Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Достали!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Марина Лисова 26 апреля 2019, 9:19
Все почалось 4 тижні назад, зателефонував приват 24 чи бажаю я отримати картку ГОЛД, я погодилась!, але це була моя найбільша помилка! Вде через декілтка днів зателефонував приват24 і сказали, щоб я забраоа картку голд в любому відділенні ПРИВАТ БАНКУ. Отже, три тижні назад, понеділок, 11 годин і я отримую свою картку, все добре, обслуговування на вищому рівні, але на наступний день знову телефонує приват 24 і каже щоб я отримала свою картку, і відповідно телефоную на 3700, щоб вже відключили цю рекламу, тому що картку я отримала, оператор сказала що все бу де ок, вона подала заявку на відключення, і більше мене не буде турбувати приват. В СЕРЕДУ ЗНОВУ ЗАТЕЛЕФОНУВАЛИ, АЛЕ ВЖЕ НА ІНШИЙ МІЙ НОМЕР -КИЇВСТАР!!!!, І це продовжується досі, протягом 3 тижнів!!! В 8-9-10-11 ранку!!! Скільки можна??? Зверталась я в приват 24 з лайфа і київстара разів 10, що будь ласка відключіть, мене це дратує!!! Порадили зателефонувати до оператора київстар і щоб відключили переадресацію, бо більше всього це вона, вчора зателефонувала я, сказали що немає ніяких переадресацій, сказали звернктись в приват 24, знову по 10 колу я телкфоную на 3700, сказали що подали заявку, все буде відключено, мда… Рано я радіти почала, що нарешті мене не будуть діставати ці тупі дзвінки з тупою рекламою, але ні!!! 9 ранку, я хворію, стараюсь поспати, тому що не спала всю ніч так було погано, і що? Телефонує знову приват 24 з цією рекламою!!! Да скільки можна? Відключіть мені цю рекламу!!! Я вже згодна змінити номер, який в мене більше ніж 6 років. якщо взагалі не буде змін, перестану користуватись приват 24 і все, чому з іншими банками немає таких проблем? За скільки років, приват 24 став найкращим для мене банком, але за останні 4 тижні я дуже сильно пошкодувала!!! Надіюсь візьмете до уваги все те, що написала, і надіюсь що це питання вирішиться дуже швидко.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 26 апреля 2019, 10:38
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Вам довелося зіткнутись з такою ситуацією. Перепрошуємо за завдані незручності.
Дзвінки від банку з подібними рекламними пропозиціями на вказаний Вами номер телефону були успішно відключені. Якщо в подальшому подібний дзвінок надійде на інший номер, достатньо звернутись до нас в особистому повідомленні, вказавши номер телефону та деталі питання.
Дякуємо, що допомагаєте нам стати краще.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.1 45.1
USD 41 41.6
Все курсы банка