Отзыв о качестве обслуживания и уровне услуг в Приватбанке.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 14
- +
- 0
- Toxa David
- 7 ноября 2019, 15:08
- #
Так и не понял это «отзыв о качестве обслуживания и уровне услуг в Приватбанке» или заявление в прокуратуру? «офіційним зверненням» - кого и до кого? «будуть знайомитись представники правоохоронних органів» - анонимки не читают, а в правохранительные органы вы не обращались. «юридичну оцінку» - кто даст оцінку? «при виявленні ознак злочину(ів)» - кто выявит? «почати кримінальне переслідування» - кто начнет? - читатели форума сайта «Минфин»? «можу надати на вимогу правоохоронців по першій вимозі» - так будьте добры надайте без вимоги, правоохоронцям в виде заявления в полицию, прокуратуру итд. Иначе выстрел в пустоту, пустой звук. Несерьезно.
Лишь одни слова.
Сходите к юристу он даст вам оценку этим действиям, будет принято что нарушение дальше идёте в полицию пишите заявление.
Для решения вопроса по заявкам №315419-ВБ от 20.09.2019 и №314729-ВБ от 20.09.2019 г, 7.10.2019г. на адрес
privathelp@privatbank.ua, vk@privatbank.ua , 8.10.2019 на адрес anna.zavaletskaja@privatbank.ua и 9.10.2019 на-
chargeback@privatbank.ua были предоставлены все документы и договор , в том числе. 11.11.2019 на адрес
chargeback@privatbank.ua еще раз продублирован скриншот сайта i-want.trade , в котором указаны сроки денежных средств.В пунктах договора срок вывода денежных средств не указан. Срок вывода указан в информации на сайте, скриншот прилагался раннее. Прошу немедленно отправить мое заявление на опротестование транзакций на рассмотрение платежных систем Mastercard и Visa соответственно.
privathelp@privatbank.ua, vk@privatbank.ua , 8.10.2019 на адрес anna.zavaletskaja@privatbank.ua и 9.10.2019 на-
chargeback@privatbank.ua были предоставлены все документы и договор , в том числе. 11.11.2019 на адрес
chargeback@privatbank.ua еще раз продублирован скриншот сайта i-want.trade , в котором указаны сроки денежных средств.В пунктах договора срок вывода денежных средств не указан. Срок вывода указан в информации на сайте, скриншот прилагался раннее. Прошу немедленно отправить мое заявление на опротестование транзакций на рассмотрение платежных систем Mastercard и Visa соответственно.
- +
- +10
- ГО Центр протидії фінансовим зловживанням
- 12 ноября 2019, 0:18
- #
Громадська організація «Центр протидії фінансовим зловживанням» займається збиранням, перевіркою, аналізом, порівнянням та використанням інформації про хід чарджбек-диспутів в банках України та зарубіжних країн відносно нелегальних форекс-провайдерів. Ми оцінюємо і опрацьовуємо усі матеріали, які нам люб'язно надають члени нашої організації та наші прихильники. Ми вважаємо своїм обов'язком максимально прозоро оприлюднювати і давати доступ до інформації, яку можуть використовувати усі учасники-чарджбек-диспутів. Ми також підтримуємо постійний зв'язок зі своїми членами, пропонуючи їм останні новини та поради, які допомагають їм захистити себе.
Хочемо заявити, що ситуація з чарджбеками у АТ КБ «Приватбанк» досить невтішна. Хоча банк офіційно і повідомляє про можливість чарджбеку на своєму веб-сайті (у розділі Правил користування картками), але нерідко співробітники банку або не мають уявлення про те, як прийняти і обробити претензію клієнта або ж свідомо перешкоджають клієнтам у реалізації права на зворотній платіж.
Нами зафіксовано та задокументовано десятки безпідставних відмов у прийнятті чарджбек-претензій та численних фактів ігнорування законних вимог держателів карток і навіть випадків нестачі повернутих коштів. З цього приводу є судові процеси між держателями карток та АТ КБ «Приватбанк», які наразі розглядаються у Печерському районному суді м.Києва.
