Виведення нерухомості із реєстру заставного майна
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
В мене аналогічна ситуація, обтяження з квартири не знято. Три місяці банк нічого пояснити не може. Таке враження , що в них один нотаріус на цілу Україну
- +
- +15
- Dartwerder
- 24 октября 2019, 17:33
- #
Або по квартирі ще судяться попередні власники
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Відповідно необхідно вивести з реєстру заставного майна мою нерухомість.
І тут все почалося…
Я звернулася до відділення ПриватБанку із відповідною заявою, та надала на вимогу спеціаліста всі необхідні документи. Результат: заявку анульовано, тому що співробітник банку забув приєднати до заявки сканкопію іпотечного договору.
Добре, я звертаюся повторно 23.07.2019 надаю знов документи, і чекаю довіреності від ДІУ.
23.09.2019 року ( через два місяці) звертаюся до спеціалістів банку в онлайн чаті Приват 24 з метою дізнатися на якій стадії опрацювання знаходиться моя заявка і отримую відповідь, ЧЕКАЙТЕ. ДІУ ще не направила довіреність на банк.
Я не стала чекати і зв'язалася із спеціалістами ДІУ, де мені повідомили, що пакет документів був направлений не на моє дівоче прізвище (на яке оформлено було договір) а на нинішнє. І відповідно вони мене не можуть знайти як позичальника.
Добре, я надала всю необхідну інформацію в ДІУ і нарешті 4 жовтня пакет документів направлено до ПриватБанку м. Дніпро на пані Кравцову Т.М. Хто така пані Кравцова Т.М. жоден спеціаліст банку не знає.
Лише через мою наполегливість і постійні дзвінки, через 13 днів, нарешті спеціалісти знайшли мої документи у банку. Це при тому, що я власноруч прослідкувала через мережу Інтернет день відправлення пакету та отримання. Ну здавалось би нарешті, документи є, залишилося тільки передати нотаріусу.
21 жовтня 2019 року передали, і знову чекати. Скільки чекати, спеціаліст банку не знає, та їм все одно, таких як я звертається безліч.
Прізвище нотаріуса називати заборонено банком, це сміх, жарт?
А відповідь спеціаліста банку « нам заборонено, у нас є така підказка» мене взагалі шокувала.
Тобто банк керується підказками, а не нормативними документами? Всі терміни порушені, відповідальності ніхто не несе, ніхто нічого не знає, чекайте і все. Скільки я ще повинна чекати, чому ПриватБанк так зневажливо і нахабно поводить себе зі своїми клієнтами?
Які механізми впливу можуть бути до співробітників які допускаються помилок, в грубій формі відповідають, і безграмотно пишуть?
Мені ще складніше, то му що я знаходжусь за кордоном, звертатися за номером телефону який зазначений для дзвінків із за кордону немає сенсу, ніхто ні разу не підняв слухавку.
Щодо нотаріуса, всі номери пані Каримової неактивні. Хочу почути відповідь банку на дану ситуацію!!!
Прошу пришвидшення процедури!!!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.