скарги розглядаються аби як
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45 | 46 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
А сіль даного питання навіть не в тому, що мені нахамили, а про те як цю скаргу розглядають. Бо, по суті, то ніхто не вживає жодних заходів, щоб подібне не повторилось, а лише доводять до відома що скарга розглянута і в них є інструкція. Не було можливості зробити жодних уточнень, жодних доводів про некоректне спілкування з мого боку. Місія дзвінка працівниці Анастасії була «подзвонити для галочки». А ще, було сказано чітко, що якщо я знову захочу лишити скаргу, то її ніхто не розглядатиме, оскільки вже все вияснили.
Звісно, тут все не опишеш, проте нікому не рекомендую звертатися в приват банк, хоч і позиціонують вони себе як Банк лідер, але це під сумнівом однозначно. Оскільки, сфера обслуговування-це перш за все, якісне надання професійних послуг і діяльність спрямована на налагодження співпраці з клієнтом.
І на кінець, хочу порадити приват банку навчити своїх працівників коректно розмовляти перш ніж випускати їх до роботи з клієнтами.
Дякую.