Хочемо заявити, що ситуація з чарджбеками у АТ КБ «Приватбанк» досить невтішна. Хоча банк офіційно і повідомляє про можливість чарджбеку на своєму веб-сайті (у розділі Правил користування картками), але нерідко співробітники банку або не мають уявлення про те, як прийняти і обробити претензію клієнта або ж свідомо перешкоджають клієнтам у реалізації права на зворотній платіж.
Нами зафіксовано та задокументовано десятки безпідставних відмов у прийнятті чарджбек-претензій та численних фактів ігнорування законних вимог держателів карток і навіть випадків нестачі повернутих коштів. З цього приводу є судові процеси між держателями карток та АТ КБ «Приватбанк», які наразі розглядаються у Печерському районному суді м.Києва.
- +
- +9
- ГО Центр протидії фінансовим зловживанням
- 12 ноября 2019, 0:19
- #
ПРОДОВЖЕННЯ
Оскільки такі протиправні дії мають системний характер, то у багатьох держателів карт виникає підозра, що окремі представники Приватбанку, які безпідставно блокують проходження чарджбек-диспутів до міжнародних платіжних систем, знаходяться у змові з представниками т.з. брокерів (а насправді - шахрайських проектів). Деякі держателі карт припускають, що незважаючи на відмови, насправді чарджбек-диспути проводяться, проте їх кошти привласнюються. Учасники ГО, що постраждали від таких дій готують відповідні заяви до правоохоронних органів. Про хід їх розгляду ми повідомимо окремо.
Хочемо відмітити, що попри негативні факти, мають місце і численні випадки повернення коштів в рамках процедури чарджбек (в тому числі і по транзакціях на користь «i want trade»). У разі надходження офіційних звернень можемо надати докази такого повернення..
Приєднуйтесь до нас, борючись зі зловживаннями у фінансовій сфері!
З повагою, ГО «Центр протидії фінансовим зловживанням»
Оскільки такі протиправні дії мають системний характер, то у багатьох держателів карт виникає підозра, що окремі представники Приватбанку, які безпідставно блокують проходження чарджбек-диспутів до міжнародних платіжних систем, знаходяться у змові з представниками т.з. брокерів (а насправді - шахрайських проектів). Деякі держателі карт припускають, що незважаючи на відмови, насправді чарджбек-диспути проводяться, проте їх кошти привласнюються. Учасники ГО, що постраждали від таких дій готують відповідні заяви до правоохоронних органів. Про хід їх розгляду ми повідомимо окремо.
Хочемо відмітити, що попри негативні факти, мають місце і численні випадки повернення коштів в рамках процедури чарджбек (в тому числі і по транзакціях на користь «i want trade»). У разі надходження офіційних звернень можемо надати докази такого повернення..
Приєднуйтесь до нас, борючись зі зловживаннями у фінансовій сфері!
З повагою, ГО «Центр протидії фінансовим зловживанням»
- +
- +15
- Ирина Самохвал
- 14 ноября 2019, 11:22
- #
Согласна с vinester. У меня ситуация еще плачевней.Я стала жертвой псевдо-брокеров HGBroker и обратилась в Приватбанк по процедуре чарджбек для оспариванию спорных транзакций.Мне были присвоены номера заявок
еще 26.07.19. - 27.07.19 начали приходить отказы по заявкам. На письма с просьбой предоставить документы из банка- эквайера ответа не было. После неоднократного обращения в чат и на горячую линию прислали ответ
торговой точки (только по 6 заявкам) и как выяснилось: в платежную систему передали по другому коду. В моей заявке указана причина спора 4853 (услуга не соответствует описанию), а в ответе предоставленном банком
претензия отклонена, но в рамках другой причины 4855(товары или услуги не предоставлены). На вопрос почему поменяли код ответа не было. Я обращалась в чат с 22.08 по 31.10 все безрезультатно. Ответ один. Подавайте на арбитраж.
26.09.19 в банк были отправлены заявления об урегулировании спора с помощью арбитража(предоставлены все подтверждающие документы: копии, скриншоты, выписки, на карте были деньги для гарантии арбитража) . Но статус заявок не поменялся. В телефонном разговоре с консультантами банка на вопрос почему не отправлены заявления было сказано, что банк принял решение не подавать на арбитраж. Причины не объяснили. На мои письма по другим заявкам либо не отвечают , либо отвечают не по сути письма.
Складывается впечатление , что работники Приватбанка заодно с псевдо-брокером HGBroker и специально не отправляют заявки на рассмотрение платежной системе.
еще 26.07.19. - 27.07.19 начали приходить отказы по заявкам. На письма с просьбой предоставить документы из банка- эквайера ответа не было. После неоднократного обращения в чат и на горячую линию прислали ответ
торговой точки (только по 6 заявкам) и как выяснилось: в платежную систему передали по другому коду. В моей заявке указана причина спора 4853 (услуга не соответствует описанию), а в ответе предоставленном банком
претензия отклонена, но в рамках другой причины 4855(товары или услуги не предоставлены). На вопрос почему поменяли код ответа не было. Я обращалась в чат с 22.08 по 31.10 все безрезультатно. Ответ один. Подавайте на арбитраж.
26.09.19 в банк были отправлены заявления об урегулировании спора с помощью арбитража(предоставлены все подтверждающие документы: копии, скриншоты, выписки, на карте были деньги для гарантии арбитража) . Но статус заявок не поменялся. В телефонном разговоре с консультантами банка на вопрос почему не отправлены заявления было сказано, что банк принял решение не подавать на арбитраж. Причины не объяснили. На мои письма по другим заявкам либо не отвечают , либо отвечают не по сути письма.
Складывается впечатление , что работники Приватбанка заодно с псевдо-брокером HGBroker и специально не отправляют заявки на рассмотрение платежной системе.
- +
- +11
- Upolovnikov
- 16 ноября 2019, 18:28
- #
Ситуация один в один. Прошёл туже процедуру по hqbroker. Уже наконец-то дошло дело до арбитража спустя долгих 3месяца. Отправил просьбу передать на арбитраж прекрипил Документы там где все описано что не тот код вместо 4853 почему-то 4855. Говорят что отправили в арбитраж но статус на сайте не меняют. Звоню им говорят что дело по преарбитражу проиграно и сдокументами можно ознакомится отправив на Почту chargback@privatbank запрос опредоставлении ответа от мпс. Но ответа нет. Звоню операторам привита. Уже другая информация что якобы Документы переданы в арбитраж. Но статус на сайте не меняют. Говорят что там информация отображается не коректно. На самом деле я знаю что заявки на арбитраж не ушли и не могу никак долбится конкретного ответа. Выход один звонить, писать привату и настаивать на своём. Иначе провидениях процедуры не будет. Приват хоть и говорит что сделает все чтобы заявку было рассмотренной в мою пользу но делает все наоборот.
- +
- +15
- TarasIvaschenko
- 14 ноября 2019, 11:35
- #
Очень недобросовестный банк!
У меня возникла похожая ситуация. Я столкнулся с брокером мошенником, специалисты которого «помогли» мне слить 24000 долларов. Этот брокер ведет свою деятельность незаконно, поскольку не имеет лицензии от НБУ (и соответственно не имеет выхода на реальную биржу) и манипулирует ценами в торговом терминале в свою пользу (есть скрины).
Направив официальное обращение в банк с просьбой инициировать возврат средств по моим транзакциям (процедура чарджбек), я столкнулся с некомпетентностью сотрудников банка и явным безразличием по отношению к клиенту. Мало того, что банк не выполняет свои обязательства ни перед клиентом, ни перед международной платежной системой Мастеркард, так еще и попросту обманывает своих клиентов давая заведомо ложную информацию. Имеются скрины переписки с работником банка (Приват24), где он на мой запрос о предоставлении номеров по каждой из моих транзакций, отвечал, что их вообще не существует, хотя эта информация – ложная, и после моих настоятельных требований, другой сотрудник банка мне их предоставил (есть скрины).
