Проблеми з обслуговуванням поточного рахунку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Да все просто. Хорошим специалистам необходимо платить. Сдается мне что приват превращается в болото как и ощад. Как говорится понабирали людей по объявлению. Шаблоны ответов дали вот они и мелят что угодно лишь бы от них отвязались. А решить проблему ни один не в состоянии. Это же ответственность. Как пел прекрасный поэт и актер В Высоцкий. Настоящих буйных мало. Вот и нету вожаков)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Хоча в податковій рахунок було взято на облік та він відображався в кабінеті платника податків банк відмовив у наданні інформації щодо відповіді податкової та й взагалі пояснення ситуації і шляхів її вирішення.
Після подання довідки відповідної форми в письмовій формі з податкової. 17.12.2019 рахунок був розблокований.
06.01.2020 прийшов лист з таким же змістом і рахунок знову заблокували.
Хочу відмітити не профісіоналізм працівників Колл-центру, при кожному зверненні повідомляли чомусь різні причини блокування, хоча в листі було чітко вказано «податкова відмовила в прийнятті на облік рахунків у форматі IBAN» і банк отримав 17.12.2019 довідку від податкової. Пропонували заповнити анкету в приват24, актуалізувати дані у відділенні банку, сканувати паспорт у приват24 для фіз осіб. Після відвідування відділення, багаточислених звінків, виконання усіх вимог і пропозицій банку рахунок на даний час досі заблокований (9-й день). При зверненні до банку з пропозицією закрити рахунок — банк відмовив, пояснивши що це не можливо. Працюємо з 2002 року з різними банками, така ситуація сталась вперше.
Хотілось би отримати відповідь чому банк не виконує умови договору про розр.-кас. обслуговування? не пояснює причин відмови в обслуговуванні? не дає чітких вказівок щодо вирішення проблем? не дає права закрити рахунок? чи несе взагалі відповідальність персонал за такі ситуації і чи передбачена компенсація за «простій» в розрахунках?… гадаю ні.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.