Без коментарів!!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Ну первые 2 пункта привычные уже до боли
3 это правила МПС
А по платежу тут хз, типо если отклонили то и автовозрат должен быть на ресурс с которого отправили.
В принципе тут лучше обращаться в сеть которая отправляла деньги
---
Ну а что по поводу звонков, сорян если то лицо указало ваш номер то это не к банку вопрос даже)
Сегодня это 24-е ноября (воскресенье) - не банковский день. По законодательству можете ждать до 28-го, потом поднимать бучу.
Хотя с приватом, лучше сразу начать шуметь.
Хотя с приватом, лучше сразу начать шуметь.
«Рекомендуємо продовжувати користуватись продуктами та сервісами банку, це може вплинути на суму ліміту в майбутньому.» - ничего себе как девки пляшут. А девочке, которая писала этот ответ, невдомек что после таких приколов вообще пропадает желание пользоваться услугами вашего банка?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.95 | 42.735 |
EUR | 43.09 | 43.8597 |
Все курсы банка |
Являють клієнткою близько 13 років
Те що твориться зараз ні словами описати ні матюків не вибрати
1. Кредитний ліміт — зменшують коли хочуть, колись збільшували коли хотіли.
2. Оплата частинами — колись залежало від ліміту кредитного рахунку, тепер просто нема такої послуги.
3. Списання коштів- платиш за щось через інтернет, банк може собі через декілька днів без тебе списати суму ще раз, а далі скаже оператор почекайте декілька днів і кошти повернуть.
Для тих хто замітила пропавшу суму, то повернуть, а для тих хто не замітив- невідомо!!! Будьте обережні!!!
4. Ноу-хау від банку!!!
Сьогодні!!!
Платіжна система заблокувала переказ!!!
Мені гроші відправили, а я їх не отримала!!!
Пів дня вияснюю де гроші?????!!!
В мене їх нема
В тих хто відправляв нема
В приватні нема
ДЕ ВОНИ????????
Сума невелика й немаленька 3400
Де я їх маю шукатиии??????
Попросила в приват банку справу, що переказ дійсно заблокований — відповідь мене вбила — заплати 100 грн за нестандартну довідку
Ви там повністю Ох… ли????????!!!
Мої гроші пропали, і я ще маю за довідки платити ?????!!!
Оператор банку мені взагалі запропонувала змінити банк!!!
Я САМА ЦЕ ЗНАЮ!!!
Просто живу в такій дирі де тільки і є відділення привату.
Чесно кажучи за останні 2-3 роки я в ШОЦІ від дій банку.
А ще на останок добавлю
Дзвінки від операторів
За… ли
Просять переказати їхньому боржнику
Я тут до чого??????
Я вам все віддаю
Ще й ви самі собі забираєте
Якого х… Ви мені дзвоните, за якогось там мого майже незнайомого чоловіка?????.!!!
Кредитний ліміт по картці та ліміт по сервісу «Оплата частинами» встановлюється банком в індивідуальному порядку для кожного клієнта. При встановленні та зміні ліміту враховується велика калькість факторів, що впливають на прийняття рішення. Рекомендуємо продовжувати користуватись продуктами та сервісами банку, це може вплинути на суму ліміту в майбутньому.
При проведенні операцій на сторонньому сайті, даний сайт в момент проведення оплати може не списувати суму, а лише дати запит на її блокування. Сума в резерві може знаходитись до 10-ти днів, протягом яких, сайт може запитати суму до списання. Якщо сайт замість того, щоб списати раніше заблоковану суму надсилає на банк новий запит на списання такої ж суми, банк має відповісти на запит та відправити кошти сайту. При цьому, якщо в десятиденний строк сайт не запитує раніше зарезервовані кошти, банк повертає дану суму з резерву назад на доступний баланс картки автоматично. Це відбувається не залежно від того, чи звертався клієнт в банк. Такі правила затверджені міжнародними платіжними системами.
Питання по переказу відправленого на Вашу картку передано в роботу профільним фахівцям. За результатом його розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.