На все мои официальные обращения и звонки, банк отвечал шаблонными фразами, а в некоторых случаях уходил от ответа и давал ложную информацию, ссылаясь на какие-то несуществующие пункты правил платежной системы Мастеркард. Хотя в идентичных ситуациях с другими клиентами, банк не только инициировал чарджбек но и возвращал деньги клиента!(продолжение в следующем комментарии)
- +
- +11
- TarasIvaschenko
- 14 ноября 2019, 11:36
- #
(Продолжение)
Эта информация мне точно известна, поскольку я состою в общественной организации «Центр протидії фінансовим зловживанням» (есть номера заявок).
Также банк максимально долго затягивает с ответом на официальные обращения, зная, что в данной процедуры (чарджбек) есть временные рамки, и таким образом хочет уйти от исполнения своих обязанностей.
Складывается впечатление, что банк сознательно препятствует проведению процедуры чарджбек.
- +
- +8
- Роман Кецман
- 14 ноября 2019, 14:37
- #
О, про співпрацю з приват банком в плані процедури чарджбек можна писати докторську дисертацію на тему «як лоханути клієнта, або 1001 привід відмовити в чарджбек».
Вони дійсно специ (претензійний відділ пб) як ухилитися чи просто відписатися замість того щоб реально провести роботу по поверненні коштів обдуреним клієнтам.
Коротко про ситуацію: я також став жертвою псевдо брокера HQ brocker, платив їм з 3-ох банків, ідеа, моно та приват, зрозумівши що попався шахраям підготував пакети документів та подав їх у банки щоб ініціювати процедури чарджбек.
Моно, прийняли, подали, після відведеного терміну повернули гроші!!!
Ідеа прийняли, попросили дещо підправити, подали, отримали відмову від торгової точки, НАДАЛИ ЛИСТ З ВІДМОВОЮ!!!!!, я підготував документи і подав в ідеабанк на арбітраж, після відведеного терміну гроші повернули!!!
Приват (о горе що я з ним узагалі зв'язувався), подав документи, прийняли, через короткий період на сайті де відслідковується стан заявки написали «факт збою не підтверджено» , якого збою, ви про що, я не по цій причині подавав на чарджбек....., через кілька місяців важких боїв а саме листування, чат онлайн, дзвінки на гарячу лінію і навіть офіційні листи до глави правління ПБ з проханням повпливати на цей безкарний таємний (оскільки напряму із ними ніхто не має права з'єднати) претензійний відділ працівники якого або халатні, або в змові з псевдо брокером, або просто крадуть гроші клієнтів, частина грошей таки повернулася.
- +
- +10
- Роман Кецман
- 14 ноября 2019, 14:38
- #
Продовження:
Залишилися дві заявки за які боротьба продовжується.
На одну із заявок надійшла відповідь, цитую частину відповіді: «Даний регламент регулює претензійну роботу по операціях, здійснених з
використанням платіжних карт міжнародної платіжної системи MasterCard International
Incorporated (далі - MasterCard) і Visa International (далі - Visa) в торгово- сервісних
підприємствах, банкоматах і пунктах видачі готівки. Процедура складена на підставі
Правил MasterCard International Chargeback Guide і Правил Visa International Operating
Regulations (далі VIOR), що регламентують порядок вирішення спірних питань між
банками-емітентами, з одного боку, і банками - еквайєрами, з іншого боку, з приводу
транзакцій, учасниками яких вони є одночасно, а також внутрішніх нормативних
документів з ведення претензійної роботи.
