Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неправомірне блокування картки банком на тривалий час без підстав

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
mntk 22 сентября 2019, 13:16
Отделение по адресу: Киев, ул. Подлесная, 3
Я є клієнтом Приватбанку з далекого 2002 року. На жаль, займаю невеличку посадку в невеличкому державному підприємстві без нерухомості та без бюджетних асигнувань, проте не зовсім кваліфікованими депутатами така посада була визнана такою, що підпадає під категорію «публічний діяч». Тому банк вирішив без повідомлення мені на телефон просто заблокувати мою особистку картку ще у серпні 2019 року, що я віднайшов під час придбання товару у супермаркеті через їх картку. Ще у серпні я третій раз надав через відділення у м.Київ УСІ необхідні підтверджуючі документи про мої доходи, суми в яких перевищували в декілька разів цифри, що запитувались працівниками відділу фінмоніторингу, проте питання з розблокуванням картки не вирішено і через місяць. Керівник відділення Приватбанку, через яке я раніше ідентифікував мою особу для запобігання блокуванню рахунків підприємства ( у березні та травні 2019 року) сам не може зрозуміти, чому мені так блоканули картку, адже всі мої копії довідок та виписок вже три рази відіслані в Приватбанк — центральний офіс, відділ фінмоніторингу. Більше того, усі виплачені мені доходи надходили на рахунки у Приватбанку і у випадку несплати податків, вони ще тоді мали бути заблоковані. Причинами такої ситуації можуть бути такі: 1. Нульова кваліфікація працівників фінмоніторингу банків 2) Відсутність у них достатнього часу для аналізу 15 сторінок фінансового тексту ( що не зрозуміло і неймовірно — пройшло 30 діб) 3) Якась таємна вказівка про витіснення із банку клієнтів-публічних осіб для якихось таємних цілей — наприклад зменшення кількості клієнтів, щоб знизити ринкову вартість банку або що. Дуже цікаво почути ПРАВДИВУ відповідь від керівництва державного банку із доданням прізвищ звільнених працівників у звязку із тривалим та неправомірним блокуванням (всі підтверджуючі документи в банку вже тричі надавались)
Приватбанк
Ответ банка
22 сентября 2019, 14:02
Добрий день!
Приносимо вибачення за можливі незручності. У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Дозвольте відмітити, що Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 2

+
0
mntk
mntk
22 сентября 2019, 13:28
#
Блокування картки відбулось без будь-якого попередження . Це можна перевірити через надсилання банком повідомлень та підтверджених мною дзвінків
+
0
mntk
mntk
22 сентября 2019, 21:46
#
Шкода, що банк просто копіює  стандартні відмазки-відповіді.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Неправомірне блокування картки банком на тривалий час без підстав