Через проблеми з сервісами двічі помилково зняті кошти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Нам також шкода, що трапилася така ситуація. Але, як я вже писав, служба підтримки, як і операціоніст у відділенні банку тупо розводять руками - типу, самі винні, ви ж переказували. Пропонують звертатися до банку, куди здійснювався переказ і там усе виясняти. Питання до Приватбанку - а хто несе відповідальність за коректну роботу додатку приват24 і роботу терміналів та банкоматів - їх власник (Приватбанк), чи клієнти, які ними користуються? Чому ми повинні нести матеріальні збитки через криві руки програмістів Приватбанку та служби підтримки? Хто поверне гроші, втрачені з вини співробітників Приватбанку? До кого звертатися? До суду?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Нам шкода, що трапилася така ситуація. Для того, щоб ми змогли перевірити описаний Вами випадок та надати відповідь — рекомендуемо звернутися в нашу службу підтримки Вашій дружині, так як ми можемо надати дану інформацію тільки власнику картки.
З повагою, ПриватБанк.