Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ПриватБанк перешкоджає мені у доступі до моїх рахунків

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Jaime 16 августа 2019, 23:31
прожив понад два роки у Казахстані, міняв свій фінансовий номер на казахстанський, не надходили смс від приват банку. Оператор стверджує що проблема з Вашого боку. так це чи ні, я знову був змушений перейти на укр сімку, хоч і не користуюсь нею тут. Сімку втратив, а з нею і доступ до приват24 — спершу з мобільного, потім і з компютера, хоча приват24 міг би і приймати підтвердження по відпечатку пальця, я надавав фото і паспортні дані.Весь цей час попереджав підтримку онлайн, жодного рішення. дзвоню на закордонну гарячу лінію, ніхто не відповідає. Через рік оператор сказала що можна увійти по пін-коду (до цього всі казали що вибрати спосіб підтвердження неможливо). Намагаюся увійти по пін-коду, не завантажується. Мало того що по кредитці ви з мене здерли вже чи не більше тої суми, яку я брав, так тепер я взагалі не зможу погашати її і користуватися інтернет-банкінгом. Проблему вирішили (змінили спосіб підтвердження на смс) лише на короткий проміжок часу. Зараз, 16.08 знову заблокований доступ до приват24, який ті ж некомпетентні працівники онлайн і телефонної підтримки відмовляються надавати, мотивуючи це тим що не надходження смс — це мої проблеми, як і погашення/непогашення кредитки.
Приватбанк
Ответ банка
17 августа 2019, 11:08
Доброго дня!
Нам шкода, що трапився такий неприємний інцидент. Ми перевірили Ваші діалоги з нашими співробітниками і хочемо зазначити, що рекомендації наших операторів були коректними.
Ви можете змінити фінансовий номер телефону в банкоматі (в т.ч закордонний номер) або терміналі самообслуговування ПриватБанку (тільки українські номери).
Вставте картку в банкомат, введіть PIN-код картки.
Ви знайдете меню «Мої налаштування» — «Вказати основний (фінансовий) телефон».
Введіть Ваш номер телефону, який бажаєте зробити фінансовим, на нього номер надійде SMS.
Після внесення номера в базу, його можна буде використовувати в Банку та вхід в Приват24 буде відновлено.
Стосовно погашення заборгованності дозвольте відмітити, що Ви можете вносити кошти в терміналі самообслуговування, вказавши номер картки.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / ПриватБанк перешкоджає мені у доступі до моїх рахунків