Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Новорічне привітання від Привата.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
peacemaker 13 января 2020, 0:14
Клієнтом ПриватБанку я є давно, мабуть з років 10 чи більше. За цей час відкрив вже 4 рахунки, один з яких у валюті, а один — ФОП. Жодного разу не було прострочки платежу, всі борги гасив вчасно, з пільгового періоду універсальної карти жодного разу не вилітав, всі кредити повертав. Кредитна історія — просто ідеальна, і не тільки в цьому банку.
Заробітна плата — дуже пристойна, крім того працюючий ФОП, претензій з боку банку чи сумнівів у моєї спроможності — ніяких.
І тут приходить подарунок від Приват з Новим Роком та Різдвом Христовим: всі мої кошти з карти універсальної зникли, а сама карта пішла у мінус 15 000 грн. Оказалось, мені зменшили кредитний ліміт до «0». Навіщо його тоді було давати, підвищувати, щоб потім безпідставно, підступно забрати, та ще перед святами. Якось це не по-людськи.
Дзвоню в банк, питаю, на підставі чого обнуліли кредитний ліміт? Ніяких порушень з мого боку не було. У відповідь — банк не зобов'язаний пояснювати, він може робити все, що завгодно зі своєї сторони. Натомість клієнт ніяких прав не має.
Почав дізнаватися у знайомих, так це вже система останнім часом з Приватом, не тільки зі мною. Таке враження, що банк «виштовхує» старих надійних клієнтів. Чи може, грошей не вистачає, і він хоче позабирали всі гроші. Але ж ми за все це платимо відсотки і банк на цьому заробляє.
Допоможіть, будь ласка, розібратися, чи може банк робити таке зі старими, сумлінними та надійними клієнтами?
Багато знайомих не витримали такої непрозорої та непередбачуваної політики Привату та перейшли в інші банки.
Заздалегідь вдячний за допомогу.
Приватбанк
Ответ банка
13 января 2020, 10:13
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картами через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.

Комментарии - 1

+
+13
peacemaker
peacemaker
13 января 2020, 18:18
#
Я так розумію, коли немає аргументів чи хоч якихось пояснень, банк вдається саме до таких відповідей.
Я вже чув це не один раз слово в слово, і на гарячій лінії, і у відділенні Приват Банку.
Цікаво, що в реалії все відбувається з точністю до навпаки: тільки згідно їхнім рекомендаціям починаєш активно користуватися карткою і проводити більші суми, одразу ж банк зменшує ліміт, забираючи гроші, які є на карті. Ти приходиш до магазину зробити покупку, знаючи що в тебе є гроші, а виявляється там пусто, банк вже відреагував на твою активність. Це вже перевірено, і не тільки на моєму досвіді. А коли ти не активнічаєш, то і ліміт ніхто тобі не зменшує.
Висновок тільки один: Приват Банк не поважає своїх клієнтів, обманюючи їх та проводячи непрозору нечесну політику.
Приват зовсім зіпсувався і не вартий наших грошей.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться