Минфин - Курсы валют Украины

Установить

скарги розглядаються аби як

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Yuliasha Yuliasha 13 мая 2019, 17:51
Для початку хочу зауважити, що завжди була задоволена обслуговуванням приват банку. Проте, нещодавно, я змінила свою думку, оскільки, була змушена залишити скаргу на працівника фінансового відділу, який телефонував до мене, як до третьої особи, у неділю з метою уточнення інформації про осіб які її цікавили. Особа вела себе агресивно, зверхньо і мала наглість передзвонити другий раз після завершення дзвінка. Оскільки, їй видалося що вона, провокуючи на конфлікт, може дізнатися, якусь інформацію. Мабуть, в її колі оточення так прийнято спілкуватися і це вважається за ОК. Але я маю іншу думку. Я, як громадянин України, маю права та свободи, тому на свій приватний номер телефону буду відповідати коли я захочу і слово «до побачення» означає до побачення, а не передзвоніть мені через 10секунд. До того ж у свій вихідний день я буду розпоряджатися вільним часом на власний розсуд, не доводячи до відома про це працівників фінансового відділу. Окремо, хочу сказати, що особисто я має довідку про те що приват банк не має до мене жодних претензій. Думаю, що можна цю довідку викинути, бо вона немає ніякої юридичної сили, судячи з останніх подій.
А сіль даного питання навіть не в тому, що мені нахамили, а про те як цю скаргу розглядають. Бо, по суті, то ніхто не вживає жодних заходів, щоб подібне не повторилось, а лише доводять до відома що скарга розглянута і в них є інструкція. Не було можливості зробити жодних уточнень, жодних доводів про некоректне спілкування з мого боку. Місія дзвінка працівниці Анастасії була «подзвонити для галочки». А ще, було сказано чітко, що якщо я знову захочу лишити скаргу, то її ніхто не розглядатиме, оскільки вже все вияснили.
Звісно, тут все не опишеш, проте нікому не рекомендую звертатися в приват банк, хоч і позиціонують вони себе як Банк лідер, але це під сумнівом однозначно. Оскільки, сфера обслуговування-це перш за все, якісне надання професійних послуг і діяльність спрямована на налагодження співпраці з клієнтом.
І на кінець, хочу порадити приват банку навчити своїх працівників коректно розмовляти перш ніж випускати їх до роботи з клієнтами.
Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
13 мая 2019, 19:13
Нам дуже прикро, що Ви отримали такий досвід спілкування з нашим співробітником. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути описаний випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45 46
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45 46
USD 40.85 41.45
Все курсы банка