Безразличие к клиенту
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
- +
- +22
- StarFighter27
- 18 октября 2019, 20:58
- #
Я Вам сочувствую. Банк заботит лишь его доход, на то что Вы стали жертвой мошенников им глубоко плевать)
Дубликат номера? Такое реально? Хотя я конечно ничему не удивлюсь.
- +
- 0
- Dartwerder
- 18 октября 2019, 23:29
- #
Реально, поповняють вам рахунок на телефоні після чого телефонують з різних номерів. В основному в ночі. А з ранку ваша сімкартка вже не ваша. Шахраї звертаються до оператора, називають суму та час поповнення та три останні набрані номери.
А далі самі розумієте..
Зато банк лидирует по доходу от обворованный клиентов
Тобто у автора був prepaid номер (неідентифікований) і його «утянули», підмінивши СІМ. Далеко не перший випадок. Незрозуміло інше. «Через мой же счёт только другого банка эти 9000 тыс ушли в неизвестном направлении» - шахраї з одного рахунку потерпілої переказали кошти на її ж рахунок у іншому банку ? Навіщо ? І як ? Звідки знали про існування іншого рахунку ? І теж отримали до нього доступ, зламавши інтернет-банкінг ?
- +
- 0
- 1financier
- 26 октября 2019, 22:59
- #
При уведеннi сiм картки потрiбно ж вказати три останнiх номери на якi звонили з тiєї сим карти а не три номери, якi звонили до можливоï жертви
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.