Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Обслуговуння карткою GOLD дуже жахливе.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Alex Koval 7 октября 2019, 20:39
Отделение по адресу: Ровно, ул. Соборная, 67
користуюсь картою більш 7 років, все було просто супер, і от я начав на карту закідати не по тисячі дві а 21 000, 10 000.
я оплачував через PayPal і в мене оплата була в розмірі 80 USD, і ці оплати були кожен місяць протягом паро років, але коли зросла сума до 12 000 в мене не зняло однаразову плачу 80 USD а її знято було ще раз тільки вже через 1 хв.
звуртаючись в підтримку PayPal сказали оплата була 1 раз, звернувся до одержувача оплата була 1 раз, звурнувся в банк оплата дійсно була 2 рази, ЩО ЗА ШАХРАЙСЬКІ МАНІПУЛЯЦІЇ.
Попросив вернути сказали буде повернено протягом 45-120 днів. ЯКОГО ЧОРТ ПОБЕРИ БІСА Я МАЮ СТРАДПТИ ВІД ЦЬОГО, ЯКОГО БІСА МІЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ БАНКІ МЕНІ НЕ ВІДПОВІДАЄ.
Я протягом цих 45 днів не щитаючи інших перетворивбе ті 80 USD в 500 USD без перебільшення, хто буде відповідати за такі збої, я мать вашу плачу 20 грн за обслуговування банку а в мене його нема.

БАНК ВЗАГАЛІ БІЛЬШ НІКОМ НЕ ПОРЕКОМЕНДУЮ.
ТАКІ ТЕХНІЧНІ ЗБОЇ НЕ ДОПУСТИМІ.

Я БУДУ ПИСАТИ СКРІЗЬ ДЕ МОНА І НЕ МОНА, ВСІ МАЮТЬ ЗНАТИ ЩО ВАРТО МІНЯТИ БАНК ЯК І Я ЦЕ ЗРОБЛЮ…
Приватбанк
Ответ банка
8 октября 2019, 9:37
Добрий ранок!
Дозвольте відмітити, що кошти списуються саме торговою точкою, однак сума може бути зарезервована і очікувати підтвердження запиту від одержувача. У разі, якщо він не буде підтверджувати платіж, є можливість повернути кошти, скасувати резерв.
Окремо просимо звернути Вашу увагу на те, що процедура регламентована не банком, а Міжнародною Платіжною Системою. В даному випадку такий термін надається сторонам для можливості підготовки документації та надсилання претензії, а також відповіді на неї.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити Ваш випадок та розібратись в питанні детальніше.

Комментарии - 5

+
+9
Jokets
Jokets
8 октября 2019, 8:37
#
Ну а причём голд клуб к вашему вопросу - как и любой клиент нам говорят в чем преумещество голд клуба и что то нигде не указано что ГОЛД карта дает какие-то особенные возможности в таких вопросах. 
почитайте пожалуйста за что вы платите сначала а потом пишете такую притензию на банк)
+
0
Alex Koval
Alex Koval
8 октября 2019, 10:11
#
Питання до клубу голд що мені ніхріна ніхто не відповідає. а звичайним користувачам відповідають, я це зафіксував на відео.

мені даже пей пал сказали шо уц вас не порядки з картою.
+
0
Alex Koval
Alex Koval
8 октября 2019, 10:16
#
Відповідь має бути по факту вияснення питання, а не причом голд.
+
0
Jokets
Jokets
9 октября 2019, 10:58
#
А что они вам должны ответить были? Не совсем понятна суть - что не говорят вам, а другим да?
+
0
Jokets
Jokets
9 октября 2019, 10:59
#
К примеру если вопрос что банкир не отвечает позвоните по просите другого это минутное дело
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Обслуговуння карткою GOLD дуже жахливе.