Не повертають кошти по повідійному списанню за одну покупку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
По моїй карті вже неодноразово було подвійне списання але гроші без проблем автоматично повертались на рахунок( без ніякого сповіщення). А тут ось така неприємна ситуація! Я неприємно здивована цим!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалось негативне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що списання коштів ініціюється не банком. Списання проводиться за запитом торгової точки. Дозвольте зазначити, що в даній ситуації кошти по одному з двох платежів знаходяться в резерві. Це означає, що вони автоматично повертаються назад на доступний баланс картки на 11й день після проведення операції, за умови відсутності запиту на списання від торгової точки.
Нами було детально проаналізовано Ваше звернення в підтримку, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому. Так як заявка на повернення коштів була створена по вже списаній сумі, тому було озвучено регламент до 120 днів. В даному випадку, якщо перша сума повернеться з резерву автоматично, запит на повернення коштів буде оброблено з відмовою, так як це вже не буде подвійним зняттям.
З повагою, ПриватБанк.