Минфин - Курсы валют Украины

Установить

некомпетентність працівників,оцінка обслуговування далеко в мінусах!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
lapulyua 4 февраля 2020, 11:29
.У 2018 закинула кошти за нараховані нізвідки проценти, бог з ними але! Закинувши кошти я вимагала закрити рахунок, на що мені запропонували його залишити на всяк випадок, заперечивши раз 10, запропонували ще один відкрити замість цього, знову відмовившись раптово ромітили що ще не вся сумма сплачена направили мене в термінал, я буквально навпроти дівчини скинула вдвічі більшу сумму яку вона озвучила, на що вона сказала що кошти поступатимуть 3 дні з термінала, я від злості аж розкричалась з вимогою закрити мені рахунок, вона сказала що не може мені його закрити так як я мушу це зробити сама, я знову наполягла що картки не маю, пароль навіть не помню бо дуже давно нею не користувалась та і не потрібна вона мені.на ці всі заперечення дівчина сказала що навіть якщо він буде не закритий то нічого не стягуватиметься а закрити вона його не може, звернувшись до іншоі працівниці та теж вперто відмовлялась закривати рахунок але вона його тіпа ,, заморозила''.Так от це було у 2018 році! рахунок був в плюсі «заморожений», сьогодні мені написав працівник Приват Банку щоб я зайшла у відділ по заборгованості! *** по заборгованості! у мене борг 1537 грн!!! я аж очуміла, чо за ***? передзвонила на що мені відповідь була що у звязку з незакритим рахунком мені нараховували кошти! тобто вони за два роки не удосужилися мене повідомити що у мене якийсь борг! про який я ні сном ні духом! це що нормально??? що за працівники, одні не хочуть закривати рахунки а інші за два роки навіть не повідомляють що є якась проблема, що ж ви таке витворяєте??
Приватбанк
Ответ банка
4 февраля 2020, 12:54
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / некомпетентність працівників,оцінка обслуговування далеко в мінусах!