ПриватБанк давно забив на проблеми клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- +25
-
- Qwerty1999
- 8 мая 2019, 15:14
- #
sergua
«ПриватБанк хочеться послати далеко і на завжди.»
Ну так и пошлите — вас никто не ограничивает в праве не пользоваться услугами Приватбанка.
Видите терминал пополнения Приватбанка — обходите его стороной, благо есть терминалы пополнения других банков.
Видите банковский платёжный терминал Приватбанка — обходите его стороной или на кассе расплачивайтесь наличкой.
Видите отделение Приватбанка — проходите мимо не оглядываясь.
И вам будет спокойнее и закрывать ничего не надо…
«ПриватБанк хочеться послати далеко і на завжди.»
Ну так и пошлите — вас никто не ограничивает в праве не пользоваться услугами Приватбанка.
Видите терминал пополнения Приватбанка — обходите его стороной, благо есть терминалы пополнения других банков.
Видите банковский платёжный терминал Приватбанка — обходите его стороной или на кассе расплачивайтесь наличкой.
Видите отделение Приватбанка — проходите мимо не оглядываясь.
И вам будет спокойнее и закрывать ничего не надо…
«ПриватБанк хочеться послати далеко і на завжди. Коли їх вже закриють?» - так що заважає? Ще не забудьте про родичів і знайомих.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Коли у клієнта проблеми, майже не реально щось вирішити.
Обходьте цю «контору» і їх операторів.
Ось приклад:
1. Термінал (ПриватБанк) №1, поповненя карти іншого банку одною купюрою.
Термінал зажував купюру, не видав, після чого написав, що готівку не приймає.
Дзвінок оператору: нічого не дало, він сказав, що можуть поернути гроші лише на це номер телефону.
Для чого мені гроші на телефон, якщо я їх скидав як готівку?
2. Поповнив з сусіднього їхнього ж терміналу на ту саму купюру.
Тобто є факт, що купюра в ньому і термінал знає про це.
Спілкування з операторами не дало нічого, вони «ПРИКИДАЮТЬСЯ ДАЛЕКИМИ або ж тупими».
Тричі було задано питання оператором: «це не ваша карта» і «який номер телефону ви вводили», при тому, що при операції поповненя карти іншого банку, такі дані не запрошують.
В результаті, надали відповідь, що операція пройшло успішно і сума нарахована.
Питання, а що, купюру зажовану в терміналі просто списали?! Тобто я подарив банку гроші?!
Я так зрозумів — завдання ПБ, навчити своїх операторів не допомогти, а здатись тупими і навязати кредит чи щось таке.
Нам дуже шкода, що у Вас склалася негативна думка про банк.
Ми цінуємо своїх клієнтів та їх час і кошти. В подібних випадках створюється заявка на повернення коштів яка розглядається відповідальним співробітником. На даний момент питання повернення коштів на Вашу карту вирішене. Рекомендуємо перевірити баланс та виписку по карті в Приват24.
З повагою, ПриватБанк.