Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Через проблеми з сервісами двічі помилково зняті кошти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Sommersbi 14 сентября 2019, 16:44
З такою ситуацією взагалі вперше зіткнувся. Дружина 13.09.2019 повинна була віддати гроші за товар — 300 грн. Повної суми в гаманці не виявилося, тож вирішила перекинути ці гроші через Приват24 на картку продавцеві. Але… Після першої спроби створити переказ вискочило повідомлення про помилку і прохання спробувати ще раз. Звичайно… спробувала. Друга спроба закінчилась так же само. Було прийнято рішення знайти банкомат і зняти готівку, що вона й зробила. Товар забрала. Але… Приїхавши додому, виявила, що через 40 хвилин (!) після невдалих спроб переказати гроші — гроші нарешті переказано. Але… двічі. Таким чином, через глюки в цій недорозвиненій системі приват24 було втрачено 600 гривень. Звичайно, зразу зателефонували продавцю, в якого брали товар, але вона заперечує надходження коштів на її картку. Дзвінки на гарячу лінію приватбанку нічого не дають — стандартна відповідь: «Ви самі ініціювали переказ». Але ж вона не підтверджувала переказ, до цього навіть не дійшло. Невже це вважається в приватбанку нормальним — знімати гроші з рахунку через пів години після скасування операції?
Приватбанк
Ответ банка
14 сентября 2019, 17:59
Доброго дня!
Нам шкода, що трапилася така ситуація. Для того, щоб ми змогли перевірити описаний Вами випадок та надати відповідь — рекомендуемо звернутися в нашу службу підтримки Вашій дружині, так як ми можемо надати дану інформацію тільки власнику картки.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 2

+
0
Sommersbi
Sommersbi
14 сентября 2019, 18:53
#
Нам також шкода, що трапилася така ситуація. Але, як я вже писав, служба підтримки, як і операціоніст у відділенні банку тупо розводять руками - типу, самі винні, ви ж переказували. Пропонують звертатися до банку, куди здійснювався переказ і там усе виясняти. Питання до Приватбанку - а хто несе відповідальність за коректну роботу додатку приват24 і роботу терміналів та банкоматів - їх власник (Приватбанк), чи клієнти, які ними користуються? Чому ми повинні нести матеріальні збитки через криві руки програмістів Приватбанку  та  служби підтримки? Хто поверне гроші, втрачені з вини співробітників Приватбанку? До кого звертатися? До суду?
+
0
MykolaA
MykolaA
14 сентября 2019, 19:21
#
Всі запитання — риторичні
інформацію тільки власнику картки.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Через проблеми з сервісами двічі помилково зняті кошти