Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не рекомендую LiqPay (питання вирішено 04.01.2020)

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Inna Vasylivna 4 января 2020, 15:33
Для свого інтернет-прооекту вирішила скористатися системою LiqPay. Зареєструватися вийло дуже швидко і без проблем. Але не тут то було далі. На моєму сайті кнопка оплати працює СУПЕР, але як виявилося «активована без відшкодування», тобто можна оплачувати, кошти знімає, але кошти не надходять адресату.

Звернулася в чат, відповіли, що мій сайт не відповідає їхнім вимогам. Добре,… допрацьовую.

Звернулася в чат, відповіли, що…
"«Передав інформацію по Вашому магазину співробітникам відділу активації. Перевірка протягом 1-2-х годин.
Якщо всі умови сервісу виконані на Вашому сайті активація пройде успішно, статус магазину буде змінений на „Активовано“ і Вам прийде лист на пошту.
Якщо лист не надійде і статус не зміниться, то напишіть, будь ласка, нам в чат для уточнення деталей або на пошту monitoringmerchant@privatbank.ua»

Прийшов лист, знову із тими самими зауваженнями((((

Знову пишу в чат…
Пишу на е-мейл monitoringmerchant@privatbank.ua
Знову пишу в чат…
Пишу на е-мейл monitoringmerchant@privatbank.ua
Знову пишу в чат…
Пишу на е-мейл monitoringmerchant@privatbank.ua
Знову пишу в чат…

Приходить лист, виявляється у мене Договір оферти та Політика безпеки в форматі ПДФ, а НЕ можна у такому форматі.
Добре, ..., переробила.
Пишу знову і не е-мейл і в чат…
Відповідь одна в чаті «Передав інформацію по Вашому магазину співробітникам відділу активації. Перевірка протягом 1-2-х годин.
Якщо всі умови сервісу виконані на Вашому сайті активація пройде успішно, статус магазину буде змінений на „Активовано“ і Вам прийде лист на пошту.
Якщо лист не надійде і статус не зміниться, то напишіть, будь ласка, нам в чат для уточнення деталей або на пошту monitoringmerchant@privatbank.ua»

Знайшла е-мейл техпідтримки technical.support@liqpay.ua. Пишу туди.
Відповідь прийшла:
«Нам дуже важливо розуміти, щоб оплата через нашу систему була простою і зрозумілою для наших з Вами клієнтів. Тому для активації ми просимо Вас відправити поетапні скріншоти оплати на Вашому сайті через LiqPay (починаючи з головної сторінки і закінчуючи сторінкою LiqPay) на пошту monitoringmerchant@privatbank.ua
В темі листа, вкажіть, будь ласка, публічний ключ компанії, щоб ми відразу взяли Ваш сайт в роботу.»

Чекаю уже 6 день)))) Побачимо, що далі
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2020, 16:15
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.
Полезный комментарий
Inna Vasylivna 4 января 2020, 20:05
Дякую! Все запрацювало. УРА! Надіслала скріншоти, які просили, і система запрацювала. Гарних свят!

Комментарии - 1

+
0
Inna Vasylivna
Inna Vasylivna
4 января 2020, 20:05
#
Полезный комментарий
Дякую! Все запрацювало. УРА! Надіслала скріншоти, які просили, і система запрацювала. Гарних свят!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Не рекомендую LiqPay (питання вирішено 04.01.2020)