Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Лайфхай,як втратити свої гроші на рівному місці !

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
AlvinaDiduk 18 ноября 2019, 23:27
Сьогодні, 18.11.19, через термінал хотіла поповнити свою карту. Вставила карту- ввела пароль- поповнити карту… і тут підвис термінал, натиснула ще раз поповнити карту( як виявилося, в цей час виконалося 2 дії одночасно, і підтягнулася карта, на яку я останній раз здійснювала платіж). Не підозрюючи, я поповнила її на 19 000 грн. Після отримання чеку помітила, що кошти переведені не на моя карту.
Відразу подзвонила в ПРИВАТ БАНК з проханням заморозити кошти, на що мені відповіли, що заявку прийнято і вона буде розглядатися від 2 до 5 днів, а заморозити кошти вони не мають права. І це тільки в тому випадку, якщо отримувач -клієнт Приват Банку. Якщо ні — забудьте взагалі, шановні читачі, що у вас були гроші.
Після чого я запитала:« Які в мене гарантії, що кошти мені повернуться?» Отримала відповідь :« ми подзвонимо до отримувача і запитаємо, якщо він не очікував кошти, то вам їх буде повернуто, якщо скаже, що очікував, то ми не маємо права їх заморозити і повернути»!
ВИ СЕРЙОЗНО?????!!!
— « Добре, а як ви перевірите, що людина каже правду і що кошти дійсно повинні були надійти на рахунок? Адже отримувавч може сказати і неправду»
— « Ніяк. Ваше слово проти його. Якщо скаже «так», ми не повернемо кошти».

Після чого я зв*язалася з отримувачем ( оскільки замовляла товар, вже його оплатила і забрала !!!!!!( до речі, в ПРИВАТ БАНКУ пояснили, що часто трапляється так, що відправник може сказати неправду і гроші він перекинув за якийсь замовлений товар чи позику, а тепер намагається повернути!), пояснила причину, він погодився повернути, але, оскільки то кредитна карта, і на ній мінус, то при переказі в нього зніметься 4% в нього( точніше, з моїх грошей )+ 1 % моя комісія.
Загалом, біля 1000 грн ПРИВАТ БАНК, НЕ ВНИКНУВШИ В ПРОБЛЕМУ, НЕ ВДАРИВШИ ПАЛЬЦЕМ ОБ ПАЛЕЦЬ, ЗАРОБИЛИ НА РІВНОМУ МІСЦІ!

Після того, я подзвонила в банк і запитала про комісію, чи мені повернуть %.
На що я отримала відповідь:«Альвіна Вододимирівна, Ви ж розібралится з проблемою самі?! От якби Ви почекали, щоб менеджер банку зв*язався з отримувачем і підтвертив, що кошти було переведено помилково, то ми б повернули всі кошти на карту.!»
Я попросила надіслати мені анкету для оцінки роботи працівника банку. Анкета прийшла, відмітила НЕГАТИВНИЙ відгук. Дзвінок.
-«Альвіна Володимирівна, доброго дня! Ви залишили негативний відгук. Не могли б обгрунтувати свою позицію?

— Пояснила всю ситуацію 3 раз, задала одне питання.
» Як ви мені, як клієнту свого банку, допомогли у вирішенні даної ситуації?"
— Довга пауза, оскільки не було чого сказати...«Так, ситуація не з приємних, я записала Ваше звернення, від імені банку приношу вибачення!»
ВСЕ! НА ЦЬОМУ ВСЕ!
Як можна діяти в користь отримувача, якщо кошти пішли від відправника?
Як можна, не перевіряючи, не звіряючи переписок, де згадувалося про відповідні суми, закрити на все очі?
Як можна бути скільки років на ринку і так халатно відноситися до вирішення питань?
Я впевнена, що таких ситуацій, Як в мене, тисячі, а людей совісних, які повернуть гроші, одиниці…
Жаль, дуже жаль, що в нашій країні працюють такі структури.

