Через проблеми з сервісами двічі помилково зняті кошти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Нам також шкода, що трапилася така ситуація. Але, як я вже писав, служба підтримки, як і операціоніст у відділенні банку тупо розводять руками - типу, самі винні, ви ж переказували. Пропонують звертатися до банку, куди здійснювався переказ і там усе виясняти. Питання до Приватбанку - а хто несе відповідальність за коректну роботу додатку приват24 і роботу терміналів та банкоматів - їх власник (Приватбанк), чи клієнти, які ними користуються? Чому ми повинні нести матеріальні збитки через криві руки програмістів Приватбанку та служби підтримки? Хто поверне гроші, втрачені з вини співробітників Приватбанку? До кого звертатися? До суду?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Все курсы банка |
Нам шкода, що трапилася така ситуація. Для того, щоб ми змогли перевірити описаний Вами випадок та надати відповідь — рекомендуемо звернутися в нашу службу підтримки Вашій дружині, так як ми можемо надати дану інформацію тільки власнику картки.
З повагою, ПриватБанк.