Не повертають кошти після помилкових списань 11.11 на AliExpress
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Приватбанк просто не для оплаты чего либо в интернете,вот и все.Можно долго обьяснять почему,один из пунктов испытали на себе.А карточкой привата можно и нужно пользоваться,но для других целей.
- +
- +30
- Филипп Филиппович
- 17 ноября 2019, 21:23
- #
А карточкой привата можно и нужно пользоваться,но для других целей.
===================
Картой примата удобно размазывать термопасту на процессоре компа, для оплаты видимо они не пригодны.
===================
Картой примата удобно размазывать термопасту на процессоре компа, для оплаты видимо они не пригодны.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Все курсы банка |
«Надайте, будь ласка, у банк один із документів, що підтверджують скасування купівлі або ненадання послуги/товару:
— копію чека, що підтверджує скасування в торговій точці, де вказана дата і сума операції;
— будь-які інші документи, що підтверджують скасування оплати послуги/товару;
— листування з торговою точкою, де зазначено, що послугу/товар не буде надано;
— скриншот сторінки сайта, на якому Ви здійснювали купівлю, з інформацією про скасування купівлі.»
Ви взагалі там думаєте що відправляєте? Які чеки від Aliexpress? Ви робите скріншоти всіх своїх оплат ще й коли робите іх з мобільного? Aliexpress не отримав нічого від вас крім помилки, яку Ви самі визнали що не справлялися з потоком транзакцій. Всі замовлення не оплачені в статусі на Aliexpress були ось вся інформація. Я Ali теж залишала заявку але вони не відповідають і Ви думаю б не відповідали якщо б продали на 38млрд$. У мене таких помилкових транзакцій за день було 15-20 і Ви самі знаєте що це Ваша проблема. Що ще я маю надати Вам щоб повернути свої кошти? Я відправила всі скріншоти які мала і з оплати того ж замовлення на слідующий день і що я отримала?
«На жаль, наданий Вами документ не підтверджує факт скасування замовлення. Рекомендуємо Вам звернутися до продавця та запитати підтверджувальний документ (переписку з магазином), де буде зазначено, що послугу Ви не отримали.»
А може б Ви спробували звернутися до Aliexpress по всім транзакціям? Щоб самим вирішити проблеми всіх Ваших клієнтів яку Ви самі створили нам, і думаю нас тут пару сотень мінімум набереться тих у кого так списало кошти. Тому тепер буду думати чи користуватися картою Привата.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону.