Наглість зашкалює
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Автору. Так быть не должно и приват вам нагло и бесцеремонно лжет. По их словам. вы пришли в магазин и оставили деньги на кассе!! Возникает вопрос. Зачем???? У вас что с головой не все в порядке оставить неизвестно кому деньги неизвестно зачем? И они там валяются три дня!! Вам они по барабану? Затем приходит собственник магазина чтобы их забрать? Что мешает ему просто положить эти деньги в карман? Потом читаем бред дальше. Допустим собственник пошел гулять по проституткам и не пришел. Сидит еще один кассир и думает. Опа, деньги какие то на кассе. Наверное мои. В общем даже не буду дальше описывать потому что такого бреда как написал вам представитель банка это в нормальную голову даже не придет.
На самом деле я думаю происходит следующее. Никто не застрахован конечно от сбоев в платежных системах и часто эти сбои происходят. Но они же не признают никогда этого. Им проще навешать лапши на уши клиенту и при этом месяца 4 ре еще и пользоваться вашими деньгами. И это хорошо, что вы это заметили. А могли бы просто тупо украсть.
На самом деле я думаю происходит следующее. Никто не застрахован конечно от сбоев в платежных системах и часто эти сбои происходят. Но они же не признают никогда этого. Им проще навешать лапши на уши клиенту и при этом месяца 4 ре еще и пользоваться вашими деньгами. И это хорошо, что вы это заметили. А могли бы просто тупо украсть.
- +
- +30
-
- Филипп Филиппович
- 2 июля 2019, 18:41
- #
Да уж, ответы банка убивают наповал… То ли это их уровень, то ли всех за л***в держат.
- +
- 0
-
- Алексей Клименко
- 3 июля 2019, 11:58
- #
«То ли это их уровень, то ли всех за л***в держат.» - к сожалению, похоже на второе.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Такого ще не було.
Сьогодні хотіла оплатити за інтернет і « недостатньо коштів на рахуну».
Як ?! Вчора було ще близько 250 грн, а сьогодні не достатньо.
Заходжу в приват 24, а там «сюрприз» -244 грн.
Як?! Звідки взявся — на карті для виплат.
Подзвонила на гарячу лінію банку, 20 хв.чекала, дочекалась.
Оператор мені повідомила, що в мене списали суму 500 грн, бо 29 числа я проводила оплату через інтернет і кошти з рахунку було списано, але вже на сьогоднішній день чомусь знову списали і «очікуйте повернення коштів протягом доби»
Я повинна чекати, щоб мені повернули мої власні кошти?
А потім ще прийшло повідомлення з банку
Оксано Степанівно
Вами була подана заявка №946140 на повернення коштів по операції з картки 516875***08 на суму 500 UAH 2019-06-29 17:27:00 в терміналі E0100941. Регламент обробки заявок 45-120 днів. Перевірити статус заявки Ви можете за посиланням https://privatbank.ua/refund/946140. Дякуємо за звернення!
45-120 днів???!!!
А мені банк платитиме % за користування моїми коштами?
Одним словом дуже неприємна ситуація.
На поточний момент сума зарезервована на картці і очікує підтвердження списання від отримувача. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на баланс Вашої картки.
Щоб між банком і клієнтом не було непорозумінь, ми б хотіли описати чому так відбувається на прикладі. У ситуації, що виникла Ви виступаєте платником і на сайті ввели дані для операції. Ми зі свого боку бачимо, що все успішно, Ви підтвердили платіж.
Це виглядає так:
Ви приходите в магазин, берете товар і залишаєте гроші на касі. Завтра вже інший касир приходить і бачить, що в касовому апараті є гроші і сприймає це як залишені за отриману послугу. Вони там лежать 1-3 дні і приходить власник цього магазину, щоб їх забрати. Якщо він не приходить протягом 10 днів, то касир розуміє, що послуга не надана і повертає Вам кошти. Раніше він цього зробити не міг, тому що не бачив, чи взяли Ви товар і чи прийде за оплатою власник «магазину».
Аналогічно проходить і при оплаті на сайту — Ви берете товар і сума резервується під його оплату, ми чекаємо до 10 днів і якщо за грошима ніхто «не приходить» (торгова точка не вимагає їх списання), банк повертає їх на доступний баланс.