ПРИВАТ БАНК ШАХРАЇ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
У каждого банка на каждого клиента есть за балансовый счет 9****************. Там если набираешь много скрытых платежей за счет банка то тебя записывают в свин***лов, например пополнить счет на 1 коп при себестоимости смс 35 коп и 1,5 грн коммисия 500 раз. Когда прибыль уменьшается до предела то банк говорит нет спс не нада нам такой клиент.
Так чего возмущаться и метать молнии.
Есть «семейные» банки, которые вообще с клиентами не работают.
И все в рамках закона.
Каждый может создать свой банк под свои потребнсти.
Есть «семейные» банки, которые вообще с клиентами не работают.
И все в рамках закона.
Каждый может создать свой банк под свои потребнсти.
Я не хочу мати ніякого відношення до цього банку! Питання чому не закритий рахунок досі- і скільки будуть ще дзвонити з проханнями- щоб щось зробити для них! Яке вони мають право досі тримати мій рахунок відкритим- якщо договір розірвано!?
Не розумію одного. Коли вже клієнт з свого боку не хоче мати з Вами нічого спільного! І попередньо від Вас була інформація , що договір розривається! Рахунок буде закритий! І через два тижні Ви знову дзвоните до людини - йдіть в банк пишіть заяву! ЦЕ ЯК ТАК?? Людина , повинна тратити свій вільний час, йти Вам на зустріч, коли Ви так по хамське з нею вчинили- не пояснивши в чому підозра, не навели конкретної прикладку - яка операція викликала таку підозру- не дали навіть змоги пояснити- можливо причина не в клієнту, а саме у Вас? У Ваші некомпетентності, безрозсудності, і вседозвленості! Я ХОЧУ ПОЧУТИ КОНКРЕТНУ ВІДПОВІДЬ! ЧОМУ РАХУНОК НЕ БУВ ЗАКРИТИЙ?? Чому я повинна ходити в приват банк кожного тижня- і чому ще досі поступають до мене дзвінки від Вас « що я кудись маю підти і щось зробити ' » ДЛЯ ВАС"? Нездається що ви забагато на себе берети, шановний ПРИВАТ БАНКТ!
«від Вас була інформація» хотел бы сказать, что тут должна быть справка о закрытии счета и справка о выполнении всех договорных обязательств. Но в этом банке, хрен поймешь какие счета понаоткрывали.
У нас є написана заява ! Де чітко вказано САМИМ ПРИВАТ БАНКОМ- що після переказу коштів на інший рахунок , іншого банку - мій рахуноу буде закритий!
Цю заяву приват банк ухвалив, кошти перевели на інший банк! АЛЕ РАХУНОК НЕ ЗАКРИЛИ! Питання Чому? «ми не знаємо» - ось їх відповідь!ЧОМУ Я ПОВИННА ХОДИТИ В ЦЕЙ «Чудовий банк»
після такого хамського ставлення , і ще писати заяви - коли зі своєї сторони! Я зробила все - щоб розірвати зв"язки з цим банком!Незнаю , скільки вони ще будуть знущатись з людей!
Заява доречі у мене на руках- де самим банком вказано- що рахунок буде закритий - і підписано ще 21серпням!
Таке враження , що там працюють самі аферисти!
Вся суть в фразе «буде закритий!», которая не означает закрытие в эту же секунду. Кроме того, закрытие счетов в банках, обычно регламентируется в период 45 дней, после перевода остатка.
Приват, как Вы сказали «чудовий банк», в переносном смысле, со своими мухами. Ему невыгодно закрывать счета, хотя бы по причине, что через время клиента можно загнать в долги по не зарытому счету.
Приват, как Вы сказали «чудовий банк», в переносном смысле, со своими мухами. Ему невыгодно закрывать счета, хотя бы по причине, что через время клиента можно загнать в долги по не зарытому счету.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Написали заяву на повернення коштів, керівник банку не правильно вказала як формувати заяву- в результаті через 7 днівв — дзвонять прийдіть у відділення перепишіть заяву — НУ ДОБРЕ — в той ж день ще раз переписали заяву, з уточненням, щоб після переказу я хочу закрити рахунок і заблокувати карточку! Бо таке хамське відношення як в приваті не бачила нігде.
Усе ніби вирішилось… кошти були переведені, я відкривала рахунок у іншому банку — і через 2 тижні мені знову дзвонять з банку- що поступили кошти, і людина хоче повернути їх — йдіть у віділення, пишіть заяву, хай банк перекине на інший банк і віддайте людини гроші! Це взагалі законно! Я взагалі вшоці шо карточки і рахунки досі відкриті! Як і чому — пояснення ідеальне- МИ НЕЗНАЄМО ЧОМУ ЩЕ ВІДКРИТИЙ РАХУНОК — о це сервіс! СКАЖІТЬ ЯК І ЧОМУ Я МАЮ ТРАТИТИ СВІЙ ВІЛЬНИЙ ЧАС НА ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ З ТАКИМ УЖАСНИМ БАНКОМ! Коли вони ставляться до клієнтів як до Г«»«», а коли їм потрібно щось видзвонюють щохвилини!
Безсовісні люди, без пояснень блокують карточки, а потім ще щось вимагають! Підкажіть що можна зробити, і як покарати банк за таке відношення?
Нам шкода, що Ви отримали негативний досвід. Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити Ваші контактні дані.
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.