Шановні працівники ПРИВАТ БАНКУ, бажаю, щоб ваші проблеми так само

справедливо вирішувалися, як ви вирішуєте питання вашого клієнта!
Приватбанк
Ответ банка
19 ноября 2019, 12:31
Добрий день.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Полезный комментарий
R Юрий 19 ноября 2019, 16:58
На будущее, небольшой лайфхак. Чтобы пополнить свою карту, достаточно на экране терминала выбрать пополнить карту, потом вставляете свою карту, терминал её считывает и выдаёт сразу данные ФИО владельца. И сразу можете пополнять. Никаких пин кодов или других операций выполнять не нужно. Что обезопасит вас от неправильных действий. Если пополняете на большие суммы, то разделите платёж на несколько частей. Например по 3-5 тыс. Это обезопасит вас в случае сбоя терминала потерять всю сумму сразу. Пишу вам из личного опыта. В этом банке надо быть подкованным к любым ситуациям.

Комментарии - 6

+
0
Jokets
Jokets
19 ноября 2019, 8:57
#
Тоисть вы из-за не внимательности сами что и признали сделали перевод, а виноват в итоге банк?
Вы говорите какие гарантии- никаких ибо теперь владелец денег тот кто их получил, а банк не полиция и не суд что бы ввести расследования кто и кому действительно должен денег, и кто из вас говорит правду или ложь.
К тому же что бы принять заявку об ошибочном переводе у вас изначаль спрашивают знаете ли вы человека и можете ли вы с ним решить вопрос, если да, тогда заявку даже не подают, получается как минимум вы солгаси тут
+
0
AlvinaDiduk
AlvinaDiduk
19 ноября 2019, 16:05
#
Шановний, те,що мені треба було звертати увагу на ПІБ, тут я згодна!
Не згодна з тим, що  банк не  реагує на такі ситуації  і ніяк вирішити їх не хоче.
 При чому тут розслідування  , суд і поліція?! 
Хоча б елементарну базу для вияснення можна зробити? 
Як по кредитах,так  всіх дістануть, а як ситуацію вирішити, то « моя хата скраю»
 
 Хотілося б мені почути Вас, шановний, якби ситуація така сталася з Вами!
 Від цього ніхто не застрахований, повірте!
  Дай Бог, Вам не потрапляти в такі ситуації.
+
0
R Юрий
R Юрий
19 ноября 2019, 16:58
#
Полезный комментарий
На будущее, небольшой лайфхак. Чтобы пополнить свою карту, достаточно на экране терминала выбрать пополнить карту, потом вставляете свою карту, терминал её считывает и выдаёт сразу данные ФИО владельца. И сразу можете пополнять. Никаких пин кодов или других операций выполнять не нужно. Что обезопасит вас от неправильных действий. Если пополняете на большие суммы, то разделите платёж на несколько частей. Например по 3-5 тыс. Это обезопасит вас в случае сбоя терминала потерять всю сумму сразу. Пишу вам из личного опыта. В этом банке надо быть подкованным к любым ситуациям.
+
0
AlvinaDiduk
AlvinaDiduk
19 ноября 2019, 19:03
#
Дякую за пораду) Буду знати .
Удачі!
+
0
R Юрий
R Юрий
19 ноября 2019, 13:19
#
ФИО получателя, теперь обращайте внимание на такие «мелкие» детали, на экране терминала.
+
0
AlvinaDiduk
AlvinaDiduk
20 ноября 2019, 14:19
#
Банк вирішив моє питання наступним чином:
Подзвонив до мене менеджер і сказав:« А чому отримувач перекинув Вам меншу суму?»
- « Бо кредитна карта і на ній мінус ,тому 4% +1% комісія на мою карту.»
- « Мушу розчарувати, то була не кредитна карта і ніякого мінуса там не було»
 далі діалог....
 Питаю на зарершення:« Чому у вас працюють погано термінали ? часто пише, що термінал тимчасово не приймає карту», в результаті треба поповнювати через номер, так в 2 рази більна комісія"
 Відповідь:« а вас  ніхто не заставляв поповнювати саме в цьому терміналі»

 Про що ми говоримо далі? Яка з боку Приват Банку може бути підтримка і допомога?

 P.S. Коли  я зв*язалася з отримувачем, якому випадково гроші перекинула, вона сказала, що ПРИВАТ БАНК ДО НЕЇ НЕ ДЗВОНИВ. ЦИТУЮ ЇЇ СЛОВА  З ПЕРЕПИСКИ :" Карта в минусе, менеджер банку не адекватный. После того как Вам вернули деньги, минус на карте был более 2тис.
И мне с банка никто не звонил. И как то сомневаюсь что это был менеджер банка. Менеджер банка не станет разглашать подробности по чужой карте."

????? 
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Лайфхай,як втратити свої гроші на рівному місці !