Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Термінал вилучив у мене 7300 грн та Банк відмовляється їх повертати

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Kateryna0608 28 января 2020, 14:09
23.01.2020 року я намагалась поповнити свою карту ПУМБ через термінал Приватбанку, користувалась сервісом «Поповнити карту іншого банку» та вставляла карту в картоприймач.

Термінал ідентифікував мої дані, після цього я внесла 7300 гривень.

Після внесення останньої купюри термінал видав надпис «Платіж буде оброблено пізніше» та викинув мене на сторінку внесення коштів (нібито я нічого і не вносила).

Я відразу зателефонувала по номеру 3700, щоб запитати що мені робити. Оператор сказав вийти з операції, назвати йому номер терміналу і кошти мені будуть повернуті. По інформації оператора, обробка скарги мала відбутись від 24 год до 14 днів.

Проте, о 20.00 того ж дня мені в додатку Приват24 прийшло повідомлення, що в моїй заявці відмовлено, підстав для повернення коштів не має. Я почала уточнювати і виявилось, що за ці дві години від часу подачі моєї скарги вже була нібито проведена інкасація, кошти перераховані та різниці не виявлено.

Як на мене, це дуже підозріло, що за 2 години, ще й ввечорі встигли це все зробити. У найближчому відділені мені також підтвердили, що на підрахунок коштів треба декілька днів.

В подальшому, я подавала ще 3 онлайн заявки, щоб все-таки віднайти кошти. У відповідь мені дуже швидко надходили повідомлення, що підстав для повернення не має, при цьому не пояснюючи куди ділись кошти. Оператори грублять та натякають, що це я намагаюсь витягнути з банку кошти.

Таким чином, кошти в термінал внесені, проте банк чомусь не бачить ані моєї операції в системі, ані авторизації картки. Ще більш дивно, що інкасація була нібито проведена протягом двох годин після вилучення коштів та банк встиг кошти перерахувати та проаналізувати.

Вирішувати цю ситуацію Банк до цього часу не хоче! Будьте обережні, ваші гроші можуть таким же чинум вилучити!

Якщо питання буде вирішено за допомогою Банку, я готова в продовження цьому коментаря про це чесно написати, проте наразі жодного належного реагування не маю.
Приватбанк
Ответ банка
28 января 2020, 16:09
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
Kateryna0608 29 января 2020, 12:00
Хочу повідомити, що питання моє було вчора вирішено. Гроші повернули, працівники банку вибачались за незручності та неправильно надану мені інформацію щодо інкасації. Як і обіцяла, пишу цей відзив відразу після вирішення питання. 

Комментарии - 2

+
+28
Буква Ґ
Буква Ґ
28 января 2020, 17:46
#
Пользуся родными. Ох вейт...
+
+15
Kateryna0608
Kateryna0608
29 января 2020, 12:00
#
Полезный комментарий
Хочу повідомити, що питання моє було вчора вирішено. Гроші повернули, працівники банку вибачались за незручності та неправильно надану мені інформацію щодо інкасації. Як і обіцяла, пишу цей відзив відразу після вирішення питання. 
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Термінал вилучив у мене 7300 грн та Банк відмовляється їх повертати