КЛІЄНТИ, БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ: залиште вдома карту приватбанка, коли їдете за кордон - вона не працює, і Приватбанк чхав на це
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Ні, дякую, я вчора намагався 3 (ТРИ) з половиною години різних співробітиків сапорта переконати в тому, що це проблема ВИКЛЮЧНО приватбанка, у НОРМАЛЬНИХ банків все працює, але вам насрати на усе, тільки переводите стрілки і кажете «на нашій стороні проблем немає, це проблема торгової точки/мобільного оператора/кого небудь, але не наша, у нас по базі даних все ОК». Що зміниться ЗАРАЗ? Ви заплатите мені за мій час? Мені начхати, я користуюсь просто тепер НОРМАЛЬНИМ банком. Ваш просто банально не працює, і інвестувати свій час в вирішення ВАШИХ проблем я наміру більше не маю. Задача цього повідомлення — попередити тисячі людей, як ви їх підводите до того, як вони потраплять в ситуацію як я.
Для вашої інформації, карти ПБ не працюють В ЖОДНІЙ торговій точці, з ЖОДНИМ мобільним оператором. Інший банк працює в усіх цих точках, і смс від банка приходить до ТОГО САМОГО мобільного оператора на ТОЙ САМИЙ телефон. Не очікуйте від мене, що я буду 20 раз перезавантажувати свій телефон згідно тупих інструкцій, марно очікуючи що ваше недбальство у вирішенні проблем ВАШОГО банку кудись зникне.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.15 | 45.15 |
USD | 40.6 | 41.2 |
Все курсы банка |
Нам дуже шкода, що у Вас склалася негативна думка про банк.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.