Банк без мого узгодження зняв з пустої картки кошти тим самим загнавши її в мінус.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
«10:28 Я знаю після якої операції утворився мінус» — т.е. ТС не отрицает, что лично провел операцию.
Поправьте, если я ошибаюсь.
Следовательно, он возмущается,…
Мне не понятно чем.
Поправьте, если я ошибаюсь.
Следовательно, он возмущается,…
Мне не понятно чем.
- +
- +17
-
- Toxa David
- 16 октября 2019, 16:25
- #
Возможно банк провел какой то регулярный платеж сервису за предоставление услуг но клиент этим сервисом уже не пользуется.«Я не отримую бо не користуюсь, я не давав згоду щоб банк надавав мені таку послугу. до сервісу притензій в мене немає» здесь вопрос как был составлен договор с сервисом (сроки действия договора или на какой срок был заключен договор и условия его продления), как расторгается этот договор и как производится оплата по этому договору.
Когда карту указали тому сервису, и когда вы ввели смс с кодом для успешной регистрации все вопросы вы задаёте тому сайту
- +
- +21
-
- Toxa David
- 17 октября 2019, 9:54
- #
Вопрос немного не ко мне, у меня таких проблем нет. А вот Layers777 этими вопросами поинтересоваться у представителей сервиса необходимо и лучше до заключения договора о предоставлении услуг.
- +
- +16
-
- Dartwerder
- 17 октября 2019, 11:52
- #
Можливо Приват підміняє поняття. Тобто Договірне вони ваажають як таке яке згідно договору автоматичне(за замовчуванням). Тобто вислів договірне не свідчить про те що вони ще окремо повинні питати дозволу у власника рахунку.
Взагалі там договір такий що клієнт у будь якому випадку попадає на гроші а банк ніколи ні у чому не винен.
Проте з огляду на останні судові рішення ВСУ привату стає важче пояснювати свої дії. А їхня публічна оферта розміщена на сайті, на яку клієнт ніби то дає згоду у анкеті заяві визнана нікчемною. А договір чи тобто сама анкета заява не містить узгоджень у письмовій формі щодо розмірів кредину, номеру картки і тп. Тобто порушує норми чинного законодавства шодо форми договору на позики. Тому маєте бажання то подавайте в суд. Ні на цьому сайті ні на офіційному сайті банку ви нічого не доведете
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Все курсы банка |
10:21 Дмитро Добрий день, Сергію Сергійовичу!
10:21 хвилину, будь ласка
10:22 У додатку натисніть на карту. i Вам буде доступна виписка по картці. За якою Ви можете бачити всі операції по карті, після яких на карті утворився мінус
10:28 Я знаю після якої операції утворився мінус.Мене більше цікавить питання чому цей мінус утворився, якщо на карті не було нічого, це ж не карта універсальна, це карта для виплат.
По карті утворився овердрафт 1.1.1.58. Овердрафт- о короткостроковий кредит, який Банк надає клієнту в разі перевищення суми операції за платіжною карткою над сумою залишку коштів на його рахунку в розмірі ліміту кредитування. Використання клієнтом грошових коштів понад залишку по рахунку або встановленого Банком ліміту овердрафту є несанкціонованим овердрафтом. 2.1.1.5.7. Власник рахунку зобов'язаний стежити за витратою коштів у межах платіжного ліміту з метою запобігання виникнення Овердрафту.
Ну тоді якщо банк сам його надав то хай сам його і оплатить.
10:41 Дмитро У зв'язку з тим що Ви отримуєте послуги за який був платіж?
10:44 банк повинен за Вас платити, я Вас правильно зрозумів?
Наразі я не отримую послуги за платежем. Якщо банк сам без моєї згоди загнав мою карту в мінус то так
10:48 Дмитро Якщо сервіс Вам не надав послугу, тоді зверніться до них на підтримку і уточніть з якої причини вони не надали послугу
10:56 Я не отримую бо не користуюсь, я не давав згоду щоб банк надавав мені таку послугу. до сервісу притензій в мене немає, тільки до банку
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад.
Ми обов'язково проведемо серйозну розмову з оператором і навчимо решту співробітників, щоб надалі ні Ви, ні інший Клієнт не стикалися з подібними ситуаціями.
Описаний Вами випадок потребує більш ретельного аналізу. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.