Не повертають помилково сплачені кошти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Знову ж таки, Ваші так звані фахівці протягом 2х тижнів надають абсолютно різну інформацію, станом на сьогодні мені не зрозуміло хто має йти до банку з письмовою заявою і коли кошти будуть перераховані з транзитного рахунку або на мій поточний рахунок у вигляді залишку, або на р/р мого постачальника у вигляді помилково перерахованих коштів
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
20.11.2019 постачальник звернувся на гарячу лінію, і оператор сказав, що це я маю звернутися з заявою у будь-яке відділення Привату з проханням повернути мої кошти на мій поточний рахунок.
Сьогодні 25.11.2019 на гарячій лінії відповіли, що заявка відхилена і… постачальник має ЗНОВУ звертатися з заявкою в банк!
Все виглядає так наче ті кошти просто щезли!
Сьогодні знову подали 2 заявки, цікаво що буде далі? Танці з бубном?
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Ваше питання було ретельно розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату був здійснений зворотній зв'язок з наданням рекомендацій для подальшого врегулювання ситуації.
З повагою, ПриватБанк.