Банк не має змоги задовольнити Ваше прохання та надати інформацію, запитувані
документи та вказати конкретний пункт правил платіжної системи, відповідно до якого
заборонено оскаржувати платежі, які здійсненні на брокерські рахунки, оскільки на
правила платіжних систем заборонено робити посилання, цитувати їх або поширювати,
зазначена інформація є конфіденційною та не підлягає розголошенню.»
- +
- +10
- Роман Кецман
- 14 ноября 2019, 14:39
- #
Продовження
Вчитайтеся, зазначена інформація є конфіденційною але в той самий момент є вільно доступною на сайті МПС Віза https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://usa.visa.com/dam/VCOM/download/merchants/visa-international-operating-regulations-main.pdf&ved=2ahUKEwiym8vy_-flAhWpwsQBHVDPDlgQFjAAegQIBRAC&usg=AOvVaw3DHiOqYnZRHHPAEP4buP9u
І скажу більше в Visa rules (VIOR) нема пункту правил що забороняє оспорювати транзакції на брокерські рахунки, тобто приват банк а саме претензійний відділ в офіційному листі!!!! пише неправдиву інформацію як щодо міфічних правил так і щодо конфіденційності Visa rules!!!! Тобто мені відмовляють в процедурі чарджбек але причину назвати не можуть.... Це ще раз доводить що працівники приват банку (претензійного відділу) або халатні, і завдають мені цим матеріальної шкоди, або в змові з псевдо брокерами (або самі ними ж і являються), або просто привласнюють гроші обдурених клієнтів.
Тим коментаторам що пишуть звертайтеся в поліцію повірте настане час звернемося куди потрібно!!!
P.S. А на рахунок відповіді від банку екваєра чи торгової точки (псевдо брокера) то банк, перепрошую нормальний банк, надає таку відповідь і клієнт має можливість підготувати документи і подати на арбітраж, а приват банк такої можливості позбавляє....
Але запевняю що на цьому ніхто не зупиниться і обдурені клієнти і я в тому числі будемо продовжувати боротьбу, і будемо звертатися в усі можливі інстанції, нац банк, нац поліція, прокуратура, суд!!!
- +
- +5
- Марина Дзарданова
- 15 ноября 2019, 7:16
- #
Вчера написала негативный отзыв о качестве работы сотрудников отдела Chargeback Приватбанка (https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/132212/), сегодня решила просмотреть отзывы по другим проблемам и увидела, что это оказывается не только моя проблема, а многих других клиентов банка.
Моя история очень напоминает то, что описывают и другие, а именно я подала заявление о несогласии с транзакциями проведенными по картам VISA и MASTERCARD. Претензия была адресована к I-WANT.TRADE и была указана причина спора «Услуги не соответствуют описанию», «Услуга оказалась дефектной, некачественной». Был предоставлен полный пакет документов подтверждающий документально, что услуга не соответствует описанию на сайте и в договоре. Мне пришли отказы с указанием причины, что услуга оказана и оспариванию не подлежит. Сейчас подала на арбитраж, но очень сильно беспокоит вопрос правильности оформления документов исходя из того, что причина отказа не соответствует причине спора, указанной мною в заявлении.
Возникает устойчивое впечатление, что работники претензионного отдела АО КБ «Приватбанк» саботируют выполнение своих прямых обязанностей по оформлению заявлений на чарджбек в работу и ведение претензионной работы.
Такие действия можно квалифицировать или как служебную халатность, или вообще как сговор с мошеннической группировкой, которая орудует под вывеской i-want.trade.
Моя история очень напоминает то, что описывают и другие, а именно я подала заявление о несогласии с транзакциями проведенными по картам VISA и MASTERCARD. Претензия была адресована к I-WANT.TRADE и была указана причина спора «Услуги не соответствуют описанию», «Услуга оказалась дефектной, некачественной». Был предоставлен полный пакет документов подтверждающий документально, что услуга не соответствует описанию на сайте и в договоре. Мне пришли отказы с указанием причины, что услуга оказана и оспариванию не подлежит. Сейчас подала на арбитраж, но очень сильно беспокоит вопрос правильности оформления документов исходя из того, что причина отказа не соответствует причине спора, указанной мною в заявлении.
