Минфин - Курсы валют Украины

Установить

вже 8 день не повертають кошти на карті по транзакації повернення

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
tanyakulik 22 мая 2019, 10:43
14.05 мною був надісланий в адресу компанії Астеліт, і черз одну хвилину Астеліт відхилив платіж, код повернення транзакції RRN 913499030233, виписку з моб. додатку Приват 24 я надаю у вкладці. Cтаном на 22.05 на карту приват мені кошти не повернули, у службі підтримки приват та колл центрі чіткої відповіді не дають, також — у системі Приват 24 виписка по даній операції фігурує, а квитанції немає
Прошу надати пояснення, коли я зможу завантажити квитанцію по даній операції, та коли мені Приват банк поверне кошти на карту (останні цифри 1827).
Приватбанк
Ответ банка
22 мая 2019, 12:32
На поточний момент сума зарезервована на карті і очікує підтвердження списання від торгової точки. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на доступний баланс Вашої карти. Щоб між банком і клієнтом не було непорозумінь, ми б хотіли описати чому так відбувається на прикладі. У ситуації, що виникла, Ви виступаєте платником і на сайті ввели дані для операції. Ми зі свого боку бачимо, що все успішно, Ви підтвердили платіж. Це виглядає так:
Ви приходите в магазин, берете товар і залишаєте гроші на касі. Завтра вже інший касир приходить і бачить, що в касовому апараті є гроші і це має на увазі, що вони залишені за отриману послугу. Вони там лежать 1-3 дні і приходить власник цього магазину, щоб їх забрати. Якщо він не приходить протягом 10 днів, то касир розуміє, що послуга не надана і повертає Вам кошти. Раніше він цього зробити не міг, тому що не бачив, взяли Ви товар і чи прийде за оплатою власник «магазину».
Аналогічно проходить і при оплаті на сайту — Ви берете товар і сума резервується під його оплату, ми чекаємо до 10 днів і якщо за грошима ніхто «не приходить» (торгова точка не вимагає їх списання), банк повертає їх на доступний баланс.

Що стосується звернення до підтримки, діалог буде перевірений на наявність помилок співробітника. За результатом перевірки з Вами буде проведено зворотній зв'язок, ми обов'язково повідомимо Вас про рішення.
Отримати квитанцію в Приват24 можливо тільки за платежами, які проводилися через банківські сервіси. Так як оплата проведена не в нашій системі, то з боку банку доступний лише чек POS-терміналу.

Комментарии - 2

+
0
tanyakulik
tanyakulik
22 мая 2019, 14:35
#
Все одно незрозуміло - навіщо ця сума резервується, якщо від контрагента (в даному випадку це ТОВ Астеліт) є код транзакції про повернення коштів ще 14.05? Приват банк чекає 10 днів, щоб вирішити чи повертати або куди повертати? В даному випадку приклад з товаром та касою, який Ви всюди пишете, недоречний та некоректний,- тому що банк чітко бачить, хто є власник даної транзакції, і що контрагент Астеліт повернув кошти власнику ще 14 травня, але чомусь Приват вже на протязі 8 днів ці кошти не перераховує на мою карту.
+
0
SkochSkoch
SkochSkoch
23 мая 2019, 10:47
#
Астеліт не може взяти та повернути кошти. Він може сформувати запит у свій банк на повернення коштів, або на відміну успішної авторизації. Суть у тому, що напряму за усіми оплатами стоять банки. Не знаю хто у ТОВ Астеліт - та Приват. І поки від банку, що обслуговує торгівельну точку Астеліт не надходить запит на відміну даної операції  за ним зберігається 7-30 денний строк (залежно від платіжної системи та типу платежу) на зняття цих коштів з Вашого рахунку. Чим це погано?  Наприклад - Ви звертаєтесь до Привату - кажете платіж неуспішний, й Астеліт все відмінив. У свою чергу у Приваті не маючи жодного технічного підтвердження даних слів - кошти роблять доступними для використання. Ви спокійно використовуєте дані кошти й наприклад на картці залишається 0. У цей самий час, банк, що обслуговує торгівельну точку, наприклад, не отримав від неї запит на відміну операції. А маючи успішну авторизацію - просто забирає кошти за транзакцією  а на Вашій картці  - формується від'ємний баланс. Одразу ж відповім, що зупинити подібні списання - технічно неможливо. Усі перевірки проходят на стадії авторизації ( в момент оплати). Тому, для уникнення подібних ситуацій й формується резерв з суми запиту. А 10-11 день - умовно безпечна дата для виведення з резерву (без наявності документів що підтверджують відміну), оскільки платежів де на списання дається більш за 8 днів - у порівнянні дуже мало. Сподіваюся був корисним.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / вже 8 день не повертають кошти на карті по транзакації повернення