Розчарований клієнт
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- Станислав Косовцов
- 14 июня 2019, 15:12
- #
Ну, якого цього року! :) Уся ця програма безладу почалася вже давно - ще за кілька років до націоналізації. І не одразу, а поступово. Після націоналізації була надія, що щось зміниться на краще, але здається все стало навпаки - ще гірше. Це просто до вас цього року ця програма дійшла, а інші вже давно з нею зіткнулися. :)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.15 | 45.15 |
USD | 40.6 | 41.2 |
Все курсы банка |
1. Зменшили відсоток по валютному депозиту. Начебто дрібничка, але зроблено тишком-нишком, неприємно.
2. З 2007 року маю у банку кредитну карту, завжди платила усе без просрочок. Узимку зменьшують кредитний ліміт і заганяють карту в глибокий мінус, з якого мінімальними платежами вийдеш лише доживиши до пенсії. Повторюся, всі платежі завжди сплачувала вчасно.
3. Була важка фінансова ситуація, тому хотіла взяти кредит під заклад квартири. Дали спочатку добро, після того, як подала усі документи, прийняли їх і мовчали, немов партизани, майже три тижні, тримаючи мене на гачку і обіцяючи, що ось-ось моїм кредитом займуться. Дорогоцінний час йшов, вирішила свої проблеми іншим шляхом, може й краще, що не звязалася.
4. І нарешті «вишенька на торті». Терпіти не можу цього вислову, але у цій гидкій ситуації він до речі. Сьогодні на карту прийшла зарплата, але замість грошей знайшла великий мінус. Виявилося, що перед цим я здійснювала оплату деяким установам, і заблокувалося майже 10 тисяч!!! Так, банк пообіцяв гроші повернути, але це буде лише через 3-5 днів, максимум 11. На що мені жити весь цей час, банк, звичайно, не цікавить.
P.S. Хочете взяти участь у тривалому квесті? Спробуйте дібратися до живого оператора на гарячій лінії банку.
Нам дуже шкода, що Ви отримали негативний досвід у роботі з банком.
Будь ласка, дозвольте нам розібратись в ситуації більш детально. Для цього, ми звернулись до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.