Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не повертають кошти після помилкових списань 11.11 на AliExpress

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Алёна Д 17 ноября 2019, 16:42
Ніколи не було проблем з Приватом до 11.11 я оплачувала замовлення на  AliExpress, пробувала 4 рази по одному заказу и ще раз 10 по іншим всі рази оплата не проходила і звичайно AliExpress видавав помилку, як думаю у більшості хто пробував щось оплатити, а замовлення залишалося не оплачене. Кожний раз чомусь списувалася сумма і поверталася хоча я не вводила навіть підтверджуючий код. Я роблю покупки дуже часто на AliExpress ніколи без коду підтвердження раніше гроші не списували. В цей раз списували, але повертали на протязі 5-10 хвилин. І один з таких платежів на 32.55$ не повернувся на карту. Я звернулася до оператора це окрема історія скільки часу потрачено на те щоб щось дізнатися, але сказали що транзакція є, гроші не списані, а заблоковані на користь AliExpress і на протязі аж 10 днів мають повернутися. Так як мені потрібно отримати це замовлення то мені прийшлося цей самий заказ оплатити знову і на слідующий день коли проблеми у Приват Банку були вирішені, а я впевнилась що статус оплати на Aliexpress не змінився я провела оплату за цей заказ знову із своїх коштів. Тому Aliexpress на ті кошти вже не може ні як претендувати у них цей заказ оплачений іншою транзакцією. Я оформила всі потрібні заявки на повернення у оператора і чекаю повернення, але сьогодні на 6 день замість коштів отримую лист що я маю підтвердити документально скасування платежу!

«Надайте, будь ласка, у банк один із документів, що підтверджують скасування купівлі або ненадання послуги/товару:

— копію чека, що підтверджує скасування в торговій точці, де вказана дата і сума операції;
— будь-які інші документи, що підтверджують скасування оплати послуги/товару;
— листування з торговою точкою, де зазначено, що послугу/товар не буде надано;
— скриншот сторінки сайта, на якому Ви здійснювали купівлю, з інформацією про скасування купівлі.»

Ви взагалі там думаєте що відправляєте? Які чеки від Aliexpress? Ви робите скріншоти всіх своїх оплат ще й коли робите іх з мобільного? Aliexpress не отримав нічого від вас крім помилки, яку Ви самі визнали що не справлялися з потоком транзакцій. Всі замовлення не оплачені в статусі на Aliexpress були ось вся інформація. Я Ali теж залишала заявку але вони не відповідають і Ви думаю б не відповідали якщо б продали на 38млрд$. У мене таких помилкових транзакцій за день було 15-20 і Ви самі знаєте що це Ваша проблема. Що ще я маю надати Вам щоб повернути свої кошти? Я відправила всі скріншоти які мала і з оплати того ж замовлення на слідующий день і що я отримала?

«На жаль, наданий Вами документ не підтверджує факт скасування замовлення. Рекомендуємо Вам звернутися до продавця та запитати підтверджувальний документ (переписку з магазином), де буде зазначено, що послугу Ви не отримали.»

А може б Ви спробували звернутися до Aliexpress по всім транзакціям? Щоб самим вирішити проблеми всіх Ваших клієнтів яку Ви самі створили нам, і думаю нас тут пару сотень мінімум набереться тих у кого так списало кошти. Тому тепер буду думати чи користуватися картою Привата.
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2019, 18:01
Добрий вечір!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону.

Комментарии - 4

+
0
ida777
ida777
17 ноября 2019, 16:47
#
Приватбанк просто не для оплаты чего либо в интернете,вот и все.Можно долго обьяснять почему,один из пунктов испытали на себе.А карточкой привата можно и нужно пользоваться,но для других целей.
+
0
LikaS
LikaS
17 ноября 2019, 19:36
#
Приватбанк и не для оплаты в магазинах типа супермаркетов, как я убедилась. Тоже списали со счета деньги 4 раза, когда терминаал на двух разных кассах сообщал, что оплата отклонена, и теперь не могу вернуть. Переговоры, что веду уже 2 недели, ни к чему не приводят.
+
+30
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
17 ноября 2019, 21:23
#
А карточкой привата можно и нужно пользоваться,но для других целей.
===================

Картой примата удобно размазывать термопасту на процессоре компа, для оплаты видимо они не пригодны.
+
0
vit555z
vit555z
2 декабря 2019, 14:36
#
Есть ли какие то результаты по вашему делу? 
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Не повертають кошти після помилкових списань 11.11 на AliExpress