Відмова в обслуговуванні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Сьогодні 01.10.2019 отримав у додаток Приват24 повідомлення про відмову в обслуговуванні своїх рахунків. Посилання стандартне на статтю 64 Закону України «Про банки і банківську діяльність» з переліком страшних гріхів які я порушив. Ніяких попереджень про можливість блокування рахунків я не отримував ні по яких каналах інформування банку. Запитів про надання уточнюючих чи підтверджуючих документів я також не отримував. Зранку користувався як зазвичай проводив звичайні платежі поповненя рахунку інтернет і телефону все було ок і тут бах трах все заблоковано. Підтримка через чат не може пояснити нічого і надає те саме посилання з переліком страшних гріхів. На моє питання який саме пункт я порушив і коли порушив відповіді не дають. Яким чином я був попереджений про можливість блокування рахунків і причину блокування відповіді не дають. Приват це як?
Ответ банка
1 октября 2019, 20:18
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |