Незрозумілі проблеми з банком!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
«Головне питання – навіщо мені Ваш банк, » — мабуть дуже потрібен, якщо ви так тримаєтесь за нього.
Я думаю, що ТС викладає не всю історію,
Я думаю, що ТС викладає не всю історію,
У банку є вся історія, просто їх працівники дуже зайняті і не можуть оперативно вирішити просту проблему, яку вони мені самі створили. А це вже відношення банку до свого клієнта.
Не тримаюсь, а просто мої гроші заблоковані, коли їх розблокують, то перейду в інший банк.
Не тримаюсь, а просто мої гроші заблоковані, коли їх розблокують, то перейду в інший банк.
Дотримуватись вимог чинного законодаства можна по різному. Головна проблема в тому, що ви блокуєте грошові кошти та місяць вирішуете проблему, посилаючись на зайнятість працівників. Розблокуйте грошові кошти і можете вирішувати проблему хоч до нового року.
Скорей всего с Вами прекратят сотрудничество.А в чем проблема открыть счет в том же авале?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 39.95 | 40.95 |
USD | 36.8 | 37.3 |
Все курсы банка |
Являюсь клієнтом вашого банку вже 10 років, але такого ************ (нецензурне слово) я ще не бачила.
Декілька місяців назад мого чоловіка, у зв’язку з його державною посадою, банком було визнано публічним діячем. З цього часу у мене почалися незрозумілі проблеми з вашим банком, які ніхто не може вирішити.
Я являюсь домогосподаркою, моїм єдиним джерелом доходу – є соціальні виплати, які я отримую у зв’язку із народженням дитини на карту вашого банку. Вже 10 днів гроші на моїх картках заблоковано. Начебто перевіряються джерела походження грошових коштів. Я п’ять разів була у відділеннях вашого банку. Сьогодні мені пояснили, що таке блокування вважається, що банк начебто припинив зі мною відносини, мої звернення будуть розглядатись до 30 вересня і ще два тижні картки будуть залишатись заблокованими.
Окремі незрозумілі аспекти діяльності вашого банку:
— довідки про доходи, видані державними органами, які фотографують працівники ваших відділень, головний офіс не приймає, тому що погана якість фото і чогось там не видно.
— джерела походження грошових коштів надходять з державних рахунків, які працівники вашого банку можуть з легкістю перевірити, якщо вони проявлять трохи зусиль.
— чому мої грошові кошти повинні залишатись заблокованими, якщо вони надішли з державних рахунків?
— навіщо мені персональний банкір, якщо він не може вирішити проблему?
Якщо політика вашого банку полягає у тому, щоб створювати додаткові тривалі проблеми своїм клієнтам, то я вас вітаю, ви досягли значних успіхів у цьому напряму!
Головне питання – навіщо мені Ваш банк, якщо ви мені створили безглузду проблему, ніхто її не може вирішити і залишили мене без моїх грошових коштів на цілий місяць?
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте зауважити, що в своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Ваше питання знаходиться в роботі наших фахівців.
З повагою, ПриватБанк.