здійснити в Приват24.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити, які у вас виникли труднощі при зверненні в підтримку.
Fom75 11 апреля 2022, 23:28
Внаслідок шахрайських дій в мене були незаконно списані кошти з кредитної та зарплатної карток на суму більше 105 тисяч гривень.12.03.22 в мене пропав зв‘язок, про що було повідомлено на гарячу лінію київстар з іншого номеру телефону для з‘ясування обставин і повернення зв‘язку, попросили чекати добу з повідомленням смс. Не дочекавшись відповіді 15.03.22 я звернулася у відділення київстар з документами про відновлення зв‘язку. Так, як мені не приходила смс про заміну номеру,15.03.2022, я нарешті дозвонившись на гарячу лінію приватбанку з іншого номеру телефону попросила заблокувати кредитну картку, навіть не підозрюючи, що з 12.03.2022 вже знімаються кошти шахраями. Від київстар не дочекавшись відповіді, чому не було зв‘язку, хоча я 2 рази проходила ідентифікацію у відділенні київстар з документами і оригіналом сім карти, змінила номер телефону. Тільки після зміни номеру телефону, я побачила що були зняті кошти з карток в м. Кривий Ріг з 12.03.23 по 20.03.2022 в сумі більше 105 тисяч гривень про що було повідомлено в кіберполіцію та написана заява у відділенні приватбанку, в той час, коли я знаходилась в м. Київ, що підтверджено документально. Банк відмовляє в поверненні незаконно списаних коштів через шахрайські дії з заміною сім карти, зсилаючись на те, що було проведено блокування картки, без блокування номеру (номер і так був заблокований, в чому я була впевнена після звернення в київстар).Добре, якщо ти знаєш, що в тебе несанкціонований доступ, то можна відразу заблокувати і номер і картку, але якщо ти навіть не підозрюєш про зняття коштів? Система безпеки приват банку абсолютно не захищена. Крім номеру телефону існуюють і інші методи ідентифікації.Тисячі людей можуть опинитися в такій ситуації. Хоча і НБУ зобов‘язує банки повертати незаконно списані кошти, внаслідок шахрайських дій (що доведено кіберполіцією), це все не виконується. А для мене це велика сума коштів.Я залишилася без засобів на існування під час війни (ще й зарплатню було вкрадено).Шкода, що в нас не виконуються закони і вкладники абсолютно не захищені.
Приватбанк
Ответ банка
12 апреля 2022, 10:19
Добрий день!
Нам сумно, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Ваше питання вже в роботі у наших профільних спеціалістів, за результатом розгляду вам зателефонує наш фахівець.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
RuslanSi 11 апреля 2022, 18:31
Я бізнесмен. Знаходжусь закордоном, повинен портнерам сплатити кошти, для цього намагався поповнити СВОЮ картку Револют — відхилено.
У банку сказали, що є якійсь ліміт 30000грн/місяць.
Я спитав, де таке написано?
Відповідь вбила — це внутрішньо банківське.
Чого? Як мені з людьми розрахуватись?
Приват — дно-днище
Приватбанк
Ответ банка
11 апреля 2022, 19:53
Вітаємо!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Проведення операцій у період воєнного стану вимагає додаткової уваги. Банк зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи для мінімізації таких ризиків згідно з чинним законодавством. Наразі максимальна сума за такими операціями становить 30000 грн/місяць.
Yasya2703 11 апреля 2022, 18:08
Здравствуйте. С 24.02 отделение приват банка на Васильковской, 1 закрылось. Я пытаюсь регулярно звонить на 3700, что бы узнать хоть какую-то информацию, но её нет. У меня там документы и загран паспорта, поэтому не могу с ребёнком выехать за границу!
Прошу назначить конкретный день и время, что бы желающие смогли задать свои вещи!!!
Я понимаю, что многие выехали, но как же быть кто остался и хочет забрать своё???
Приватбанк
Ответ банка
11 апреля 2022, 19:36
Добрий вечір!
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб воно було розглянуто якомога скоріше.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nadezhda111 11 апреля 2022, 17:14
Если вы любите в столь и так не простое время на протяжении месяца день через день не иметь возможности воспользоваться своими деньгами по причине ежедневных технических проблем банка, решение которых затягивается чаще всего на сутки, то можете смело оформлять карту Приватбанка
Приватбанк
Ответ банка
11 апреля 2022, 19:21
Добрий вечір!
ПриватБанк відновить до 6:00 ранку 12 квітня штатний режим Приват24 після регламентних робіт, які необхідні для безпечної та якісної роботи сервісів. Перепрошуємо за перебої. Дякуємо за ваше розуміння
вкладчик Подоляко 11 апреля 2022, 16:52
Вже закінчились обстріли відновлено електропостачання відділення на просп. Перемоги 96 цілісіньке але не працює можливо персонал розбігся але там стоїть терміна і 2 банкомати ще два термінали по просп. миру 49 всі вони підключені до злектрики але не працюють на прийом готівки пишуть що термінал приймає 0 готівки. То для чого вони стоять коли люди не можуть поповнити свої картки щоб розрахуватись за просьбою міського голови за комуналку яку потрібно відновлювати. Зате центроальне відділення по вул Серьожнікова винайшло новий спосіб маринування людей щоб попасти в приміщення потрібно записатись на вулиці що і зробив 1 квітня призаписі повідомили що перекличка буде 10 квітня прийшов відмітився і отримав повідомлення що приходьте 20 квітня на 9,30 ранку то можливо попадете в приміщення і це лише для того щоб внести гроші на карту. Як можна назвати такий сервіс коли термінали грошей не приймають відділення не працюють.
Приватбанк
Ответ банка
11 апреля 2022, 19:19
Добрий вечір!
Банк робить все, щоб забезпечити клієнтів якісними послугами та можливістю в будь-який момент скористатись своїми коштами. Ми постійно реагуємо на ситуацію та надаємо банківські послуги, як за умов пандемії, так і під час війни. Відділення банку, банкомати та термінали самообслуговування працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів.
Поповнити картку ( переказом P2P ) та оплатити комунальні платежі можна через Приват24. Просимо проявити терпіння та розуміння.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