Возникает устойчивое впечатление, что работники претензионного отдела АО КБ «Приватбанк» саботируют выполнение своих прямых обязанностей по оформлению заявлений на чарджбек в работу и ведение претензионной работы.
Такие действия можно квалифицировать или как служебную халатность, или вообще как сговор с мошеннической группировкой, которая орудует под вывеской i-want.trade.
- +
- 0
- Роман Кецман
- 31 марта 2020, 1:25
- #
От зверніть увагу як «славетний» приват банк реагує на звернення громадян та своїх клієнтів… А все тому що сказати нічого, або некомпетентні, або в злочинній змові з псевдо брокерами (більше схиляюся до останнього)!!! І це на офіційному сайті Мінфін в розділі відгуки про банк… Як би там не було але при Коломийському зі сторони приват банку такої халатності і ігнорування негативних обгрунтованих відгуків не було…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
20.09.2019 моїм заявам були присвоєні вхідні номери. Але, з того часу, ані id заявок по транзакціям, ані відмов я не отримав. Незважаючи на мої неодноразові звернення, (22.10, 28.10, 30.10 і т.д.), ситуація не змінюється, — відповідальні особи претензійного відділу АТ КБ «Приватбанк» зухвало саботують виконання своїх прямих обов'язків по прийняттю заяв на чарджбек у роботу та ведення претензійної роботи.
Незважаючи на те, що я надав повну та вичерпну інформацію, передбачену правилами МПС, для ініціювання диспуту у межах процедури чарджбек, співробітники Приватбанку вимагають надати пункти договору з шахрайським форекс-сервісом. Але, таких пунктів взагалі не існує, про що я неодноразово повідомляв посадових осіб банку як в усній формі, так і письмово. Так як, інформація, яку вимагають працівники банку, міститься не в пунктах договору, а на головній сторінці форекс-сервісу, на підтвердження чого я надавав скріншоти. Проте, у своєму листі від 30.10.2019 АТ КБ «ПриватБанк» (за підписом спеціаліста із забезпечення бізнес процесів Департаменту «Вхідна кореспонденція» ГО Семененко В.В. (вик. Кудєнцова О.Г.), продовжує наполягати на наданні інформації, яку надати неможливо в принципі.
Зі свідчень членів ГО «ЦЕНТР ПРОТИДІЇ ФІНАНСОВИМ ЗЛОВЖИВАННЯМ», мені, як члену вищезазначеного ГО, достеменно відомо, що претензійна робота по опротестуванню транзакцій на користь сервісу i-want.trade ведеться як Приватбанком, так і іншими українськими банками. Крім того, я знаю про наявність успішних повернень коштів шляхом чарджбеку (наприклад, 1004511, 1004522, статус яких можна перевірити на сайті: https://privatbank.ua/refund).
Таким чином, я вважаю, що працівники АТ КБ «ПриватБанк» своїми умисними діями, які виразилися у навмисному саботуванні прийняття моїх заяв в роботу та ведення претензійної роботи, можуть завдати мені значної матеріальної шкоди. Такі дії можна кваліфікувати або як службову недбалість, або взагалі як змову зі шахрайницьким угрупуванням, що орудує під вивіскою i-want.trade.
Прошу вважати вищезазначену інформацію офіційним зверненням. У випадку, якщо з даним дописом будуть знайомитись представники правоохоронних органів України, прошу надати юридичну оцінку діям співробітників АТ КБ «Приватбанк» та при виявленні ознак злочину(ів) почати кримінальне переслідування винних осіб. Всю наявну в мене інформацію та докази порушень можу надати на вимогу правоохоронців по першій вимозі.
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Хочемо зазначити, що на даний час банк очіку від Вас підтвердження, про що Вас було повідомлено співробітниками банку.
Також, Вам була надана офіційна відповідь банку.
З повагою, ПриватБанк.